Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZM

Hlavu vzhůru. Lotyše už máme za sebou!

0 0
možnosti

M52í50l77a 36Š26u71l89a

13. 2. 2014 14:03

.. jako vždy, jako vždy R^ ..

.. díval jsem se .. a teď se vůbec nebudu vyjadřovat k vystoupení hokejkové reprezentace :-) .. nezaznamenal jsem u sebe žádné emoce, ani smutek, ani zklamání, ani radost (poťouchlou) .. nevím, jestli je to tím Lojzou, nebo mě to fakt přestává zajímat ..

.. SPARTA JE VĚČNÁ, RUDÝ VÁLEC JEDE .. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Dík, že jste zabloudil i k mému soukromému vyjádření. :-)

Mě mrzí prohra ČR, i když ještě o nic nejde, kde totiž vždy aspoň o statistiku a o sebevědomí (i pro příští generace).

Ale je fakt, že to člověk už tak neprožívá jako když (1) byl mladý, (2) věří v úspěch, (3) o něco už jde.

Myslím si, že první půlku zápasu by proti Švédům uhrála lépe i sehraná Sparta než nesehrané zámořské hvězdy v čele s Lojzou.

Kdybychom náhodou hráli o medaile, zas to budeme prožívat víc. [>-]

DĎS R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...