Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jako vždy souhlasR^. Mám jen obavy z jednoho i pokud nezůstaneme na 1. koleji a pojedeme po té druhé (se Švýcary), tak to na té první hodně bouchne (nahromaděné ekonomické i sociální problémy, čím později, tím více) a obávám se, aby nás ten výbuch i na té druhé koleji taky nesmetl. Mám strach, že výbuch v Hirošimě byl proti tomu výbuchu, co nás čeká, bylo jen nevinné pšouknutíRv

3 1
možnosti
Foto

Děkuji. Své obavy také vyjadřuji opakovaně R^;-)

0 1
možnosti

No to jsem zvědavá pane Streit, jestli si s sebou na tu druhou kolej vezmete i pana Provaze ;-D... tady v diskuzi Vám zase občůral všechny příspěvky.

Mám pár známých, kteří jako studenti donedávna jezdili rok co rok o prázdninách pracovat do Švýcarska, pomáhat na polích sbírat tabákové listy (ano, tabákové listy), bydleli na farmě s velkým statkem, kolem nádherná příroda, lesy, kopce, jezera.

Ti známí místo sezení u počítačů pracovali od rána do večera na čerstvém vduchu po boku rodilých vesnických Švýcarů. Vždycky se vraceli do Česka jako vyměnění, opálení, silní, s klidnými obličeji, zářícíma očima.

A ještě něco. Nějakou dobu po návratu se i chovali nějak divně, jako by je ti Švýcaři čímsi nakazili. Oni totiž nemají potřebu krást, lhát, podvádět, fixlovat. Nezávidí jeden druhému, respektují jeden druhého, i když mají jiné názory. Chovají se k bližnímu svému i přírodě tak nějak přirozeně ohleduplně, jsou hospodární a šetrní, třídí velmi podrobně odpad ne proto, že jim to nakazuje nějaká směrnice, ale protože to tak cítí.

Tak se mi zdá, že pokud budeme my Češi chtít někdy být na stejné koleji se Švýcary, že budeme muset začít s těmi referendy napřed každý u sebe, v našich hlavách a srdcích.

7 1
možnosti
Foto

R^ Musím ještě chvilku sedět u počítače, abych sdělila, že jste to s tím osobním referendem napsala hezky. A takovou pracovní dovolenou s minimem internetu lze jen doporučit a i u nás lze pěstovat tabák, proč ne, mně tady v podhůří jde bez problémů podobně teplomilná paprika (semínka mám už týden zasetá). Tabák jsem pěstovala jen okrasný ;-). Dušane, žádné zatravňování se zatím konat nebude, zdravou zeleninku včetně brambor pěstuji čím dál raději a v této době se mi to jeví pomalu i jako nutnost, však zase jednou určitě napíšete o kvalitě potravin...

2 1
možnosti

Výjimečně, ale tentokrát zaslouženě, karma...

0 1
možnosti

L26i93b86o65r 69S98y44n85e93k

11. 2. 2014 20:27

Přidávám se k jízdě po druhé koleji a Vám pane Straite veliká KARMA.

3 1
možnosti
Foto

Jsem rád, že se druhá kolej plní, dík R^

0 1
možnosti

M39í41l61a 67Š24u24l30a

11. 2. 2014 19:02

"Evropská unie často operuje jednotným evropským civilizačním prostorem z hlediska historického, náboženského i kulturního. Pak ovšem nechápu, proč preferuje všechno, co evropské civilizační hodnoty rozkládá."(DĎS) ..

.. nechápu, že to nechápete :-) .. od kdy se komunisti a podobná levicová sebranka řídili nějakými kulturními, náboženskými a historickými (tedy mimo dějin dělnické třídy)? .. oni toto vše potlačovali a stejně tak činí dodnes ..

.. zatím nejsme tak bohatí, a asi dlouho ještě nebudeme, aby se k nám masivně hrnul zástup imigrantů .. tak máme ještě trochu času s tím něco udělat ..

.. a jako vždy, jako vždy R^

3 1
možnosti
Foto

Chápu, že nechápete, že nechápu. A toho oni chtějí dosáhnout, aby nechápal nikdo nic ;-)

Ale závěrem o té sebrance jste mě doplnil hezky. R^ Chápu už všichni?!

Bohužel několik málo Afričanů je ještě chudších než my. Čas se ale krátí...

DĎS R^

0 1
možnosti

Nevykolejil tu někdo?;-D

3 0
možnosti
Foto

nepojedeme raději po hlavních kolejích do Pardubic?:-)před chvíli jsem se dočetl,že ono zmíněné opatření přinese z celkového pohledu Švýcarsku spíš nevýhody:-P

2 0
možnosti
Foto

Ale nám ostatním inspiraci ;-D

Jaké nevýhody může přinést, že budou moci regulovat imigraci podle "všeobecných ekonomických zájmů"? 8-o Nepustí třeba vrahouny a musulmany nebo příživníky.

Možná dělám chybu, ale já jsem vlakem nejel už takových 30 let. Ještě jezdí po kolejích? ;-D

2 1
možnosti

11. 2. 2014 16:03

Jeste muzete jet na koleji s Ukrajinou, soudruzi. Ale na co potom budete nadavat?

1 2
možnosti
Foto

Čověče, na kolej s Ukrajinou se cpe EU!!8-oRv

6 1
možnosti

EU kritizuje Švýcarsko, protože má s touto zemí uzavřenou smlouvu o volném pohybu svých občanů. Předmětem kritiky je, že tuto smlouvu teď Švýcaři v podstatě jednostranně vypovídají. Nejedná se tedy o kritiku omezení přistěhovalectví ze třetích zemí (zemí, které nejsou členy EU) jak vyznívá z vašeho blogu.

2 3
možnosti
Foto

Nejde jen o třetí země, jak mi podsouváte. Jen akcentujete větší problém. Ale jde o imigraci, která není v souladu se "všeobecnými obchodními zájmy". To může být s kýmkoliv v určitých situacích. Každý stát by k tomu měl mít právo. Vždyť si vzpomeňte, jak EU regulovala a reguluje i nové členy.

Švýcarsko ještě nic neporušilo, jen změnilo ústavní princip. Už předtím mohlo vystěhovátat trestně stíhané.

2 1
možnosti
Foto

Jsem pro "druhou kolej" se Švýcarskem. ;-)

4 2
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...