Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F1

Fikus 1

12. 2. 2010 15:03
díky

Trefně popsáno. R^

0 0
možnosti

Ghost Dog

30. 1. 2010 10:25
mám velké pochybnosti..

..a to o těch dvou závitech..láska a nenávist?..mně to spíš připadá, jako jeden orientační - směr sociálka a druhý závist..

..ačkoliv u některých pochybuji, že nějaký závit vůbec mají, dle všeho jim mozek (?) zajišťuje jen základní životní funkce, ostatní řídí CML Jyrka z Denaturhousu..podoba mozku je podezřele totožná s podobou kulečníkové koule...

R^ karma R^

0 0
možnosti
DS

Streit

30. 1. 2010 17:38
Re: mám velké pochybnosti..

No, "láska" k vůdci nesmí chybět. ;-)

Kulečníková koule je až další vývojové stadium. Já si představuji něco jako ganglium.

0 0
možnosti
BH

BoboHml

30. 1. 2010 9:22
.

8-o

0 0
možnosti
T

tromi

29. 1. 2010 22:44
dřív jsem s tebou většinou souhlasil

dnes už jsou to průjmy

0 0
možnosti

debater

29. 1. 2010 23:05
Re: dřív jsem s tebou většinou souhlasil

nejsou, jsou to syrové pravdy, které se, pravda, někomu špatně čtou

0 0
možnosti
M

marav

29. 1. 2010 20:00
naprostý souhlas

R^

0 0
možnosti
SN

kuča

29. 1. 2010 19:19
nevím proč....... ?

:-) Ale kliknul jsem si na svůj včerejší  příspěvek k prohnanému Šnajdrovi, podle mně neúbližný, byl adminem smazán. Nevím proč ? ;-O

0 0
možnosti
DS

Streit

29. 1. 2010 19:26
Re: nevím proč....... ?

Fakt to zmizelo i s mou odpovědí a není to ani ve smazaných. 8-o

0 0
možnosti
SN

kuča

29. 1. 2010 19:10
Pane Streite!

:-)Je to pěkné, ale včera o tom prohnaném Šnajdrovi...............nooooo, to jsem si početl!!! Díky i za toto !;-OR^R^R^

0 0
možnosti
DS

Streit

29. 1. 2010 19:16
Re: Pane Streite!

Díky, ale ten bordel mě netěší...Všicni na něj doplácíme.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...