Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Prosím napište o druhé světové válce :-P ...už to vidím "Židi vše narafičili roupoutali válku a Hitler se jen bránil Americké okupaci" To bude bomba, vy to dokážete, však to vidím ;-D

5 3
možnosti
AK

Mám pocit, že kdyby Bulatova našli (nedej Bože) s uřízutým uchem a mrtvého, samozvaný sudí Streit by byl schopen prohlašovat, že si to udělal sám.

3 2
možnosti
Foto

V tom je právě ten rozdíl, že nenašli? Jste schopen ten "detail" vstřebat? 8-o

3 2
možnosti

chtel jsem vam doprat trosku poteseni a dat sam sobe minus, ale ono to nejde. Skoda autore, mohlo vam byt lip;-D

1 0
možnosti
Foto

...tak jste dal minus raději vašemu moudřejšímu jmenovci :-/

0 1
možnosti

Z nekterych to komunisticke mysleni nedostaneme a nedostaneme. No at se uziraji a treba uzerouRv

1 2
možnosti

M46í16l37a 78Š39u36l65a

6. 2. 2014 8:48

.. tedy Luboši, nejdřív se mi cpeš do famílie a pak mi dáš mínus .. že tě hanba nefackuje ...

0 1
možnosti
Foto

Dobrý den pane Streite,

Původně se mi Vaše teorie jevila hodně přitažená za vlasy, ale potom jsem si vzpomněl na případy, kdy si lidé kvůli pojistným podvodům dokázali useknout prsty, nebo se jinak zmrzačit.

A vzhledem k tomu, že Bulatovovi hrozilo vězení a nyní je západní hvězdou a mučedníkem největšího kalibru, tak je to podezřelé až moc. Pokud by se dostal do rukou údajným Janukovyčovým tajným službám, nebo jeho údajným lidem, určitě by jej nepropustili s takhle nakašírovanou zaschlou krví na tváři. Prostě by jej zabili. Protivník svého nepřítele v takovýchto případech žít nenechá, o tom se přsvědčili jak Saddám Husajn, tak Muamar Kaddáfí. Nenechali je žít ani naši západní představitelé, kteří si říkají demokraté.

A Bulatov? Vždyť je to pro Janukovyče naprosto bezvýznamný člověk, který není nositelem žádného tajemství, Ukrajinec, jakých jsou miliony, komu by jeho "mučení" prospělo?

Už jen to, jak měl zaschlou krev na tváři. Vždyť každý normální člověk by měl automaticky snahu si tuto krev utřít a umýt. Jen to, v jakém vzhledu se předvedl západním médiím budí nedůvěru.

A to absolutní. Tvrdím, že kdyby padnul do rukou lidem, kteří by mu chtěli opravdu ublížit, tak byl mrtev.

5 1
možnosti
Foto

Díky za komentář. Já bych vsadil kalhoty, že to bylo připravené a zinscenované. A to velmi amatérsky!

Jak vidno, na některé zdejší "lubošky" to stačilo ;-)

3 1
možnosti
JP

Souhlas jako vždy, jen bych chtěl podotoknout, že tak vyžratého disidenta jsem neviděl. Vzpomněl jsem si na Škopkovou (H. Růžičková) ve filmu  "Slunce seno...." , kdy odpovídá:

"No proč jsou tlustí, no protože se maj!"   ;-D

2 2
možnosti
Foto

Děkuji R^

No, ten chlápek je nedůvěryhodný už napohled :-)

1 2
možnosti
ZU

Pane Streit máte 100%ní pravdu.Mám za manželku ukrajinku a ta mi vysvětlila,že slib cestování bez hranic a další,dokáže lidem zatemnit mysl.Je nám líto ukrajinských lidí.Tady je vidět manipulace přímo učebnicově.

5 1
možnosti
Foto

Manipulace, zatemněná mysl...vyjádřil jste to výstižně. Dík R^

0 1
možnosti
Foto

Mám si naříznout ucho a pomazat se krví, abyste věřil? ;-D

0 1
možnosti
MM

Po přečtení Vašeho článku jsem se musel ujistit, že se nepíše třeba  rok 1984. No a jako vždy, jako vždyRv

7 0
možnosti
Foto

Taky se mi zdá, že se řídíte nějakým bolševickým kalendářem z doby internacionalismu a nerozborné jednoty :-P

1 3
možnosti
Foto

Dušane, kdy jste napsal svůj první blog a jak se jmenoval? Blíží se zvolení nejlepšího blogera, tak se trochu rekapituluje a vzpomíná. Naučila(i) jsme se mnohému, třeba nechodit se zbytečně rozčilovat pod články některých osobitých autorů - člověk by na ně skoro zapomněl, a rád, ale oni zapomenout nedají a sami se připomínají... Co se dá dělat, lidé jsou různí, ale já myslím, že Vy dostanete více hlasů než někteří ti autoři R^

4 2
možnosti
Foto

Odpovím Vám, až se kouknu, zatí dík R^

0 1
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...