Diskuse

Divadelní ministr obrany vs normální pán. Vadí ještě komunista víc?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pořad jsem neviděl, tak je mi líto, že tu není něco konkrétního.

0 0
možnosti

Pořad si přece můžete kdykoliv přehrát na internetu:

http://www.ceskatelevize.cz/tv-program/

a udělat si svůj názor na něj.

0 0
možnosti

Stropnického jsme tam dali jako herce, rozumíte, to není jenom tak vybrat ministra obrany dneska. Aby on věděl, co má hrát, rozumíte. Ministr obrany, aby se on naučil tu roli, to bych, rozumíte, nezvládl ani já. I já mám dneska problémy pochopit, co vlastně říkám. Rozumíte, když jsem nastupoval do funkce, měl jsem ve věci jasno: Kyjev se chystají ovládnout fašisitické nikým nevolené bojůvky. To jsem si myslel. Ale pak jsem jel do Bruselu a začal jsem přemýšlet úplně jinak, rozumíte. Z Bruselu se všechno jeví úplně jinak, než si člověk myslí. Já myslím, že on toho ministra hraje v mezích, jak to tady, rozumíte, možné je, on ho hraje celkem dobře. Takže já nemyslím, že to napadání je na místě, když on zase tolik prostoru k tomu, aby hrál něco jiného nemá. Tak to jsem asi tak chtěl říct, snad mi rozumíte.

1 1
možnosti

Karma jako obvykle, pane Streit.

Já jsem v neděli v poledne zažila téměř přesně to, co Vy. Přišla jsem k televizoru o pár vět později a hned přitáhl mou pozornost ten člověk vedle p. Stropnického. Věděla jsem, že jsem ho už někde někdy viděla, ale byla jsem zmatená a nebyla jsem schopná ho zařadit. Po chvíli mi připadalo, že nemluví vůbec jako politik a že to tedy bude asi nějaký vojenský profík na mezinárodní vztahy.

Krásně vedle něho začal vynikat p. Stropnický. Vypadalo to, že na jevišti divadla VM odehrává nastudovanou roli ministra obrany. Volil správné dramatické pauzy mezi slovy doprovázené jemnou mimikou zkušeného herce. Slova vázal intelektuálními vazbami do kulatých prázdných frází. Scénář mu napsal sám Brusel.

Pan Černý není poslední dobou jediný komunista, který mluví rozumně. Přečtěte si někde názory Kateřiny Konečné, která za KSČM kandiduje do EP.

Vypadá to, že ti praví komunisté-papláši jsou dnes už opravdu v jiných stranách než KSČM, jak kousek níže píše Jan Sedláček.

10 3
možnosti
Foto

Černý nebyl v televizi poprvé a jeho fotku občas vidívám před volbami na letácích, je z našeho kraje, takže já jsem neměla problém ho v Otázkách poznat. Ani mě nepřekvapilo, jak mluvil, myslím, že celá jeho strana má k věcem kolem Ukrajiny takový názor. Co jsem ale hleděla jako puk, to bylo na toho, co mluvil ještě před dvojkou Černý - Stropnický 8-o  Ten mi toho papaláše velmi připomínal.

5 0
možnosti

R82u53d45i 23G73a94š20p23a95r

24. 3. 2014 18:14

Dostáváme se absurdna stejně jako za socíku, kdy nejlepším marxistou byl kněz, kterej měl tu ideologii, tak nějak v malíku (Černí baroni copy.) Dnes nejrozumněji mluví komunisté, což je šílený a hlavně on to včera nebyl první případ, je tragedie, že tyhle lidi nedokáže podchytit jiná politická strana.

7 0
možnosti

R34u27d96i 38G28a52š76p87a56r

24. 3. 2014 18:17

Samozřejmě uznávám, že minulost toho pána zrovna výstavní není, takže ta strana je OK.

0 0
možnosti

Přesně R^ Další důkaz toho, že skuteční komunisté sedí nikoliv v KSČM, nýbrž v ostatních stranách včetně hnutí ANO.

10 0
možnosti

Komanči mají opravdu pár výhod na své straně - jako partaj s naprosto nulou šancí se dostat někdy k lizu jí nevyhledávají nejen rozkradači, ale ani užvanění kariéristé, jako partaj mimo vládu nemusí poklonkovat EU ani vzdáleně, natož tak zavile jako to činí Zaorálek a svým umístěním mimo hlavní proud, mají evidetně i pár lidí, kteří nejsou líní otevřít materiály a čerpat. Diskuse pak podle toho vypadají a demokratickým stranám to nedělá pěkný obrázek. Ale ať jen neplivu špínu, Stropnickému se nedivím, nezdědil armádu, ale minuaturní expediční sbor, který se pokouší plnit úkoly jenž od vedení země odhaduje. Za 25 let se zde jen snižoval rozpočet a ještě se z něj kradlo (iluze si nedělejme jinde to s předražování zakázek pro armádu není lepší), což však činili primárně politici a nikoliv vojáci. Za celou dobu nové éry tohoto státu nebyla vláda schopna armádě říci, proč jí máme a co od ní očekáváme.

Osobně bych to viděl ve srovnání s armádou Belgickou, Holandskou, nebo dánskou, zjistit kolik a čeho mají, jasně si říci, že armáda je tu od toho, aby dokázala držet hranice 12-6-2 měsíce, hodiny, dny, minuty to je celkem jedno, nutné je ovšem to stanovit, do příchodu spojence. Aby držela co nejširší paletu zbraní a byla tak schopna zajistit  výcvik záloh v případě většího konfliktu/ nebo si stanovit, že máme za úkol rezignovat na vlasní obranu, to udělají spojenci, a vytvářet expediční družstvo speciálů, kteří v případě napadení země naučí v Beskydech ochotné vést partzánský boj;-), to sice přeháním - ale prostě dát si cíl, který je delší než životnost vlády.

5 0
možnosti

Více komunistů má rozumné názory.Jde jen o to, občas si poslechnout co říkají, nebo přečíst, co píšou. A ne je hned hystericky házet do "předlistopadového pytle".

5 0
možnosti

To je proto, že ti komunisté nemají co ztratit a na nikom nejsou závislí, vidí proto proto Ukrajinu a Rusko podle podle objektiuvních měřítek. Zatímco B. Sobotka a Zaorálek nemohou říci proti EU a USA vůbec nik kritického protože by popřeli sami sebe a navíc by je čekal brzký politický pád v důsledku hysterie, kterou by to přineslo (víme, co Pražáci, kavárenské kruhy a pseudointelektuálové, kterým je v současnosti nejbližší TOP09, co tito dokážou viz krize v ČT 2001...svrhnout vládu socanů poličními hapinengy je pro ně hračkou). Navíc při prvním náznaku kritického myšlení ČSSD, by Babiš a Lidovci vládu opustili a spojili by se s TOP09 a ODS. Naši komunisté si nemohou dost dobře idealizovat Putina kvůli tomu, že v Rusku je daleko tvrdší kapitalismus než v EU a dokonce i než v USA. Proto je možno považovat jejich pohled za vyvážený.

9 0
možnosti

:-)  Díval jsem se také, p. Černý měl  navrch, mluvil věcně bez emocí,  P, Stropnický,(ačkoliv reprezentoval  ANO), zřejmě nechtěl jít proti duchu brouka Pytlíka,  ministra páně Zaorálka, s kterým je ANO v koalici !  R^R^R^

11 0
možnosti

Z19d11e49n69a 63K80o26č89í

24. 3. 2014 16:40

Pravděpodobně to tak bude !!R^

3 1
možnosti