Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

korzár

9. 8. 2010 11:33
Bez komentáře

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0 0
možnosti
DS

Streit

9. 8. 2010 11:41
Re: Bez komentáře

R^

0 0
možnosti
JV

c12

7. 8. 2010 22:18
zase chytrej

Vy jste zase po bitve generalem.

Ja si myslim, ze kazda individualni akce proti komousum mela smysl. Masinove s Paumerem vedli partizanskou valku. Jen skoda, ze byli skoro jedini.  Vycitate Topolankovi, Necasovi a spol, ze byli v partaji a soucasne navrhujete Masinum, ze meli pockat do roku 89 na uplnou porazku SSSR, protoze do te doby nemelo cenu nic delat, mocnosti si rozdelili sfery vlivu. Srovnavani Mayovek s realnym zivotem je uplne mimo misu. To ze jednim z duvodu proc napadate Topolanka je, ze jeho otec byl papalas v KSC je uplny vrchol. Trestanim deti za rodice se v posledni dobe predvedli zejmena komousi, tak kde se to bere ve Vas? Ze by neco cim jste se nepochlubil? V duchu Vaseho clanku nevidim nic spatneho na tom, ze byl Topolanek vlajkonosem, na rozdil od podle Vas falesneho hrdinstvi Masinu se zachoval pragmaticky a nikoho nezabil. To ze se jako 15 lety prihlasil na vojensky gympl spatruji spis jako vliv rodicu nez jako plnohodnotne samostane rozhodnuti.

0 0
možnosti
JV

c12

7. 8. 2010 22:19
Re: zase chytrej

To ze Vy jste se podle svych slov neucastnil komunistickych radovanek ma podle mne dva mozne duvody, bud byli Vasi rodice antikomousi a pak jste se, tak jako Topolanek, zachoval v soulasu s pranim rodicu, a to je Vase jedina zasluha, nebo jste nemel zadne kamarady, takze Vas nechteli dokonce ani do pruvodu.

A ted delate z nouze cnost a chytrakujete na blogu, opravdu zajimave...

0 0
možnosti
JK

Olej Petrolejovic Naftenko

7. 8. 2010 15:01
dobry clanek

trosku variace na prechozi Vas clanek, ale i tomu jsem karmu jako tomuhle dal. Sice mam na Masiny jiny nazor, ale o ty tady ani moc nejde, ale jak rikate - praporcikum se hodi. Do jisker jsme nechodil do pionyra mi doporucili abych sel - vetsinou jsme hrali pingpong a obcas stali u pomniku na 1.maje atd.. - jednou na schuzi v mistnim kine me aniz by to se mnou probirali zvolili praporcikem (bylo mi 12)  byl jsem prekvapen o to vice, protoze ten samy rok jsem byl vyhozen z 3-ti zkouzky na hrane pasmo o viteznem unoru-mel jsem prednaset Klementa Gotwalda, ale nedali mi to pry jsem to nebral moc vazne-nazor ucitelek, nevim, nemel jsem z toho velkou hlavu a docela jsem byl rad nebavilo me to-dostal to kluk, ktery doted rackuje. Prapor jsem v zivote nedrzel-meli ho na starosti deti ucitelek, kterych si doted vazim i kdyz byli v KSC. Pak nastesti prisel ten sametovej napad... a ja jsem za nej rad, i kdyz rezie stejne jako v 1945 byla nekde jinde, a generoval takovy borce co nich ted pisete.

0 0
možnosti
DS

Streit

7. 8. 2010 16:19
Re: dobry clanek

Díky. Jakmile jsem vyrostl z obecné školy, na oslavné komunistické akce mě nikdo nedostal. Proto je mi z těch vlajkonošů a pozdních "odbojářů" špatně. R^

0 0
možnosti
M

MORHHO

6. 8. 2010 19:41
Naprosto s Vámi souhlasím !

[>-]R^

0 0
možnosti
DS

Streit

6. 8. 2010 21:45
Re: Naprosto s Vámi souhlasím !

R^

0 0
možnosti
LB

Lex Barker

6. 8. 2010 14:27
Svata pravda

R^![>-]

0 0
možnosti
DS

Streit

6. 8. 2010 21:46
Re: Svata pravda

R^

0 0
možnosti
M

Milrena

6. 8. 2010 9:31
Karma!!!

Máte naprostou pravdu. Téměř stejně se dívám na tento problém i já. Kritiky, nebo spíše těmi, kteří se za ně vydávají, se nedejte znechutit. :-)R^

0 0
možnosti
DS

Streit

6. 8. 2010 9:46
Re: Karma!!!

R^

0 0
možnosti
V

VašekIV

5. 8. 2010 23:30
děkuji

R^

0 0
možnosti
DS

Streit

5. 8. 2010 23:35
Re: děkuji

R^

0 0
možnosti

Ghost Dog

5. 8. 2010 21:22
karma..

..tak nějak to celá léta cítím také .. karma R^

RvEURv                 I V [>-]

..Pavel Tigrid, Ivan Medek a další, ti něco pro naši svobodu skutečně dělali, jim všechna čest R^

0 0
možnosti

Ghost Dog

5. 8. 2010 21:25
Re: karma..

..pardon, to patří jinam...

0 0
možnosti
K

kevinbb

5. 8. 2010 17:49
A jako obvykle,

karma.

R^

0 0
možnosti
DS

Streit

5. 8. 2010 21:12
Re: A jako obvykle,

R^

0 0
možnosti
H

hlava222

5. 8. 2010 17:42
Autore bylo by dobré si uvědomit

že vy se tady pokoušíte od své klávesnice zcela nemravně soudit  člověka který např. bojoval proti komunismu v Korei a nasazoval tam svůj život.

Já bych řekl že tenhle ctihodný a odvážný muž se podílel tehdá na zadržování rozpínavého komunismu a umožnil nám dneska do těch klávesnic v teple klapat.

Také to mohlo dopadnout jinak, kdyby ty bolševiky nikdo nezadržoval tak jsme také mohli dneska žít v jedné velké KLDR.  

Opravdu ostudný zvratek jste to zplodil, takovéhle ubohé a zbabělé blafy bych snad bral od člověka který v nějaké té válce také nasazoval svůj život za naši svobodu. ;-€

0 0
možnosti
LH

zdeseny obcan

5. 8. 2010 19:46
Re: Autore bylo by dobré si uvědomit

Kdyz Paumer narukoval do Koreje uz se tam davno nebojovalo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...