Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Nevím jak Vy, ale já nepřítel Ruska opravdu jsem a je mi celkem šumák, jestli mě tak Rusko bude vnímat nebo ne. Do tohoto postoje mě ostatně dostali sami Rusové svými zhovadilými činy v době mého mládí. Kdo viděl tanky, nezapomene!

8 0
možnosti
Foto

U me taky tak. Pred rokem 1968 jsem socik brala jako nutne zlo a pak prisel uvolneny rok 1968 bez censury a s urcitou mirou svobody, ktery ukoncily ruske tanky. Od te doby jim neverim.;-D

2 1
možnosti
JC

R^ Přesně popsané, vystihl jste to do puntíku. Pragmaticky, rozumně a bez emocí.

4 2
možnosti
Foto

Skoda, ze nemuzete diskutovat. Zajimalo by me, z ceho maji mit Cesi strach, co se tyka Nemecka.

2 3
možnosti
JC

Ale no tak, přec z Vás - z Němců a Německa. Historie napovídá, zkuste si něco třeba přečíst ...

4 4
možnosti
PP

Říkám to pořád a nikdo toho nedbá . . . vás je tady opravdu škoda!

1 0
možnosti
LS

L94i51b40o45r 81S52y76n24e93k

20. 3. 2014 14:48

taky mně připadne, že jsme v Nato a Eu příliš krátce, abychom byli nejhlasitější a nejaktivnější ve vyhrožování Rusku sankcemi. Přirovnání k ratlíkovi je naprosto trefné. Doufejme jen, že ruský méďa nás shovívavě přehlédne.R^

8 4
možnosti
VC

Nebo přátelsky obsadí. Fuj, je mi z Vás blbě

0 0
možnosti
EH

Nemám odvahu tvrdit, že se něco nestane (okupace ČR apod.). Kdo by si tipoval, že z běžného atentátu na monarchu vznikne světová válka? Západ dal Sudety Hitlerovi taky z důvodu, aby lovil ve svém terénu.

 Do hlav potentátům nevidíme, třeba se bude třetí světová válka někomu hodit do noty.

2 2
možnosti
Foto

Já Putina jako státníka obdivuji, to je opravdu silný prezident Ruska. Jak rázně srovnal separatisty v Čečensku a ve volbách tam získal 99, 7 procent hlasů. Stejně tak si vypořádal s Gruzií a s teroristy bez ohledu zda zásah odnesou i neviní a děti. Když se kácí les tak lítají třísky.  Zlikvidoval domácí opozici, podřídit  si soudnictví. Na co sáhne, to se mu daří, dokáže skolit tygra před kamerami, potopit se do moře a najít vzácnou vázu, sledovat a řídit na rogalu let ptáků, cválat do půl těla na koni řídit stíhačku a tak dál. Je to věru silný prezident hodný obdivu.

9 2
možnosti
JP

Toho Zaorálka jste tam dobře doplnil mezi ty ostatní. Už nějakou dobu s úžasem sleduji jeho "dokonalou proměnu" z běsnícího levičáka v parlamentu na zarytého pravičáka ve stylu Kalousek a spol. Zajímavý přírodní to úkaz... :-)

9 2
možnosti
Foto

Oni rozpustili SSSR i Varšavskou smlouvu? Mám pocit, že Varšavská smlouva byla rozpuštěna proti přání Ruska. Co nám Rusko může dát. Plyn a naftu a dál už jenom imperialismu, zaostalost, demagogii, opilství, zamindrákovanost, namyšlenou zpupnost.  No a ještě hokej, šachy, balet, klavírní a houslové umění.

6 4
možnosti
MJ

Jste zářivým příkladem toho, čemu se říká "vypravěč předsudků".

3 4
možnosti
PK

a opět je zde hassan ... tak to napíšu znova - než veřejnou pochvalu od hassana, tak to se radši nechám zbičovat ...

5 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...