Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

.MichaL

5. 1. 2011 0:35
ať je jakej je,

Tak ten Váš druhý odstavec "co na tom?" je spíš přehlídkou Vašich antipatií, než pádných argumentů (s výjimkou toho Kosova). Tohle je na Váš standard neobvykle nekonstruktivní. Ale s tím Kuberou na hradě to není nápad k zahození:-)

0 0
možnosti

Streit

5. 1. 2011 21:15
Re: ať je jakej je,

Co na tom...:-)

0 0
možnosti

bobanov

2. 1. 2011 23:36
Tleskám

ve stoje a souhlasímR^

0 0
možnosti

Streit

3. 1. 2011 14:56
Re: Tleskám

Dík R^

0 0
možnosti

_-1-_

1. 1. 2011 20:08
Volba pana Schwarzenberga prezidentem

bude jedno z nejrozumnějších rozhodnutí českých občanů ........... Pan Schwarzenberg zvedne prestiž České republiky ve světě!

0 0
možnosti

Streit

3. 1. 2011 14:57
Re: Volba pana Schwarzenberga prezidentem

Ten Rakušák se Švýcarským pasem, co se paktuje s kosovskými vrahy?

0 0
možnosti

Kudllanka

17. 11. 2010 13:27
To je náhodou bezva nápad!

Karel jako Karel, jsem pro oba! A ty blogere nezáviď, že jsi nula, kterou nikdo nezná :));-DR^

0 0
možnosti

Mivyk

17. 11. 2010 10:53
Dřímající blekota na hrad? TGM by se v hrobě otáčel..

Po výsledcích letošních volbách by mě ani nepřekvapilo kdyby si ho lidé zvolili. Potom jen Gott mit uns :'(

0 0
možnosti

Streit

3. 1. 2011 14:58
Re: Dřímající blekota na hrad? TGM by se v hrobě otáčel..

Snad ne.

0 0
možnosti

grmelino

17. 11. 2010 10:24
GOTT BY U NÁRODA USPĚL

Schwarzenberg prezidentem , TO BY BYLA PRO ČESKO VÁŽNĚ OSTUDA a z dalších rádo by politiků mě moc nikdo nenapadá , nikoho jsem si prostě nezamiloval , možná ,,zeman,, z vysočiny nebo jednodušeji ,,karel gott,, no a proč ne - ten jediný nikomu z nás určitě svou činností a vystupováním neublížil a byl vždy jen a jen pro lidi i za cenu ústupkům třebas za komunistů R^ no a vzpomínáte , jednou už kampaň proběhla a goťák byl jasný favorit a však jeden problém , ti šašci v politice dosud neprosadili REFERENDUM a to je jaksi pro přímou volbu důležité , takže si tam prosadí koho budou chtít a my jen obyčejní občané zasejc prostě nebudem moc nic ale vůbec nic ovlivnit , jojo - toho oni se bojí , co kdyby pak vážně byl vybrán ,,karel gott,, no a já bych mu hlas dal určitě

0 0
možnosti

Streit

3. 1. 2011 14:59
Re: GOTT BY U NÁRODA USPĚL

:-)

0 0
možnosti

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

17. 11. 2010 10:12
Máte ode mě hlas pro Bloggera roku

Těsně před oznámením o téhle anketě mi zdejší pokrytecká cenzura zrušila účet jen proto, že jsem nazýval určité politiky tak, jak si zaslouží, a mluvil o tomto serveru tak, jak si zaslouží, takže jsem začal odznova :-) Přemýšlel jsem ještě o p. kolegovi Matějkovi, ale ten je na můj vkus občas moc vzteklý a radikální, a Vašíčkovi, ale ten zas pro mě není trefným glosátorem, ale spíš takovým učitelem přírodních zákonů v pozadí :-)

0 0
možnosti

Streit

17. 11. 2010 10:51
Re: Máte ode mě hlas pro Bloggera roku

Velmi děkuji :-)R^

0 0
možnosti

mysak_25

16. 11. 2010 20:11
Karma

I kdyz pro me je prijatelny treba pan Diensbier starsiR^[>-][>-]-EURv

0 0
možnosti

RexT

17. 11. 2010 20:43
Re: Karma

Tak pro mě určitě ne. Říkal jsem to už za Havla na otázky typu "kdo místo něj". Kdybychom udělali Velkou národní loterii o úřad prezidenta, kam by si mohl koupit "tiket" každý netrestný s aktivním volebním právem, potom by ten vylosovaný s pravděpodobností takových 66% byl lepší než ten, kterého nakonec zvolí ....

0 0
možnosti

satyricon

16. 11. 2010 18:51
souhlas

Karma.

0 0
možnosti

meloun.rudy

16. 11. 2010 18:21
Autor prostě patří do klausohujerské

slavjanofilské skupiny, která je myšlenkově zakotvená v předminulém století, kdy cvoci jako Rieger nebo Šafařík snili o ruském carovi na českém trůně.

Všechno slovanské (ruské, jugoslávské, české) je dobré, všechno německé je špatně. Schwarzenberk je přeci německy, navíc žil v pro pána krále Rakousku a má švýcarské občanství.

To Kája Gott je z jiného těsta, v Moskvě jak doma i s Alexandrovci si rád zazpívá. Myslím, že volba je jasná. 

0 0
možnosti

Gmur

16. 11. 2010 19:01
Re: Autor prostě patří do klausohujerské

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...