Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teď jsem juknul na Novinky - tam by se Vám pane Streite líbilo.

0 0
možnosti
Foto

Tak prý kolaborujete s totalitním Ruskem, a protože už sám jste poznal, že jste přestřelil, odvádíte pozornost od svojí kolaborace jinam a nazýváte kolaboranty jiné - stoupence Evropské unie a jejích demokratických zásad ;-D  No, není to lehké.

2 2
možnosti
Foto

Mě by spíš zajímalo, co má znamenat ta fotografie u článku (malá) pana Streita s flaškou a několika kusy extra velkých tabulek čokolády (nebo co to je). To má jako naznačit, jak se eurohujer má dobře? Trochu mi to připomnělo takové ty obrázky sedláků za komančů nebo židů za nacistů, invenční je to podobně :-)

7 1
možnosti

Na fotografie se vykašlete. Každý den tam je jiná.

4 1
možnosti

Podle autora jsem euroskeptik. Ve skutečnosti jsem eurorealista. Nejen já, ale 99% "euroskeptiků". Proč? Protože realista vidí realitu. =skutečnost, fakta. At jde o stále se zvyšující zadluženost, nezaměstnanost, zvyšující se daně, stálé zdražování. Stačí tyto ekonomické údaje. Nemluvě o nesmyslném obtěžování soukromého života a v podnikání různými regulacemi,zákazy, příkazy... [>-]

1 4
možnosti

Výborně jste se předvedl ve znalosti ekonomiky a čísel ;-D, jen pro detail, jak jsou zadluženy státy Evropy? A komu dají ty peníze aby splatili dluh? Co ty šťastlivci co dostanou peníze od států za dluh, kde předtím vzali oni peníze aby je mohli půjčit?

Já to vím, ... co vy?

1 3
možnosti

R^Přesný příměr. Kdo chce porozuměl. Mnozí se však stydí, protože vždy budou líznutí. Mnohým chybí morálka a vlastní zodpovědnost. Karma

1 3
možnosti

Ale jistě. Osobně se považuji za eurorealistu. Jsem proto, aby Evropa byla nějakým způsobem sjednocena, nesouhlasím s bruselskou byrokracii. Ale přesto jsem rád, že jsem součástí Evropské unie. Zatímco zde si mohu napsat vše, tak v tom opěvovaném Rusku za to hrozí vězení a podle návrhu ruské dumy budou články kritizující ruskou politiku považovány za protistátní. A vidíte, zde každý může psát proti české vládě, EU a nic se neděje. Hmmm

4 2
možnosti

Kellner a Klaus mají společný majetek Rusku, takže oni dva euroskepticismem jen kvetou. Když se EU rozdrolí na malé soběstačné státy, stanou se koloniemi Ruska a USA, né-li hůř, nějakejch bohatejch arabskecjh zemích. To je jednoduchá logika pro udržení EU. Ovšem to neobhájí lenost voličů zvolit někoho pracovitého do EU a politikům to tak dává více možností se obohatit a svést to na třetí osobu(eu, která nemá mediální prostor). Zaštitovat svoje chyby nějakým názvem spolku zemí? Co to je ?! Kde to žijeme, že neumíme nazvat věci pravými jmény ?! [>-]=EU

3 1
možnosti

nejsem germanista, napadlo mne se podivat, co v nemcine znamena autorovo prijmeni. Vychazime-li z toho, te nekdo prijmeni Bednar mel predky, kteri se zaobirali timto remeslem, ze nekdo prijmenim Hanak asi mel predky z Hane, tak u pana Streita nejde o to, ze nekdo mel predky,, ale to je proste on

1 0
možnosti

J93a15r56a 12R28a30n56k

12. 3. 2014 0:24

Hezke Lubomire! Pan Hadavy.....nikdy mne nenapada pouzit svych znalosti nemciny, to se Vam povedloR^

1 0
možnosti

J17a83n 61H23a31n63á24k

11. 3. 2014 15:27

Zdravím pane Streite,

opět Vám děkuji, že mi věnujete čas, abyste na mě reagoval. Nicméně já toho času tolik nemám a proto budu velmi stručný, i když to nebude snadné.

Váš článek mi připadá značně zoufalý a neberte to osobně.

Pro začátek Vám nabídnu vlastní definici, podle které jsem sebehodnocení udělal. To abyste pochopil význam mých slov, nejsou-li Vám tyto všeobecné věci známy a nemusel jste zbytečně deformovat významy vlastními absurdními konstrukcemi.

Eurorealista - osoba respektující EU, ne vždy souhlasí a dokáže se ohradit proti konkrétním věcem.

Eurohujer - osoba plně podporující EU, vše co z EU přijde je "ve všeobecném zájmu". Euroskeptik - opak eurohujera, vše co z EU přijde je špatné a zaslouží si kritiku. Váš článek ale přinesl jednu významnou informaci. Pravděpodobně jste se ocitl v morální pasti a snažíte se vybruslit. Tím myslím důsledek euroskepticismu, tj. že v rámci své eurokritiky, jste začal hájit Rusko (jako mnozí další euroskeptici) a tím, přinejmenším myšlenkově, kolaboroval k totalitě. Tohle jste si uvědomil a proto jste to poněkud neobratně otočil tak, že my - eurorealisté, kolaborujeme k demokratickým principům, což je velmi úsměvné. Mj. EU nás "neukradla" pod tlakem tanků a cizích vojáků, ale dobrovolně jsme do ní vstoupili. Klasická hra se slovíčky a i méně nadaný čtenář to pozná vč. Vašich loajálních fanoušků. A hodím Vám jedno moudro: "Následujte ty, kteří hledají pravdu, ne ty, kteří už jí našli". To k Vašemu černobílému vidění. Jistě pochopíte význam "stádnosti". Zdravím a přeji hezký den.

20 2
možnosti

11. 3. 2014 15:19

No myslim, pane Streite, ze jste dozral k navsteve psychiatricke ambulance.

10 3
možnosti
Foto

tak černobílá jo nebo ne? Píšete, že vy ji máte rád, neb není rozbředlá....a v zápětí tepete čenobílé nenacionalisty;-)

10 1
možnosti

Pozor. Streit se v poslední době potácí mezí Moskvou a Moskvou a kdyby mu to bylo umožněno, tak budě dělat hrdého chrliče na kremelských věžích.

9 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS