Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mne se zda, pane Streit, ze cernobile vidite Vy a to poradne.

0 0
možnosti
Foto

Přiznávám se, že blogy jsou pro mne jakýmsi lakmusovým papírkem. Je několik jedinců u nichž mám ověřeno, že rozdílnost názorů signalizuje zachování mé konzistence. Neříkám, že jsem lepší nebo horší. Jen to, že oni jsou takové ověřené trvalky a určitou mírou zachování mých hodnot. Občas se do nějaké úrovně shodneme, ale to je spíš výjimka.

1 0
možnosti
Foto

Protože jste se otřel i o mne, tak jen opakuji, že i nadále vás podezřívám z plagiátorství. proč, to jsem vám několikrát napsal a vy stále jako kolovrátek píšete, že jsem to nikdy nedoložil.

Opakuji tedy, že jsem použil celé pasáže z Pogoginy, aniž jste uvedl pramen a publikoval jste to pod svým jménem. Dokonce s jemnou úpravou i název jeho profilujícího díla.

Neustále vyhrožujete právníkem a já vám neustále opakuji, ať žalujete, rád soudu předložím svá podezření.

Odpověděl jsem vám i pod velmi osobní a nepravdivý článek "

Cenzoři na blozích iDnes, děláte to špatně".

Skoro všichni jsme hloupí, nerozumíme tomu a děláme to blbě. Jen vy jste génius.

4 1
možnosti
Foto

Na rozdíl od některých diskutujících vím, že uznáváte i názory z opačného pólu, ale ty názory musí být trošku inteligentní, nikoliv produkty "rozplizlého myšlení" ;-). Článek karmuji.

3 14
možnosti
Foto

Příhodná analýza. Karma R^

1 6
možnosti
PK

Pane Streite, zmínil jste mě v článku, cituju: "diskutér PK, že by mohla objednat vraždu, a již jmenovaný diskutér PK dokonce hlubokomyslně dospěl k názoru, že Tymošenková je „ve skutečnosti čistá jak lilie".

Napsal jsem toto:"Kdyby to bylo tak jednoduché pane Streite. Z dostupných zdrojů jsem se dočetl, že ji sdělily podezření, ale neobvinili ji. To je krapet rozdíl, ale s tím si asi hlavu nelámete.  Pak jste zapomněl ještě napsat, že ten Ščerbanův syn jednou na pytlačce někoho "omylem" zastřelil a byl obviněn z vraždy. Pak jednoho dne vytáhl své svědectví k případu Tymošenková a naráz se mu čin překvalifikoval. Jako vražedkyni označil Tymošenkovou sám Janukovyč, obhájce Tymošenkové to ale vidí jinak. Janukovyč a jeho boys se prý po smrti Ščerbaně dostali k jeho prachům a motiv zavraždit Ščerbaně měl prý Janukovyč."

Nedělejte ze sebe idiota, který nerozumí psanému textu a který někomu přiřkne co vůbec netvrdí. Jediné co z mého příspěvku vyplývá je to, že jsem si jenom dovolil doplnit informace ke kauze Tymošenková. Nikde netvrdím, že Tymošenková je čistá jak lilie. Jestli Ščerbaně skutečně zavraždila nevím já ani vy. Říkáte, že si dokážete poskládat 1+1, ale jaksi jste neuvedl důvod, proč by Ščerbana zavraždila, takže můžete maximálně vařit z vody jako všichni ostatní.

3 1
možnosti
SK

Čili kdo s vámi nesouhlasí, je nemyslící bytost. Rv Dost to o vás vypovídá.

15 1
možnosti
PK

P90a39v96e17l 88K13u64l34a

24. 2. 2014 17:44

"Ani za komunistů nebyli jen prospěcháři a šíbři. Kromě mlčící - nebo umlčené - většiny," byl také Streit ;-D

10 1
možnosti
Foto

pane Streite, to že jste úspěšný v osobním životě, nedává Vám patent na moudrost a právo, považovat každého člověka jiného názoru, za blba.

Víte, ono jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá

11 1
možnosti
PK

P44a51v22e14l 62K47u86l41a

24. 2. 2014 18:06

On Janukovyč byl v osobním životě také úspěšný;-)

5 1
možnosti

A93l43o27i16s 78Š14í81m33a

24. 2. 2014 16:33

Tak konečně vysvětlete, proč máte Janukovyče rád;-€

2 1
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...