Pátek 24. září 2021, svátek má Jaromír
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 24. září 2021 Jaromír

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

admiral666

nemak, hyundai

Manazeri techto zlocineckych instituci svorne prohlasovali, ze do brownfieldu by se jim musela dlazdit cesta zlatem, ze chteji mit fabriku v peknem prostredi. Typicky manazerske smysleni "chci mit vse, i to, co nema opodstatneni". Tito manazeri meli byt postaveni ke zdi a zastreleni. Jako tisice dalsich. Je zjevne, ze tovarny do brownfieldu patri, aby tam vytvorily zjev oceloveho mesta, zmeti prumyslu noveho i zanikleho, mnohapatrove steampunkove bludiste.

0/0
30.6.2009 10:00

D_Hondtova metoda

nesmysly

hahaha.. To, že tyto povodně ovlivnil výbuch sopky se bohužel mylně šíří veřejností, odborníci toto naprosto vyvrací. Pane Streite, nejdříve si nastudujte problematiku, ušetřil byste si ostudu. Věcných chyb v článku máte mraky a nevím, jestli má cenu s Vámi diskutovat, protože jste naprosto nevzdělaný člověk, který by to stejně nepochopil.

0/0
30.6.2009 9:36

admiral666

Re: nesmysly

nejaky link na verohodne vyvraceni by nebyl, metodo? Jiste, UTFG to resi, ale to taky najde spoustu pseudoclanku.

0/0
30.6.2009 9:52

villebraquin

Diletantský blábol!

Nevadí mi neznalost. Když se pojí s pokorou  touhou po vědění.  Ale tato směs naprosté nepoučenosti a urážek svou hloupostí až bere dech. Jestliže rád čtete, zkuste si něco přečíst o globálním oteplování a ekologických organizacích. Nehodlám ztrácet uváděním všech vašich blábolů na pravou míru, ale aspoň to byste mohl vědět, že k přívalovým dešťům dochází právě kvůli oteplování - horký vzduch vyletí do vyšších výšek, kde voda zmrzne a nestačí cestou na zem roztát, proto padají velké kapky nebo kroupy místo drobného deště. Ano, krajina ztrácí schopnost vstřebat vodu. Na to už leta upozorňují "zelení pošuci". Stejně tak na nesmyslné průmyslové zóny. A taky na meliorace, narovnávání vodních toků... Tohle vše řekli nahlas už dávno před Vámi. Kde berete tu drzost je urážet?

0/0
30.6.2009 0:05

crom

Re: Diletantský blábol!

Vypadá to, že pánovi aktivistovi bylo šlápnuto na kuří oko. Buďte soudný a rozhlédněte se. Opravdu erudovaných odborníků je v té záplavě pseudo-zelených PR sdružení jako šafránu a byli už dávno překřičeni ctižádostivými žvanily. A když už jste zmínil klimatickou změnu a ekologické oraganizace, můžeme si popovídat o IPCC a jejich účelové manipulaci s daty k prosazování Toho Jediného Správného Názoru.

0/0
30.6.2009 6:55

admiral666

Re: Diletantský blábol!

Hm a ta termika by nemohla fungovat i bez globalniho otepleni a sponzoringu al gora a podobnych parazitu?

0/0
30.6.2009 9:54

michele78

:-D

skvělý článek,opravdu nemá chybu ....M;-D

0/0
29.6.2009 18:55

kraken

je to pravda

v dnesni ekologii jde hlavne a predevsim o prachy a kdyz ciste nahodou nejaky projekt opravdu pomuze ochrane prirody, je to jen takovy prima bonusek. Jenze v dusledku je tech uzitecnych projektu minimum - jen ty male, ktere delaji nadsenci s rozumem v hlave a ne lobbysti velkych eko-firem.

A povodne... zaklad by byl udelat dobrou povodnovou mapu republiky, na ohrozenych mistech povolit bydleni jen na vlastni riziko (pojistovna to nepojisti a proc to platit ze spolecneho.. kazdych par let?). A pak nadefinovat zatopove oblasti, kde se pocita, ze se voda vylije a bude to regulerni pro rozlozeni zateze - jednak nevznikne prudka vlna a druhak se postup zpomali a rozlozi. A to by mohly byt prave louky, lesy, remizky...

0/0
28.6.2009 23:43

MIZ

Re: je to pravda

Nejsem ekolog, ale je mi ekologů líto. Myslím ekology jako vědce, věnující se přírodní vědě ekologii. Označení jejich profese i jejich vědy je bohužel různými aktivisty zneužíváno tak masivně, že už to často nerozlišuje ani veřejnost. Pro tyto aktivisty použivám označení ekologisté, v případě útoků na objekty elektráren apod. klidně i ekoteroristé.

