Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

hasmen

3. 10. 2012 9:29
Podle admina ani diskutující...

Dobrý den, Tento příspěvek byl z diskuse smazán, neb

byl administrátorem posouzen jako vulgární. Termín vagína sice není sám o sobě vulgární,

v použitém kontextu je jeho význam více než jasný. Smazání je oprávněné. S

pozdravem Patrik Banga

0 0
možnosti
G

Greybeard.

15. 9. 2012 2:46
Nebo se dožijeme ještě cenzury?

Jste tak naivní, nebo kde žijete? Vy se ptáte? To je skutečnost, která je u tohoto periodika zcela normální a ještě se s tím vychloubá. Kdybych vám měl poslat moje smazané příspěvky a komentář pana Dvořáka k tomu asi byste se divil jako já, když svoje čtenáře, kteří ho vlastně živí nazývá anonymními štěky v diskuzích.

0 0
možnosti
VP

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

7. 9. 2012 21:11
Pane Streite

Vaše nesouměrně centrální schránka je bohužel plná.

0 0
možnosti
DS

Streit

7. 9. 2012 22:25
Re: Pane Streite

Už jsem vymazal, co se dalo :)

0 0
možnosti
JK

Nesehnutý

7. 9. 2012 14:30
Jsem rád, že vše dobře dopadlo.

Těším se na další Vaše články.

J. Kucharovic

2 0
možnosti

Gaspard

7. 9. 2012 12:43
Quod licet Iovi, non licet bovi

No hlavně že si svůj výplod Osudová husa (s karmou 7.36)

(http://boehmova.blog.idnes.cz/c/280393/Osudova-husa.html)

nestáhla i když obsahuje stejně dvojznačné slovo.

P.S. Zajímalo by mě, jaktože se tato madam s průměrnou karmou svých článků po 10 dostala do VIP blogerů 8-o

3 0
možnosti
Č

českej.venkovan

7. 9. 2012 13:30
Re: Quod licet Iovi, non licet bovi

...sama....

1 0
možnosti
DS

Streit

7. 9. 2012 11:00
Zásahem šéfadmina Jana Dvořáka

byl můj blog vrácen na hlavní stranu.

1 0
možnosti
1

1absolutus

7. 9. 2012 12:40
Re: Zásahem šéfadmina Jana Dvořáka

Jsem tomu rád. Přeji Vám p. Streite další úspěšné články. R^

2 0
možnosti
SB

dr toopee

7. 9. 2012 9:05
AUTORU KARMA

cenzorům za odměnu . . nic - že byste mi to smazali znovu, hrdnové,

4 0
možnosti
DS

Streit

7. 9. 2012 9:08
Re: AUTORU KARMA

:-)

0 0
možnosti
MV

marek.voksay,blogidnes

7. 9. 2012 8:35
Dobré ráno ....

njn .....za politickou korektnost se schová cokoli ........ i nepřijatelné chování cenzorů

4 0
možnosti
DS

Streit

7. 9. 2012 9:07
Re: Dobré ráno ....

Přesně R^;-)

0 0
možnosti
DS

Streit

6. 9. 2012 21:43
Děkuji všem, kteří mě podpřili

Hlavně těm, co se mnou nekamarádí nebo mé články nemají rádi, a přesto dnes vyjádřili podobný názor (a někteří při tom přišli o dukáty :). Tady nejde o Streita.

R^!!

11 0
možnosti
RK

kopr13

6. 9. 2012 21:57
Re: Děkuji všem, kteří mě podpřili

R^ přesně tak, tady fakt nejde o streita, ale o zcela nesmiřitelnou cenzuru,která se se na idnes týden od týdne zvyšuje a není daleko doba, kdy je snad i schopná se minimálně vyrovnat rudému právu (ne)blahé paměti ... administrátory ani omylem neřídí j.dvořák - i když je "papírově" veden jako šéfadmin diskusí , ani p.banga, na kterého tady všichni tak rádi nadávají a to hlavně v diskusích kolem článků a blogů o romech a cikánech (napsal jsem radši obě etnika :-) neboť nevím které je právě mediálně košer) ale paní bangová a PŘEDEVŠÍM paní boehmová - to je přece stará vesta ... to už není adminování, ale tvrdé "moderování a usměrňování" diskusí ... ač jsem teď nenapsal nic sprostého a ani dehonestujícího, tak předpokládám bleskurychlé smazání mého NÁZORU ...

11 0
možnosti
JK

Nesehnutý

6. 9. 2012 21:19
Snad nebude tak zle.

Držím Vám palce, doufejme, že vše dobře dopadne. R^

J.K

4 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...