Děkuji svým čtenářům

7. 03. 2014 15:28:33
Už několik let sice bývám ve finále ankety o Blogera roku, tentokrát jsem to ale opravdu nečekal (a nemyslím to jako Karel Gott).

To, že jsem se umístil na sedmém nebo osmém místě, je pro mě výhrou. Nejsem na očích jako VIP, nejsem členem strany ani jiné zájmové skupiny, nemám profil a „přátele“ na Facebooku, kritizuji politiky odleva doprava a v průběhu ankety jsem dokonce přišel o právo diskutovat. Opravdu jsem byl přesvědčen, že jsem byl bez šance.

Jsem příjemně překvapen, že se našlo 54 lidí, kteří mi dali hlas. Podotýkám, že nevím o nikom v rodině, mezi přáteli a na pracovišti, kdo by byl registrován a mohl hlasovat. Mám několik - snad - příznivců, které osobně neznám a kteří mě pravidelněji podpoří v diskusích jako jsou: Míla Šula, Jarmila Černá, Jan Chrástek, Zdeněk Mašek, Miloš Dvořáček, Jarda Chovanec, Marcela Nečasová, Vladmír Ševeček a pár dalších. To ale neznamená, že bych si činil nárok na jejich hlasy.

Opravdu je pro mě „zázrak“ a zadostiučinění, že tolik anonymních lidí mě mezi těmi tisícovkami blogerů považuje za nejlepšího. Rdím se samým ostychem :-)

Pod mými články totiž exhibuje jiná „partička takydiskutérů“, která se chodí strefovat ne do článku, ale do autora a na níž působím jako červený hadr na býka. Pod tím dojmem by to mohlo vypadat, že mají navrch. Jenže je to tím, že do špíny, kterou kolem sebe šíří, se normálním čtenářům nechce a já se jim nedivím. O to více si cením těch srdnatých, co za mě riskují své diskusní „životy“ či těch, co mě mlčky karmují nebo dokonce mě vybrali v anketě.

Ještě jednou jim děkuji. A také gratuluji vítězům a myslím, že letos to dopadlo nad očekávání dobře. Z ceny pro Láďu Větvičku, který se letos překonával, mám radost zvlášť.

PS Dnes jsem ještě napsal článek „Schwarzenberg má štěstí, o jeho tělní orgány rvačka nebude“.

Autor: Dušan Streit | pátek 7.3.2014 15:28 | karma článku: 7.37 | přečteno: 773x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Hyde park

Veronika Valíková Šubová

Blogu by slušela nová forma i transparentnější pravidla

Blog čeká inovace. Nic proti, změna je život. Ale pod informačním blogem adminů se objevila mohutná diskuse, kterou jsem, přiznávám, zčásti iniciovala já. Domnívám se, že "inovace" by se měla dotknout i celkového fungování blogu.

27.3.2024 v 12:19 | Karma článku: 16.88 | Přečteno: 409 | Diskuse

Jiří Anderle

Dělají z ČR terč. Setrvačností, nebo záměrně?

Sledováním Lipavského, Černochové a Řehky, se nemůžete zbavit dojmu, že jde o organizovanou skupinu šířící záměrně strach. Jak, a proč to dělají?

4.3.2024 v 9:54 | Karma článku: 14.67 | Přečteno: 302 | Diskuse

Filip Vracovský

Proč jsem uzavřel diskuze ?

Po dlouhé době zase do Hydey parku . Je tu pěkně útulnu, žádná tlačenice. Račte vstoupit a za nastražené uši dík ....

1.3.2024 v 7:00 | Karma článku: 24.50 | Přečteno: 677 | Diskuse

Jan Tichý(Bnj)

Nalodil jsem se na loď blogosvěta

Využívám Hydeparku pro informaci, že jsem vstoupil na blogovou platformu blogosvět, kde se mj. „potkávám“ i s bývalými zdejšími pisálky jako Lubomírem Stejskalem nebo Bohumilou Truhlářovou.

10.1.2024 v 6:37 | Karma článku: 13.44 | Přečteno: 265 | Diskuse

Veronika Valíková Šubová

Typologie urážek v diskusích a na blogu

Slepice, sebestředný primitiv, soudružka učitelka, Putinova dívka, udavačka ... jen malá ochutnávka laskavostí, které se tady na mě snesly v posledním týdnu. Většinu z nich admini smazali. Ale ty urážky si zaslouží roztřídit.

29.12.2023 v 21:52 | Karma článku: 28.70 | Přečteno: 980 | Diskuse
Počet článků 1144 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3937
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie. Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní! Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...