Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jedno utkání sice jaro nedělá, ale včera bylo jasně vidět, že nestíhaj prakticky všichni hráči z KHL a EHL. Budeme muset fandit o mnoho víc, než sem si původně myslel.

1 0
možnosti

Hlavně byl od Lojzy totální úlet postavit do brány Kováře místo Pavelce a do útoku Novotného místo Hemského.

0 0
možnosti
Foto

nakonec to vlastně....dopadlo dobře..i tak škoda....Švédové se moc nafoukli a mysleli že už se nemůže nic stát...přihrávka do diagonály v obranném pásmu....za to nechávají sedět trenéři i dorostence...měl to Červenka dát.

0 0
možnosti
Foto

Dobře? Nebuďte tak skromný. Byl to útěk hrobníkovi z lopaty :-/

0 0
možnosti
Foto

kurńa...já už jsem na prášky teď:-)

0 0
možnosti

:-)Lámat chleba se bude až v playoff. Teď můžem ve skupině klidně všechno prohrát a stejně si to playoff zahrajeme.

1 0
možnosti

:-)  Vidím, že se orientujete nejen v politice, ale i hokeji! Já to sleduji, jen když je komu fandit, to je tento případ, nebo když hraje fotbal mezinárodně  Plzeň. Jak se říká....chleba levnější nebude, ale když naši vyhrávají, srdíčko se potěší ! Budu také držet palce, komentářů vůči Hadamczikovi byly přehršle, každý na to měl jiný názor!  R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jsem sportovec, no. A dík R^

Víte, co je spravedlivé? Že až to skončí se ukáže, kdo měl pravdu :-)

[>-]

0 0
možnosti

P84e76t53r 62P44e53t54r71o27v

12. 2. 2014 15:59

S nepříjemnými Švýcary o postup bojovat nebudeme. S nimi se střetneme ve skupině a boje o "postup" začnou teprve poté.

0 0
možnosti
Foto

Jenže ten výsledek se může přenášet do tabulky o postup.

0 0
možnosti

M16í27l29a 33Š12u12l61a

12. 2. 2014 13:53

.. Lojzu mám v paži, nevím, jestli je dobrý, nebo špatný trenér (nebo spíš coach) a je mi to i jedno .. odpovědnost za výsledky má vůči svazu (na lidi se v případě proher kašle, žádné oslavy, což je divné ;-D) a fanoušci dostanou pohlazení jen v případě nějakého úspěchu ..

.. je třeba nutno i dodat, že jsou hráči, kteří pod Lojzou hrát nechtějí ..

.. takže, já těm důchodcům ten úspěch přeji, budu i rád, když přivezou třeba jen ten bronz, ale tragédii z neúspěchu z toho dělat nebudu .. jsou to jen lidi a proti nim se spiknul celý hokejový svět a nasadil do turnaje třeba Rusy, Švédy, Finy, Švýcary, Amíky , Kanaďany a podobné vykuky, kteří to s těma zahnutejma klackama taky setsakramentsky uměj ...

.. včera jsem si zafandil, když jela Gábina Soukalová .. a u ní se potvrdilo to pravidlo "škoda každé rány, která padne vedle" .. :-)

JV, JV R^

MKŠ

0 0
možnosti
Foto

i tak...pro mě závod vyhrála Gábina a navíc...je to hezká holka;-):-)

2 0
možnosti
Foto

ještěže mám špitál za rohem:-)

0 0
možnosti
Foto

Už jsem se bál, abyste nemusel vlakem :-)

Snad to nebudeme potřebovat ani my, ani hráči [>-]

0 0
možnosti

I když preferuji jiné sporty, které oproti hokeji sleduju pravidelně, tak se asi na nějaký zápas naší reprezentace podívám. Rozhodně jsem dalek toho, abych kritizoval trenérovu nominaci.

3 0
možnosti
Foto

Jistě, když se občas a nepravidelně podíváte na zápas naší reprezentace, opravdu jste dalek...

Navíc vy přece nemůžete fandit ničemu tak nízce nacionálnímu, jako je fandovství národnímu týmu.

0 0
možnosti

Po delší době to ode mne máte bez karmy, kterou jinak dávám téměř všem Vašim blogům. Nepovažuji se za takového znalce, abych Vám mohl dát za pravdu, nebo abych Vám naopak mohl oponovat.

Když se na zápas dívám v televizi, dokážu si dost dobře udělat úsudek o tom, co vidím, ale nedokážu posoudit, co by mohlo být, kdyby místo Franty hrál Pepík a místo Tondy Rudolf.

Ale že budu našim držet palce, v tom se s Vámi shoduji.

4 0
možnosti
Foto

Nešlo mi o jednotlivé hráče, k tomu nemám ani já dost informací. Šlo mi o obecnější faktory struktury mužstva (věkové i zdrojové). Navíc Hadamczik argumentuje, kdo se hodí do první a druhé, nebo naopak do čtvrté formace. Po jediném zápase nemusí zůstat z této představy kámen na kameni. Pak bude těžko zdůvodňovat, že nevzal třeba Hudlera. Jak řekli ironicky Kanaďani, to asi musíme mít tým na zlato...

Nerad bych měl pravdu. Ale pokud by se bohužel mé obavy potvrdily, vrátíte se mi dát karmu? ;-)

Byl bych raději, kdyby to místo karmy cinklo [>-]

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...