0/0
29.6.2009 15:57

kraken

Re: je to pravda

to je pravdivy komentar, bohuzel, abysme se mohli bavit s lidmi, musime pouzvat zavedene terminy. A u tech se obcas (a ne az tak vyjimecne) odchylime od puvodniho vyznamu terminu.

Ekologu, jako vedcu, co badaji nad rpirodou a dukladne rozmysli, co kde (idealne s minimalnim zatizenim) zmenit pro nejlepsi efekt si vazim. Ekologiste se projevuji tim, ze pojmou myslenku (zhusta je uz ta nesmyslna) a pak za jejim naplnenim jdou, at to stoji, co to stoji. Nevadi, ze mnoho jejich reseni (napr. biopaliva) ,maji v dusledku mnohem vetsi ekologicke dopady a financni naklady,nez puvodni reseni. Jen je to vice skryte. Ale za tim uz casto stoji firny, vyuzivajici "uzitecnych ekoidiotu" pro sve vlastni komercni cile.

0/0
30.6.2009 1:58

standa z Ostravy

Těch vlivů je hodně.

Dokonce vědci začínají spekulovat o tom, že bouře může spouště zemětřesení. Možná to funguje i opačně. Že některé oblastní srážky ovliňuje gravitační pole země. Pole působí i  všechnu hmotu. Jesti se objeví nějaké anomálie v gravitačním poli, tak tu může vzniknout další okolnost z tisíců.

Ekologové jen nahlas něco prohlašují a dokazují, aby ospravedlnily své platy.

Problém je v tom, že nikdo řešení nenajde. A přesto někteří získávají na důležitosti.

Jestli přirozené oteplování brzdilo olovo z benzínu, pak jedině pomůže najít jinou a netoxickou nahrážku.

0/0
28.6.2009 19:25

rybizek

karma!

R^

0/0
28.6.2009 18:18

Zly_Soused

Je to tak

Várazně jsme za poslední desetiletí snížili schopnost naší krajiny absorbovat vodu. Tahle schopnost je daleko důležitější v boji proti suchu i povodním než všechny přehrady.

0/0
28.6.2009 17:57

Aaron71

Napsal jste to hezky

Ale stačilo napsat, že kolem vody a ekologie se prostě neskutečně krade.;-)

0/0
28.6.2009 15:23

Jiri Kram

Pane Streite

vite sam, ze spolu casto nesouhlasime a rozhodne bych se nenadal, ze ode me dostanete karmu, ale tentokrat to je jinak. Sice si nemyslim, ze vliv sklenikovych efketu by byl zanedbatelny, ale ta likvidace zemedelske pudy, kvuli zbytecnym montovnam, to jste trefial naprosto presne. Rovnez i tak hodnoceni pobidek nasi byvale soc vlady, ktera rada prilakala jakehokoliv investora, ovsem za jakoukoliv cenu, bohuzel. Takze ano, tentokrat karma. JK

0/0
28.6.2009 15:12

VašekIV

Re: Pane Streite

Pane Krame, v článku pana Strita jsou určitě nějaké nepřesnosti. Nebudu na ně upozorňovat. Ale co se týká skleníkových plynů, mohu s jistotou prohlásit: CO2 nemá ná oteplování absolutně žádný vliv.

0/0
28.6.2009 22:33

Jiri Kram

Re: Pane Streite

priznam se, ze nejsem ekolog a neprislusi mi o tomto polemizovat, muj castecny nesouhlas byl zpusoben tim, ze mi opravdu neprijde uplne realne podcenovat co clovek vypousti do ovzdusi, preci jen nemyslim si, ze soucastny stupen industrializace by byl zcela bez dopadu, tim spise, ze ma matka pracovala na hygiene a tak vim, ze nejaky vliv na zdravi lidi napriklad pracovni prostredi ma a to same asi bude i vliv vyroby na jine zive organismy, ale nerozumim tomu, nemohu to dal vice hodnotit. Kadzopadne o tom, ze tato zeme je prilis precpana low cost vyrobnami a browfields tak o tom naprosto nepochybuju, stejne jako o tom, ze zasahy do zemedelske pudy maji vliv na to jak puda zadrzuje vodu. Tohle rikaji i moji rodice a ja s tim naprosto souhlasim.

0/0
28.6.2009 23:26

VašekIV

Re: Pane Streite

Samozřemě, že souhlasím, že je nutno bojovat za čistotu ovzduší, vody, přírody. Boj proti změně klimatu je však směšný.

0/0
29.6.2009 0:18

crom

Re: Pane Streite

To se pletete, vůbec není směšný. Naopak přináší určitým skupinám neskutečný profit a politickou moc.

