Leo Wolfe, dopustil jste se svinstva

Moje názory vedou mé odpůrce k pomluvám, ale i k zákeřnému špehování. Pan Wolf, jestli to není jen krycí jméno nějakého skety, však překročil míru slušnosti.  

 Asi mě nenávistně lustroval v souvislosti s mým článkem „Velké Německo a „užiteční idioti““. Protože jsem nikdy neměl nic společného s StB, vyhrabal mého strýce a jmenovce Dušana Streita, který v roce 1951 emigroval na Západ a dlouhá léta žil až do své nedávné smrti v Německu. Podle nactiutrhače Wolfa jej zverbovala StB v roce 1958, tedy po 7 letech od emigrace!

 Chtěl jsem si jeho pomluvu ověřit, tak jsem se kouknul zde. Nechápu, proč by člověk, který utekl před komunisty a dobře si žil v BRD, se měl uvázat státní policii státu, z nějž emigroval. Nedává to smysl. Ale jistě byl osobou, po níž StB pátrala.

 Asi nejsem tak sběhlý špicl jako Leo Wolf, ale našel jsem jen 4 záznamy od roku 1992 do roku 1993. V těchto letech strýc pravděpodobně žádal o český pas. Nic o zverbování jsem se nedozvěděl. Ale i kdyby někdo něco takového vykazoval, musel by to být podvrh už z logiky věci.

 Vím, že mí prarodiče (rodiče strýce) i můj otec (jeho bratr) měli celý život problémy s emigrací jejich syna či bratra. Dokonce i já jsem to po Listopadu našel v kádrových materiálech. Strýc byl určitě u StB sledovanou osobou. Ale nikdo z nás by se nikdy zverbovat nedal.

 To jsem považoval za nutné napsat aspoň touto formou, protože mi byl zrušen diskusní profil. A považuji to za nezbytné kvůli strýcově památce.

 Z takových Leo Wolfů se mi dělá špatně a opovrhuji takovými hnusnými existencemi. Jsou schopny každé špinavosti. Začínám si klást otázku, jestli mi to blogování za takovou dehonestaci stojí. Jenže o to, abych toho nechal, jim jde...

 

 

Autor: Dušan Streit | čtvrtek 20.3.2014 15:28 | karma článku: 13,31 | přečteno: 1139x
  • Další články autora

Dušan Streit

Děkuji svým čtenářům

7.3.2014 v 15:28 | Karma: 7,37
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...