Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

Pane Streite a co třeba překlep v jménu, jak Vy píšete Pogogin...

0 0
možnosti
JE

J69i17ř85í 12E85u18l97e44r

25. 2. 2014 18:57

No v jednom se musím pana Streita zastat. Ať už jsou jeho příspěvky či reakce na kritiky jakékoliv, nikdy (pokud vím) nesklouzly k vulgaritám, obhroublostem či dehonestování. Tedy aspoň ne pod vcelku přijatelnou míru. To blogy pana Paulczynského - to je jiná káva. V jeho případě jsou ale cenzoři slepí a možná i hluší.

2 2
možnosti
PP

Pro mne jeho diskutování (což je rozdíl - v blogu být autor hrubý může, i když také omezeně) často hulvátské je.

http://streit.blog.idnes.cz/c/398063/Cenzori-na-blozich-iDnes-delate-to-spatne.html

3 1
možnosti
Foto

Pane Streite, některé z těch blogů, dokládajících vaše nepravdy, už mám, další časem dohledám. Nebo mne chcete omluvou zastavit?

4 2
možnosti
AK

A takové to tu bývalo mile lidové až lidově milé, prostě řečeno, lidomilo (LDM). ....Samá nadšená děkovačka, hluboce servilní projevy obdivu a uznání, zářivé úsměvy, palečky nahoru R^:-)

Zápolivý velkoblogař, spisovatel i veleúspěšný podnikatel, D.Streit, osoba mírně levicová, převážně jest známá. A takhle se nechá vytočit a rozhodit od jakéhosi samorosta, diskutérského zákeřníka a zápecníka. Hlavně to tak nenechat a hnát to vejš nebo ještě dál, třeba až k Božímu soudu (?). Vytrollovaným lhářům na severu pšenka nepokvete, chtělo by se zvolat.

Chtělo by to pokoru a trochu skromnosti, věci řešit smírem. Ne tak Streit.

Kdyby si pan píšící podnikatel, místo výkřiků a výhrůžek, šel raději udělat pořádek v jedné jeho firmě, ať to tam v dozorčí radě firmy nevypadá, jako v zaopatřovacím ústavu, Domově důchodců či v příručním skladu přestárlých důvěrníků StB Rv (prý jakási Helena, třicátý ročník).

http://rejstrik-firem.kurzy.cz/rejstrik-firem/DO-45193100-kompas-ok-akciova-spolecnost/

4 4
možnosti

M50í37l27a 91Š92u67l52a

25. 2. 2014 16:45

.. to by mě zajímalo, co je vám do toho, Lojzo :-P ..

2 3
možnosti
Foto

Co to je? 8-o

Nějak vám nerozumím, co se děje? Proč se obracíte na adminy a ne na mne?

1/ Nemohu být zákeřný, protože jsem psal přímo vám a jen vám- neobracel jsem se na nikoho jiného, jako teď vy; ze stejného důvodu to nemůže být ani pomluva

2/ Nemohu být lhář, protože jsem vám napsal, že se domnívám, že jste se dopustil plagiátorství

3/ Vybral jsem jeden konkrétní článek a na něm jsem vám demonstroval, odkud pramení má domněnka

4/ Jméno jsem opravdu spletl, psal jsem zároveň o Pogodinovi; ano: správně je to Ilja Prigogine - alespoň potvrzujete, že víte, o čem jsem vám psal 5/ Konkrétně jsem popisoval váš článek ŘÁD V CHAOSU, v němž uvádíte zjištění, která publikoval IP, a která uvádíte pod svým jménem, aniž byste uvedl pramen nebo alespoň zmínil, že se jedná o jeho vědecké poznatky 6/ Následovalo vaše nesmyslné vykrucování a překrucování a ubohé vymlouvání. Toto vše jsem psal přímo vám a nikomu jinému. Teď je to pro příslušného admina, aby byl v obraze a věděl, že za svými slovy stojím a nenechám se zastrašit. Je velmi úsměvné, když člověk jako vy, který napadá a uráží všechny s jiným názorem, který např. o Švýcarsku napíše, že to jsou zloději, o ministrovi píše jako "TOHLE" (hezký;-D) a obdobně je to v každém blogu či v diskuzi, když takový člověk napíše takový nesmysl, že jsem zákeřný lhář, byť jsem za keřem nebyl.8-o Proč musíte tady ukazovat jaký jste, měl jste splnit svou hrozbu a žalovat mne - několikrát jsem vás k tomu vyzval. Víte, za IP vás žalovat nemohu, nejsem příbuzný, ale začíná být reálné, že vás zažaluji já, za vaše urážky, a má domněnka o opisování se tak tím dostane na přetřes. Bude veselo...

5 1
možnosti
AK

Na odpověď ukřivděného spisovatele si budete muset počkat do dalšího článku.  :-)

4 0
možnosti

Pane Streite, nekdy mam takovej blbej zvyk, ze si prectu kus clanku a kdyz mne neco vyprovokuje, tak jdu rovnou do diskuse. Nyni jsem si precetl clanek cely a jeho zaver mne skutecne dojal, je mi vas fakt lito... Mohu vam prispet na nejake sbirkove konto?

6 0
možnosti

"Jeho chování a podlé lži už překračují míru, co si musím nechat od nějakého zakomplexovaného rýpala líbit. Překračuje to už únosnou hranici a je to na hraně trestného činu pomluvy." presne toto definuje podstatu vaseho pusobeni na tomto blogu a obsah prevazne vetsiny vasich textu

7 0
možnosti
ZK

Z84d85e26n65a 39K83o31č90í

25. 2. 2014 14:04

Stejně jsem nepochopila o co vlastně jde.   

-Prý o nějakou pomluvu, ale podstata mi nějak zcela uniká

0 0
možnosti
PP

P79e94t16r 39P65á87l58k39a

25. 2. 2014 13:28

co to jako má bejt? Fňukáte jak Hadamczik. Rv

Dejte si s tím druhým výtečníkem po mailu sraz, kde si dáte po tlamě nebo zajdete na pivo a neotravujte s tím na blogu.

9 0
možnosti
RK

Ale Dušane, to bolí, že? Taková léta na výsluní (byť nesmyslné) blogové popularity, zasloužené však pouze vaší sebestředností, nedostatkem sebereflexe, mainstreamovým a laciným populismem. A teď? Jen poštěkáváte jako vzteklý ratlík v Hyde Parku.

Dobře vám tak. Ty mlýny vás semlely docela brzo. ňaf.

8 1
možnosti
FF

F12i40l11i34p 19F46u76c88h23s

25. 2. 2014 12:42

R^ Já se k Vaší výzvě připojuji, pane Streite! Jane, Terezo, Adame, zasáhněte už konečně proti panu Machačkovi! Ukončete už jednou provždy tento spor, prosím. Vždyť toto už není možné! Musíte brát ohledy i na nás čtenáře, přece! Jak my k tomu přijdeme. Kupříkladu já. Ležím momentálně v posteli, skolen nemocí, potím se, prolévám se čaji, dopuji se prášky, vitamíny... Na blog přicházím v dobré víře, že si zde zlepším náladu, že se mi od nemoci uleví, ale opak je pravdou! Místo vlídných, vstřícných, pohodových blogů zde nalézám blogy konfrontační, blogy plné svárů, dávných křivd a konfliktů... ;-(

Proto i já vás vyzývám: Zakročte už konečně proti zákeřnému lháři Pavlu Machačkovi s razancí, která je vám vlastní a se kterou to umíte právě vy. R^ Předem děkuji.

F.F.

5 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...