0/0
30.6.2009 7:10

kion1111

Co dodat

Jasná karma, a těch zelených kašparů, a pravdolásků níže si nevšímejteR^!

0/0
28.6.2009 14:53

johnpeters

Vazeny pane,

doporucuji Vam,nez se priste pustite do tematu globalni oteplovani,a zacnete pri tom tepat jeho neexistenci,pripadne ekologiy amatery,abyste se zbytecne timtyz amaterizmem neszesmesnoval,a zjistil si fakta o tomto u skutecnych odborniku.Bude k tomu stacit patricna sekce Ceske akademie ved.Doufam,ze Vami zjistena neznalost v tomto oboru Vas po konzultaci s odborniky prilis nerozhodi.

0/0
28.6.2009 14:24

Monokulturalista

Re: Vazeny pane,

http://www.euroekonom.cz/analyzy-clanky.php?type=jz-globalni-oteplovani-ochlazovani

0/0
28.6.2009 17:32

VašekIV

Re: Vazeny pane,

Na vzdory neustálému nárůstu CO2 v atmosféře se již jedenáctý rok ochlazuje. Můžete mi to vysvětlit. Stačí laicky.

0/0
28.6.2009 22:44

Semper2

Přesně tak !

velmi tristní je také  počet mrtvých. Rakousko bylo zasaženo silněji, ale  je tam zatím jen jeden utonulý. Tam ovšem už v průběhu deštů byly nasazeny stovky ( neli tisíce) vojáků. U nás přijede armáda   jen "uklízet" - až když je po všem...

Je to  i visitka devítibradého  soudruha ministra  Peciny, který asi nemá čas věnovat se povodním, ježto je zaneprázdněn  inventarisací v  drůbežárnách a  vyhledáváním  domnělých "fašistů"

R^

0/0
28.6.2009 14:06

Tonda Brno

Re: Přesně tak !

No je vidět, že jste zcela mimo mísu. Pecina je ministrem vnitra a ne armády a nemá tedy s vojáco co dělat. Pokud spadne takový přívalový déšť na jedno místo, které nikdo dopředu nezná, snad jedině kromě vás, tak se už jenom odstrańují následky. Nebo snad máte dojem, že když začne pršet, tak se tam musí přesunout preventivně armáda. Pokud by jste poslouchal zprávy a svědectví lidí o tom jak rychle povodeň přišla, tak by z vás taková kravina nemohla vypadnout, nebo si prostě jen potřebujete zanadávat.

0/0
28.6.2009 15:18

Aaron71

Re: Přesně tak !

No on ten ministr obrany z Landovy sekty také moc práce nepředvedl a Semperova poznámka je v tomto smyslu více než místná!;-)

0/0
28.6.2009 15:22

SID09

Re: Přesně tak !

Pravdu nechtějí slyšet ani modří, ani oranžoví fanatici. Mají akutní potřebu sdělit národu svůj pokřivený názor a touhu po odkývání svého blábolu. Pokud během 4 hodin spadne na jedno místo tolik vody, co proteče ve Vltavě,  tak proti tomu obrana dosud opravdu není.!!

0/0
28.6.2009 22:59

Semper2

Re: Přesně tak !

Tondo,  já žádná "svědectví" nepotřebuji,  mám povodeň téměř před domem...

MV  - tedy s. Pecína  - nikoli min. obrany, má pod palcem integrovaný záchr. systém !

0/0
29.6.2009 16:35

Streit

Re: Přesně tak !

R^

0/0
28.6.2009 15:47

Humprey sir

Přesně.

R^

0/0
28.6.2009 12:46

xRocky

Vážený pane

Zkuste si přečíst to co jste napsal a pak se jeďte podívat do míst (novojičínsko) kde se ta katastrofa stala. A doufám že si uvědoníte že jste (velmi mírně řečno) velký hňup.....

0/0
28.6.2009 12:43

Humprey sir

Re: Vážený pane

proč?

0/0
28.6.2009 12:50

lokutus

Re: Vážený pane

Vy jste jen článek nepochopil. Ne každému je dáno, nic si z toho nedělejte.

0/0
28.6.2009 13:24

baron Prášil

Re: Vážený pane

Nevím proč napadáte autora. Sám žiju v jedné z postižených oblastí na jihu Čech a nemám pocit, že by se mě nějakým způsobem ten článek dotkl na cti. Má totiž svou část pravdy. Nás voda vyplavuje pravidelně více méně každý rok a tak jsme si na to asi už zvykli. O vlivu výbuchu sobky na proudění ve ve vyšších vrstvách atmosféry se zarytě mlčí proč asi ?  :-/

0/0
28.6.2009 15:07

Humprey sir

Re: Vážený pane

R^ pokud právě neprášíte, barone, tak karma

0/0
28.6.2009 15:14

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz