Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

Petr Johan

31. 1. 2010 22:55
...

R^R^R^

Také prosím, aby bylo více bojovníků proti té vyšisované rudé barvě. Nechci utíkat, pokud to bude možné účinně bojovat.

[>-]

0 0
možnosti
VT

hinny

30. 1. 2010 20:13
definice českých socanů a jejich voličů

Český sociální demokrat je jedna z nízkých forem člověčí existence trpící patologickou závistí, která se neštítí ani toho, že okrade svého souseda aby měla na pivo, cigarety a pastelky ..... - Ne nadarmo je největší "ekonomický odborník" ČSSD prachsprostý defraudant (zvracející smajlík)

0 0
možnosti
MP

Vrah

25. 1. 2010 23:12
Ještě jednou,

protože je tento příspěvek nevím proč vidět pouze mezi smazanými, ačkoli nebyl smazán.

..

Já už se ničemu nedivím, ale pokaždé mě to ještě vytočí. K popukání bylo, když tito prolhaní grázlové nechali vylepit bilboardy „krizi jsme zavinili my – Topolánek/Zahradil/Bush“. Tohle je jen další z mnoha křiváren.

..

Připomnělo mi to celostránkový Paroubkův tuším předvánoční inzerát v MF – jeho usměvavá tvář (i když jsem mu ten úsměv příliš nevěřil) nám přála vše dobré a tak podobně – až jsem málem nabyl dobré vůle mu v duchu popřát nápodobně, ale když jsem otočil stranu, vyděsil mě celostránkový Topolánek, za peníze ČSSD strašící v přízračně modrém oparu, že jsem na svou dobrou vůli okamžitě rezignoval a obrazně řečeno jsem se málem pozvracel. A to Topolánka nikterak neadoruji a ODS nevolím (to dodávám zejména pro jedince se 4 třídami obecné + družinou, kteří by mě jistě označili za „kvičícího modráka“).

0 0
možnosti
MP

Vrah

25. 1. 2010 23:14
Re: Ještě jednou,

A ejhle, najednou vyskočil i ten předchozí – a to jsem pro jistotu před odesláním tohoto několikrát reloadoval celou stránku ve dvou různých prohlížečích a nic.

0 0
možnosti
MP

Vrah

25. 1. 2010 20:56
Já už se ničemu nedivím,

ale pokaždé mě to ještě vytočí. K popukání bylo, když tito prolhaní grázlové nechali vylepit bilboardy „krizi jsme zavinili my – Topolánek/Zahradil/Bush“. Tohle je jen další z mnoha křiváren.

Připomnělo mi to celostránkový Paroubkův tuším předvánoční inzerát v MF – jeho usměvavá tvář (i když jsem mu ten úsměv příliš nevěřil) nám přála vše dobré a tak podobně – až jsem málem nabyl dobré vůle mu v duchu popřát nápodobně, ale když jsem otočil stranu, vyděsil mě celostránkový Topolánek, za peníze ČSSD strašící v přízračně modrém oparu, že jsem na svou dobrou vůli okamžitě rezignoval a obrazně řečeno jsem se málem pozvracel. A to Topolánka nikterak neadoruji a ODS nevolím (to dodávám zejména pro jedince se 4 třídami obecné + družinou, kteří by mě jistě označili za „kvičícího modráka“).

0 0
možnosti
DP

detour

25. 1. 2010 17:48
Taky mne to zlobí

Pokud se podíváte na cílovou skupinu voličů ČSSD (a KSČM jako její "hardcore" odnož),tak musíte uznat, že to dělají dobře. Snad by to mohl upravit registrovaný volič.Přičemž by podmínkou registrace by mohl být test(ík) základních znalostí z politologie, ekonomie .... Ale kapři si nikdy nevypustí rybník! No a například síla volebního hlasu na základě vzdělání a odvedených daní, to už je sci-fi. Docela zajímavá diskuze (od 12:50) http://www.stv.sk/videoarchiv/relacia/vecer-na-temu-/

A pro admina- je tento přízpěvek již bez vady, jenž by mohla ohrozit citlivou duši "novinářů" ?

0 0
možnosti
JK

Jiri Kram

25. 1. 2010 16:01
Pane Streite

tu vec jsem bohuzel videt take, vypadla na me minuly tyden z DNES, napsal jste to dobre. R^ nechapu kdo TOHLE cte a muze tomu verit a volit podle toho, asi jsme na tom s "yntelygency" blbe....

0 0
možnosti
ZF

Zubrsu

25. 1. 2010 12:49
Oranžoví komici jsou prostě k sežrání...

Je dobře, že si dáváte práci s ukázkou Paroubkovy a Sobotkovy "kontinuity" názorů(jak Jirka rád připomíná). Ono v tom množství informací se mnoho lidí ztrácí a zapomínají, co ti oranžoví umělci a ekonomičtí analfabeti hlásali na svých tiskovkách ještě "minulý týden". To už dnes samozřejmě není všechno pravda ;-D, proto je důležité neustále připomínat, připomínat a zase připomínat. Chybami se člověk má učit a né je stále opakovat.  

0 0
možnosti
E

editi

25. 1. 2010 10:21
Streite,

proč tolik slov o nenávisti a zlobě. Jdi na nějakou tůru do hor, hlava se ti vyčistí a nebudeš muset se zaobírat oranžádou či jejími představiteli. Tobě stejně jednou praskně v hlavě cévka a dopadneš jako Paulčínský, který od pepky má již kousíček.;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
J

john.lgk

25. 1. 2010 10:25
Re: Streite,

Editi/y v horach brzo skoncis ty, na pastve, protoze lidi nebudou mit co jist pod vedenim vasich bossu ( o ne strach nemam, oni uz dnes papaji v luxusnich hotelech ), vime?

0 0
možnosti
J

john.lgk

25. 1. 2010 10:07
Pro madqwerta

Jeste mi stale dluzite odpoved na muj e-mail. A dodatecny titul v nicku Vam duveryhodnost neprida...

0 0
možnosti
JM

JUDr. madqwert

25. 1. 2010 10:11
Re: Pro madqwerta

pokud jde o email od johnczech@hotmail.co.uk, tak jsem odpovedel ;-D

0 0
možnosti
GMI

Glock Mark II

25. 1. 2010 9:53
Jojo

Každý den to bývá v Blesku. Kupuje ho kolegyně a za odměnu dává přečíst o polední pauze. Beru to sportovně a těm inzerentním oranžovým cancům se směji. Prostě to beru sportovně ... a Vám radím totéž. Proč se zabývat nějakou partou, která úspěch staví na hlouposti druhých? Proč si kazit den takovými křiváky? Prostě se zasmějte tomu, co někdo je ochoten vstřebat jako "pravdu". Smějte se těm ovcím, co je volí. Nic jiného stejně nemá smysl.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...