Diskuse

Propaganda jako za komunistů. Místo zpráv komentáře

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdravím ve "spolek". Je mi 35 a od svých cca 5-ti let, aniž bych to tehdy tušil, je nosnou konstrukcí pohledu na svět kolem mě KRITICKÉ MYŠLENÍ, alespoň se tomu, trochu nekriticky, domnívám. 

Jak jsem postřehl, nemáte možnost reagovat v diskusi, proto vám zde nechám mail: per-os@seznam.cz. Není to sice ideální stav, ale bude-li se mi chtít, vaši případnou reakci zde odcituji, a "korektnosti" tak bude, v rámci možností, učiněno za dost. Obdobný přístup jsem zde při letmém čtení nezaznamenal, mj. proto si dovoluji "bude-li se mi chtít". Ale teď už k věci.

Zabloudil jsem k vám při hledání nějakého blogu, který by vyjadřoval mně blízký pohled na aktuální dění. Rovnou píši, váš blog to není. I tak si dovoluji přispět svou troškou.

Hlavní mé sdělení se týká absence zdravého rozumu, již nahradila masturbace vašeho ega, což je cítit nejen z tohoto konkrétního článku, ale i z vaší obavy, že vám to bude chtít kdokoliv natřít. Mým záměrem to není, ikdyž vám to tak pravděpodobně vyzní.

Jistě je mrzuté, že si zpravodajci dovolí zprávy a události komentovat, a to často bez jakéhokoliv rozlišení fakt a domněnek, i já si toho všímám a raguji na to. 

Jako mnohem smutnější však vidím, že novináři neidentifikují to úplně základní - účastníky "konfliktu na Krymu". Mýma očima jsou v konfliktu zainteresovanými na jedné straně - mocnáři (západu i východu) a na straně druhé - drtivá většina "obyčejných" lidí jako já a, snad se neurazíte, i vy.  Protože jsem měl obrovské štěstí na rodiče, dá-li se o štěstí hovořit, oba jsou to inteligentní, vzdělaní, poctiví, pracovití, spolehliví a slušní lidé bez předsudků, a to po celý můj život, co mám čest "je znát", mohu si dovolit tvrdit, že nejpodstatnější fakt jste nepřehlédl na základě rádoby omluvitelné nenávisti ke komunistům. Dále už se mohu jen domnívat, že přes vlastní samolibost, ačkoliv to, z mého pohledu, není podstatné. Opravdu vám to bohatýrsky nenatírám, spíš smutním... Ahoj.

0 0
možnosti

*již nahradila... = > který nahradila...

0 0
možnosti
Foto

Tento článek karmuji, ale nad článkem ze sedmého března, který jsem četla až dnes, jsem se s Vámi neshodla. Já tipovala příčku nejvrchnější, Vy zase moc dole ;-)

2 1
možnosti
Foto

no když zapátrám v paměti....Jambor a Kříž, to byly alespoň komentáře, přesně věděli kolik má kdo raket, včetně rozlišení délky doletu.:-)

4 0
možnosti

A radili Reaganovi, jak to má dělat. Tak jako ti dnešní Putinovi.

1 0
možnosti

Karma!

Dobře vysvětleno i pro ty, kteří obtížně oddělují zprávy, od komentářů prolezlých propagandou.

5 0
možnosti

R^ Taky mám v blahé paměti tu neblahou dobu Rudého práva a Mladé fronty a vůbec nechápu, k čemu se naši novináři propůjčili. Že jsou zmatení lidé, politici lžou, to je jasné. Ale ta novinářská squadra, to je tedy něco... Někdy mám pocit, že jsou to jedni a titíž.

7 4
možnosti

Vašemu současnému, promyšlenému stylu propagandy, se už ani nedivím.

Komunisti a jejich poskokové hadra, Streit strčí všechny do kabele.  :-))

8 7
možnosti
Foto

V75í65t 77H36a47s13s21a78n

10. 3. 2014 14:52

Za masívní protiruskou propagandu, kterou v současnosti používají senátor Jaromír "Dinosaurus" Štětina (který byl podle mnohých svědectví STBák a komunista), poslanec Karel Schwarzenberg, či pravdoláskař a předseda strany LES, Martin Bursík, při které všichni vehementně popírají to, že fašisté a neonacisté z hnutí Pravý sektor, v ukrajinské revoluci sehráli klíčovou roli, by se nemusel stydět ani říšský ministr propagandy Joseph Gobbels.Rv

http://www.prazsky-zpravodaj.cz/2014/03/na-protestu-proti-ruske-okupaci-krymu-vystoupil-karel-schwarzenberg/

Zvukový záznam vystoupení Schwarzenberga a Bursíka:

https://soundcloud.com/anonsoundcz/demonstrace-praha-9-3-2014

10 10
možnosti

Tak zatím jste to vy, kdo by si Goebbelsem mohl podat ruku. Ba co více, vy jste ho dnes i překonal. R^

9 9
možnosti

Velmi dobře si pamatuji na styl psaní v novinách za komunistů a způsob televizních zpráv.

Myslím, že dnes je ta žurnalistická demagogie větší.

11 1
možnosti

Co se týče letu toho jihokorejského letadla, tak si přece Sověti původně mysleli,že sestřelili americký špionážní letoun, který se tam "náhodou" také pohybval.

1 3
možnosti