Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

habit-.!..

2. 12. 2011 0:20
... dík za připomenutí...

... párplové a sabati poznamenali moji pubertu - a tím vlastně celý život - i když jsem později přesedlal na spíš na Queen, Pink Floyd a podobné "měkoty", párplíky si vždycky rád poslechnu - i teď s Morsem jsou zajímaví, Sometimes I Feel Like Screaming můžu poslouchat do zblbnutí...

:-)R^

0 0
možnosti

Streit

2. 12. 2011 0:43
Re: ... dík za připomenutí...

Ano, taky ji mám rád :-)R^

0 0
možnosti

dolch

1. 12. 2011 22:58
Ještě k DP

jinak já jsem asi divnej, protože mě se docela hodně líbí ta tři zatracovaná předgillanovská alba. Je to taková pořádná syrová muzika. Třeba Wring that Neck, hned jsem si to musel najít: http://www.youtube.com/watch?v=Lm_8oe0Lib0

nejlepší je posledních 15 vteřin.

0 0
možnosti

Streit

1. 12. 2011 23:15
Re: Ještě k DP

Jo :-)

Já to všechno znám. Z toho se mi nejvíce líbí April.

0 0
možnosti

dolch

1. 12. 2011 19:36
Výborný článek

já už na ty koncerty nějak nejsem, ale před týdnem mi nějak ruplo v bedně a v úterý jsem zavítal do Lucerny na Nazareth. Taky dost slušný, řekl bych.

0 0
možnosti

Streit

1. 12. 2011 21:11
Re: Výborný článek

Věřím, dík :-)

0 0
možnosti

saldo

1. 12. 2011 19:11
Tak jsem myslel,

že článek bude o hudbě. A ono zatím hlavně o jakémsi hard rocku, bum bum bum, chraply, chraply...

0 0
možnosti

mmaaxxxoo

1. 12. 2011 19:17
Re: Tak jsem myslel,

Ano, o hudbě, ne takové, jako, tý, tu, tý, tu, tý a o zvucích, které vyluzuje počítač, a už vůbec ne o zvukách, kde drsňáci mluví sprostoty.

Vážná hudba a rocková muzika všech stylů je pro skutečné znalce hudby.:-P

0 0
možnosti

mmaaxxxoo

1. 12. 2011 18:55
...

Absolutně souhlasím s poznámkou o Kabátech. Skutečná, kvalitní rocková kapela tady opravdu chybí.

Tady na blogu se řešily která alba našich kapel jsou ty nejlepší. Já preferoval Pražský výběr - straka v hrsti, Progres2 - dialog s vesmírem, a na to třetí s dalekým odstupem je víc kandidátů, Citron, Dr.Max, Yo Yo band, Jasná páka a další.

Trochu mimo téma, snad to nevadí.

0 0
možnosti

dolch

1. 12. 2011 19:34
Re: ...

Kabáti jsou fakt neskutečný odpad. A hard rocku se v Čechách přiblížil jedině Schellinger. Nic jiného.

0 0
možnosti

thunder-bolt

1. 12. 2011 16:38
Srdečný pozdrav z kolébky českého rocku.

Hned po Velké sametové jsem si nenechal ujít koncert Deep Purple v Praze. Rock je opravdu srdeční záležitost. Myslím, že atmosférou jsou nejlepší Plzeňské koncerty. Plzeň je skutečná líheň českého rocku. Do těchto chvil v sobě cítím úžasnou atmosféru plzeňského koncertu Uriah heep na podzim před 3 roky. S koncerty v Praze se to vůbec nedá srovnat. Praha je jiný svět, jak v politice, tak muzice. Jinak ta hala je moc pěkná, párkrát jsem jel okolo.

Dík za článek a samozřejmě karma;-)

0 0
možnosti

Streit

1. 12. 2011 16:49
Re: Srdečný pozdrav z kolébky českého rocku.

Pamatuji, pak byli DP v Ostravě. Ale tehdy tam nezpíval Gillan ani Coverdale, ale Turner :-)

Děkuji a zdravím do Plzně R^

0 0
možnosti

Pierre de Croissant

1. 12. 2011 13:49
To vypadá

jako by hala měla v půlce zářez a na jedné straně bylo hlediště a na druhé jeviště ?8-o

0 0
možnosti

Streit

1. 12. 2011 14:00
Re: To vypadá

Plucha je uprostřed. To je to zajímavé arch. řešení. Po stranách se zvedá hlediště (jako na křídlech) :-)

0 0
možnosti

_muffin_

1. 12. 2011 12:19
Taky jsem z F-M

Ta hala je pekna, ale uz postarsi. Navic strasne malo vyuzita. I kdyz ma 6500 mist, tak se tu konaly snad jen 2 vetsi sportovni akce. MS do 20 let v hokeji  a ME kadetu ve stolnim tenisu.....Ono kdyz nemate dobreho managera na postu, ktery dokaze zaridit konani nejake vydelecne akce, tezko se hala sama uzivi a naklady a ne male tahne mesto. Navic FM i kdyz je mesto s cca 90.000 obyvateli hraje nekde az 3 hokejovou ligu (proste na sport na Morave obecne nejsou penize), takze hala chatra a uvazuje se ze se zboura......

Jinak ta stavba co je v blizkosti haly to se stavi McDonald ;-D

0 0
možnosti

Streit

1. 12. 2011 12:43
Re: Taky jsem z F-M

Hala za blbce nemůže. Okresní město by mělo disponovat větší halou, ne nějakým ledňáčkem.

Já vím, že to je Mekáč. Myslíte, že by tam stavěli, kdyby se tam neplánovalo něco jiného než hala? Penězovod je nastartován...

Jo, ani ne třicetiletou halu nelze považovat za postarší.

0 0
možnosti

Baarten

1. 12. 2011 12:10
Ta hala je zajímavá stavba

Tam musí sedět exemplární tupci, ostatně asi jako všude jinde ;-€

2 0
možnosti

Streit

1. 12. 2011 12:39
Re: Ta hala je zajímavá stavba

Tak

0 0
možnosti

debater

1. 12. 2011 11:50
V roce 1975

mě bylo 13 let a album Come taste the band bylo albem, kterým si Deep purple pro sebe objevil, nezatížen jejich předchozí tvorbou mám k němu vřelejší vztah, než, řekněme, v té době poučenější fandové. když jsem před časem v televizi v pořadu Na Kloboučku zachytil skladbu z tohoto alba You keep on moving a sice v podání příležitostného bandu Michala Pavlíčka se zpěváky Danem Bártou a Kamilem Střihavkou, skoro mi slza ukanula. Hráli a zpívali to naprosto skvěle.  Ale máte pravdu, začátek sedmdesátých let byl pro Deep purple určitě lepší dobou.

0 0
možnosti

Streit

1. 12. 2011 11:55
Re: V roce 1975

To je tím, že jste mladší :)

To LP u nás vyšlo pod názvem Ochutnávka a bylo první od DP v tehdejším Supraphonu.

Já mám nejraději In rock, Machine head, Perfect strangers, Parpendicular a poslední Rapture of the deep.

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...