Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Streit, co se s váma stalo, že jste přestal psát články?

3 0
možnosti
Foto

Nejhorší je, že to nevíme, co se s panem Streitem stalo. Člověk se dokáže smířit se skutečností, ať už je jakákoliv, ale s nevědomostí a nejistotou už ne. Téměř každý den klikám na jméno Dušan Streit, abych se podívala, jestli zde není nový článek... ale už mě opouští naděje. Ať je to jakkoliv, děkuji Dušanovi za dosavadní psaní a možná zase někdy... Snad se nestalo něco špatného.

2 1
možnosti
Foto

Dobrý den, pane Streite. Prosím, ozvěte sena e-mail exmluslimky@gmail.com . Rádi bychom Vás pozvali na akci. Děkuji apřeji hezký den.

0 0
možnosti

Pane Streite, prosím, neodcházejte. Dejte si třebas pauzu, naberte dech a pište! Vaše psaní je oáza pravdy a reality proti všem současným politickým, mediálním i bloggerským manipulacím s fakty a se skutečností.!R^

Třebas zavřete na čas diskuse, hyeny a zdejší stalkeři se odnaučí k vám chodit a najdou si na čas jinou oběť, kde se mohou vyřádit.:-/;-O

Zatím díky za vše!

2 2
možnosti
Foto

J33a83n 39C77a92b34a74l

28. 4. 2014 17:10

Doporuceni by mohlo byt ty diskuzepod clanky zrusit. Jakmile si Streit ty hatery pusti pod kuzi, uz se jich nezbavi a to obzvlast pokzd ma pitrebu na ne reagovat

1 0
možnosti
Foto

J86a80n 33C18a50b96a62l

27. 4. 2014 17:05

Neznám historii těchto reakcí, tento blog navštěvuji jen okrajově, abych se dozvěděl váš názor na politické dění. Pracuji s postiženými, ať už psychicky (duální porycha) nebo fyzicky, a odtud pochází má rada - pokud na vás někdo z psychicky postižených lidí útočí, je nejlepší nereagovat, nebo dokonce ignorovat je. Jinak se stane to, co se děje teď vám - svedou pozornost jiným směrem, začnete se utápět v nekonečném "očišťování," a ztratíte čtenáře, jako jsem já - které spíš než nějaký lynčovací, nepodstatný proces zajímají vaše interpretace světového dění.

2 1
možnosti

Máte pravdu, ale jak je vidět, tihle lidé dokázali pana Streita odradit od psaní blogů, což je škoda. Nejprve se jim podařilo ho "vyautovat" z dizkuzí a nakonec sprostými, vylhanými pomluvami i znechutit psát. Přesto věřím, že to je dočasné a zase se pan Streit rozepíše.

2 2
možnosti

Kdepak máme sveřepého autora, upřímného svalovce a narovinu hrdinu?:-)

1 1
možnosti

To patřilo panu Těšínskému k zveřejnění pravdy o Václavu Havlovi.

0 1
možnosti

Až dnes jsem si všimnul. Nejsem u vás pravidelně, o to více mě udivuje zájem ukňouraného svalovce o moji maličkost, kdy mě řadíte spolem do jakési pomyslné řady "duševních zrůd". Nevím proč, žádných 4, ani 6 vašich příbuzných, jsem z Cibulkových seznamů nevyštráchával, váš Leo nebo Viktor mi moc neříká.

Když se ale už o moje jméno v protestním pamfletu otíráte (upozorňuji, že jmenovec v Cib. seznamech nejsem já, ani příbuzný) a označujete mě veřejnosti za zrůdu, pak se právem mohu já dotazovat na vaše pohnutky.

Zda to není jen vaše ješitnost a hysterická reakce, že někdo snad mohl objevit temný stín u vás nebo v nejbližším vašem důvěrném okolí. Je faktem, že před časem jsem vám nadhodil něco asi v tom smyslu, aby jste si zametl na vlastním dvorku či ve firmě, že se tam vyskytují osoby s podivnou minulostí. Konkrétně jsem tehdy nejmenoval, jen naznačil. Nyní ale jmenovat budu a současně se i ptát, přičemž se momentálně omezím ze tří pouze na jedno jméno, též figurující v evid. záznamech StB, nápověda zní:.....(krycí jm. "Naďa", reg.č. 17744), najdeme po vyplnění formuláře ZDE:

http://www.abscr.cz/cs/vyhledavani-archivni-pomucky

.....nebo On-line, ZDE:

http://www.cibulka.com/cgi-bin/det_os.exe?id=W94737 .....pro ověření existence ve vaší aktivní firmě, ZDE: http://rejstrik-firem.kurzy.cz/rejstrik-firem/DO-45193100-kompas-ok-akciova-spolecnost/ (P.S. k reakci jste mě vyprovokoval vy sám, odpovědět můžete třeba dalším blogem)

1 4
možnosti
Foto

Na Váš výrok, že si má pan Streit udělat pořádek ve svojí firmě, si pamatuji, a to proto, že podpásovky si člověk prostě pamatuje. Rozumný a slušný člověk se nehrabe v nějakých seznamech a nepoužívá je jako argumenty proti blogerovi.

6 1
možnosti
Foto

Vždycky si říkám, zda to má cenu se nějak proti pitomcům ohrazovat. Každý si stejně bude věřit tomu, čemu věřit chce. V tomhle případě to asi cenu má. Bylo by škoda, kdyby vás zdejší troubelíni odradili od psaní.

6 1
možnosti

Ono jich zase tolik není. Ten jejich klub má celkem stabilní sestavu, ve které se objevuje i pod jinými blogy.

2 0
možnosti

Pane Streite, když tak sleduju to dění kolem vás, tak nabývám přesvědčení, že až bude hlasování o příštího blogera roku, bude nově zavedena soutěžní kategorie OSINA V P..., kterou s největší pravděpodobností s přehledem vyhrajete.

A doufám, že tou osinou budete ještě dlouho.

2 2
možnosti

Jste přející tvor, jak vidím.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS