Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jsemj

18. 2. 2011 22:04
Protentokrát

karma. R^

0 0
možnosti

echo.3

2. 2. 2011 21:54
To mi uniklo

Pěkný záběr.

      :o))

0 0
možnosti

jirkanovaksuperchlapik

29. 1. 2010 18:25
Pane Streit

vy jste machr. Líbí se mi, že jdete jak do socanských tak do modrých gaunerů. Víc takových Streitů. Prostě padni komu padni. Díky.:-)

0 0
možnosti

Streit

29. 1. 2010 20:07
Re: Pane Streit

R^

0 0
možnosti

jrc

29. 1. 2010 12:28
O co teď jde !

Podnikatelům v soukromém zdravotnictví se nelíbí veřejné a neziskové zdravotnictví. Utíkají jim zisky. V jejich zájmu pracují pánové, jako Šnajdr. Tento pán nemá co dělat na Ministersvu zdravotnictví! Neslouží občanům, ale soukromým zájmům a přitom pobírá plat z našich peněz.  Výborný článek, který odhaluje pozadí. Máte karmu kolego !

0 0
možnosti

REKINM

28. 1. 2010 18:38
Pane Streit

opět vás trápí žaludek nebo prostata, pro mnohé může být zajímavé co píšete, bohužel jak patrno je to opět motivováno nějakou osobní újmou. " naše firma přišla o 157 000" jak mohla ? - to pro HP Construkt pracovala? To se ovšem nesrovnává s tím, jak píšete, že pro HP C  pršely veřejné zakázky a jak rovněž píšete se vaše firma veřejných zakázek nikdy nezúčastnila. A jen mimochodem "politická podpora ODS,ČSSD (Káš,Pecina). Nevím jak u Káše, ale z veřejných zdrojů je patrno, že Pecina od roku 1997 do roku 2001 v žádné partaji nebyl, a píšete o roku 1998 nepletu li se. Takže prosím potlačte své emoce, pište kriticky, ale objektivně a pokud máte nějaké zdravotní problémy nešetřete, vezměte 30 Kč a hajdy k lékaři.:-/

0 0
možnosti

Streit

28. 1. 2010 21:39
Re: Pane Streit

1) Pane anonyme, až budete tak konkrétní jako já, můžeme si teprve "popovídat". A můžete mi věřit, nejsem tak hloupý, abych riskoval žalobu.

2) Snad nejste tak omezený, abych vám musel vysvětlovat, že když si někdo u vás objedná výrobu rozvaděče, že nemusíte ani vědět, o jakou - zda veřejnou nebo neveřejnou - zakázku se jedná.

3) Že Pecina vystoupil účelově z ODS po ztrátě jejich vlivu, aby se stal později socanem, a nyní dokonce horkým kandidátem pro volby, není předmětem toho článku.

4) Mám tak vynikající zdraví, že jsem od svých 19 let potřeboval lékaře jen tehdy, když nás smetla tramvaj (řídil roztržitý profesor). Kdybyste to auto viděl, nevěřil byste, že někdo přežil. Mi nepraskla ani kůstka a odešel jsem na reverz. Zatím, co jste psal ty nesmysly, já jsem si ve sněhu zaběhl 7,5 km, načež jsem odklízel navátý sníh. Potřeboval byste taky vyčistit hlavu.

0 0
možnosti

editi

28. 1. 2010 16:07
Šnajdr by měl,

co by st. zaměstnanec ministerstva držet především hubu a krok. Jak se zdá, tepláky, které sliboval Zeman by mu slušely více, než některé jeho výlevy na adresu diskutérů.;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Fonon

28. 1. 2010 15:36
tak tihle nám skutečně vládnou

:-/

díky za blogR^

0 0
možnosti

SID09

28. 1. 2010 15:34
To je síla

Tak to je naprosto vzorový příklad vzorného a všehoschopného státního úředníka !!!!!!

0 0
možnosti

pesimista

28. 1. 2010 15:04
Moje babička by řekla

Ráth za b18, Šnajdr bez 2 za 20.

0 0
možnosti

cibich

28. 1. 2010 14:37
Budoucnost nevěští asi nic dobrého !

Pokud se děje něco nekalého pod rouškou chřipky,pak to připomíná celosvětové spiknutí a vítězství myšlenek nacisty Mengeleho!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...