Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji :-)R^

Provaz nám dal svým minusem razítko ;-D

0 0
možnosti

Ještě jednu věc napíši: Víte, proč by mě například nechávalo chaldným povinné odevzdání otisků prstů nebo vzorku DNA? Protože bych se v této souvislosti žádného policejního státu, diktatury nebo tyranie nebál. Ale pozor! Opakuji slova "v této souvislosti", která jsou klíčová. Tím neříkám, že se nebojím nastolení nějaké tyranie, ale vycházím z toho, že případná tyranie si nás zotročí i bez evidence otisků prstů nebo DNA. Buď tady zůstane jakás takás svoboda a potom se toho bát nemusím. Nebo se moci ujme nějaký tyran, a když bude chtít, tak mě pošle na šibenici nebo do koncentráku i bez té evidence.

0 1
možnosti

Ale s tou evidencí to bude mít snadnější.

0 1
možnosti

M57í47l91a 90Š57u68l91a

8. 7. 2013 9:21

.. ano, já s vámi naprosto souhlasím .. velký bratr začal být příliš velký a přerůstá nám přes hlavy .. 

.. co je komu do toho, jestli si s někým povídám (mobilem, přes  internet) o počasí, o vztazích a třeba o lidech, aby to pak nějaký "chytrák" používal, jako kompromitující materiál k vydírání .. no, o mě se tady nejedná, ale o lidi v politice, nebo byznysu ano ..

.. a nebuďme tak globální a podívejme se na upírání práv a svobod u nás .. v Českých Budějovicích proběhla demonstrace naštvaných Budějičáků, s odkazem na Karla Kříže napíši, že střety s Policií vyprovokovali sami policisté v civilu, infiltrovaní mezi protestujícími .. pokud je to pravda, pak se vracíme někam zpět před rok 1989 .. a ještě jedna věc mě zaujala .. při "rozpouštění" demonstrace byli protestující, kteří byli po malém počtu vypouštěni do okolních ulic vyzýváni "SHLUKOVÁNÍM SE BUDETE DOPOUŠTĚT PROTIPRÁVNÍHO JEDNÁNÍ" .. ona už u nás není svoboda shromažďovací? .. kolik je už moc, aby nám policisté určovali, jestli porušujeme jedno ze základních práv a svobod? ..to se máme zase začít bát říkat co si myslíme? .. 

.. kam jsme to zase dopracovali :-P ?

.. vám Dušane karma R^

6 1
možnosti

Mne na tom výroku, že "shlukováním se budete dopouštět protiprávního jednání" zaujala nejvíce ta jeho vágnost. Co je to shlukování? Když jdou spolu někam dva lidé, tak to shlukování není. Tři lidé také ne. Čtyři lidé také ještě ne. Tisíc lidí už ano. Mezi číslovkou čtyři a číslovkou tisíc je rozdíl 996. U jaké číslovky končí soukromí a začíhá shlukování? Ale kde je ta hranice?

3 1
možnosti

A ještě jedna věc. Už jsem to tady napsal v jiné diskusi a pan Streit s tím nesouhlasil. Je to jeho právo, jelikož svoboda slova je dána přímo zákony této země, nicméně já to opakuji, protože stejně jako má pan Streit právo nesouhlasit, já mám úplně stejné právo na tom názoru setrvávat:

Může nastat tato situace: Někoho najdou zavražděného. Na místě najdou otisky prstů nebo DNA vraha. Jestliže zastánci větší svobody trvají na tom, že je nepřípustné mít evidenci otisků prstů nebo DNA, tak musí počítat s tím, že takový vrah nebude dopaden. Nebude totiž možné zkontrolovat ten otisk nebo tu DNA s evidencí. A ten samý vrah tedy bude i nadále na svobodě a příští obětí může být někdo z blízkých lidí takovéhoto odmítače evidence. Nepřeji to ani oběti, ani tomu odmítači, který by po ni potom truchlil, ale stát se to prostě může. Ale ať si potom takový člověk nad rakví své dcery uvědomí, že k té nesmírné tragedii přispěl i on tím, že odmítal povinnou evidenci otisků prstů nebo DNA, protože vražda jeho dcery byla až druhá v pořadí a po té první by vrah byl dopaden na základě toho otisku nebo té DNA a už by byl za mříženi a v osodný den by nemohl tu jedinou dceru toho odmítače usmrtit.

1 1
možnosti

Vést plošnou evidenci otisků prstů či DNA je nesprávné. Možná to zachrání život pár lidem, ale zotročí to miliony dalších lidí, což je horší. Nicméně v případě Vámi popisované situace je vhodným kompromisem vzít si tyto údaje od několika případných podezřelých.

1 1
možnosti

V naprosté většině případů ode mne pan Streit dostává karmu a vždy jsem pro něj hlasoval jako pro blogera roku. I když tam je možné dát až tři hlasy, já jsem vždy dával jen jeden, a sice panu Streitovi. Hodlám v tom pokračovat, avšak tento výjimkou. Já si myslím, že určité omezení svobody v zájmu jedince nutné je. Ba co více - už dávno je realitou a nikomu to nevadí, protože jsme si na to všichni zvykli a bereme to jako samozřejmost. Například státní poznávací značky automobilů svým způsobem jakýmsi špehováním též je. A nikomu to už nepřijde jako něco špatného.

Ať chceme, nebo nechceme, na této planetě je nás sedm miliard a ne všichni jsme slušní a bezúhonní.

0 1
možnosti
Foto

Vážím si, pokud jsem Vaším favoritem mezi blogery. R^

Ale neříkejte "všichni jsme si zvykli a bereme to jako samozřejmost". Já si na určité věci nezvyknu nikdy!!

SPZ a špehování soukromé komunikace, to je přece nebetyčný rozdíl! Vy to necítíte? 8-o

Jsem a stále budu zastáncem toho, že kvůli té menšině skutečně nebezpečných individuí se bude buzerovat většina. Vemte na to jed, že tato záminka JE ZNEUŽÍVÁNA.

2 1
možnosti
Foto

Pane Streit, nevim ale znovu citim, ze jste asi jediny ktery to vidi presne tak jako ja a snad jeste lepe. Ale o tom se ja psat bojim. Uz jsem si zvyknul na nadavky, ale na tohle jsem jeste odvahu nenasel. Tohle vse, co jste napsal je vic jak svata pravda. Ovsem je smutne, ze lide naskoci na spek tem mocnym. To me udivuje. Jak jsou naivni, Kriste pane na nebi!!!

6 1
možnosti
Foto

Jsem rád, když někdo nejen souhlasí, ale mě i pochopí. Dík R^

3 1
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...