Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Blahopřeji k svátku!

1 0
možnosti

Tak jsem si s chutí zase přečetl Křest sv. Vladimíra. Ale svět je přád stejný, lidé ho nezmění

0 0
možnosti
Foto

Karma!!  Ze slov v odposlechu je patrné, jak někteří politici v sobě jen živí nenávist, místo aby se zabývali fungováním své země. A psychopatické ženy cpoucí se do vysoké politiky jsou pro zemi katastrofou, jejich iracionalita se v politice umocňuje více než u mužů. Tak doufejme, že jí nějaký samec kariéru brzy překazí.

7 1
možnosti

J60a81n 19Š23u87r86c

28. 3. 2014 14:49

Soudružko Jarinko, jednou s vámi také souhlasím. Je pravda, žena v politice to je přímo katastrofa. Klasický a doslova odstrašující případ žen v politice jsou Semelová, Gajdůšková, Vostrá a Konečná. Tato rudá pionýrka dokonce veřejně prohlašovala, že si papež naše kostely, kláštery a jiné církevní nemovitosti po vydání církvi odveze k sobě do Vatikánu. S tímto svým prohlášením ale jenom potvrdila svojí nekonečnou hloupost, když neví, že Vatikán má rozlohu pouhých 0,44 km čtverečních. Třeba si myslela, že Vatikán zabere nebo požádá Itálii o kus jejího území, aby ty naše kostely a jiné nemovitosti mohl papež někde postavit. ( Už jsem to napsal jednou, ale omylem k jinému blogu - tedy omluva)

1 0
možnosti
Foto

No otazka je,jestli je nebezpecnejsi ten, co jeci a nadava do vzduchu nebo ten, co posle armadu.

8 9
možnosti

kolik lidí umřelo potom co Putin poslal armádu? Jekotem a nadáváním to začíná, molotovy pokračuje a střílením končí. Takže asi A je správně

12 8
možnosti

!R^ Měl jsem stejné asociace jako vy, vyjádřil jsem je v blogu "Paní Tymošenková, musíme vrátit ", dva dny zpět!

2 1
možnosti

Když jsem byl minulé léto na Ukrajině, všem jsem tam říkal, že Tymošenková je zlodějka a s demokracií nemá nic společného. Jsem rád, že jsem se nemýlil. 

Jinak lhář Obama se projevil takto:

http://www.blisty.cz/art/72686.html

8 7
možnosti

Doporučuji Vám přečíst si také rozhovor s panem Willi Wimmerem (spolupracovníkem kancléře Kohla) na dnešních Britských listech s názvem "Nebudeš mít bohů přede mnou."

1 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...