Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jurnecka

11. 5. 2012 19:17
Snad bude v budoucnu příležitost, kolaborantům poděkovat...

Rv

0 0
možnosti

Streit

12. 5. 2012 12:01
Re: Snad bude v budoucnu příležitost, kolaborantům poděkovat...

Zatím jim "děkuji" aspoň slovně ;-€

0 0
možnosti

Daniel P.

11. 5. 2012 18:47
nejde jen o banky

ale i o budoucí splácení dluhů "starých členů", viz například dluh Francie, který si s řeckým a španělským dluhem téměř nezadá.

0 0
možnosti

Streit

12. 5. 2012 11:57
Re: nejde jen o banky

Ano

0 0
možnosti

Kaniokova

11. 5. 2012 16:47
Já to fakt nechápu,

že si ti "pravicoví" politici dokáží říkat PRAVICE.. Je mi z nich špatně !

0 0
možnosti

Streit

12. 5. 2012 11:58
Re: Já to fakt nechápu,

Komu už ne?...

0 0
možnosti

djelem

11. 5. 2012 16:10
Schwarz..govi bude nutné zabavit majetek za způsobené škody!

A to na základě jeho jasné zodpovědnosti a způsobené škody českému státu.   Že jeho majetek pokryje  jen zlomeček způsobených škod, je jasné.   No a Nečasovi a dalším   aspoň  sebrat ty jejich byty, příp. další majetky, zloduchům  a předposr.  zbabělcům ! 

Samozřejmě jinak karma !R^R^R^[>-]

0 0
možnosti

petrik1960

11. 5. 2012 16:34
Re: Schwarz..govi bude nutné zabavit majetek za způsobené škody!

a kdo jim to bude brát a jak ?

0 0
možnosti

marek,voksay.idnes

11. 5. 2012 15:41
díky za každý článek na téma této vlastizrady !!!

KarmaR^

5 0
možnosti

Streit

12. 5. 2012 11:59
Re: díky za každý článek na téma této vlastizrady !!!

I já děkuji, Marku R^

0 0
možnosti

Ghost Dog

11. 5. 2012 14:51
karma jako vždy :-)

.. já tedy nevím, co ty eurosoudruhy z naší vlády a ostatních stran k tomu vede .. asi nemají děti, nebo mají, ale musejí je hrozně nenávidět ..

.. postoj EU k ESM chápu, vytáhnout z nás a nejen z nás poslední funíky, když nebudeme mít, tak nám německé, francouzské a belgické banky na to rády půjčí .. co mi to jen připomíná .. 8-o .. no jó, ŘECKO !!!!

.. vám karma R^

to je hic, co? ..

1 0
možnosti

Streit

11. 5. 2012 15:12
Re: karma jako vždy :-)

Jo. Po druhé třetině hokeje půjdu myslím běhat, ať mi chutná pivo. Chyby z horka jsem už myslím opravil ;-)

Tak ať nás nezklamou aspoň hokejisti [>-]

Vám díky a hezký víkend R^

0 0
možnosti

Captain Crazy

11. 5. 2012 13:02
Diky za prispevek.

Diky za prispevek, alespon nekdo o tom pise. Media to ignoruji neskutecnym zpusobem, az to v cloveku vyvolava takove ty konspiracni uvahy. Jednani v poslanecke snemovne stejne jako v senatu jsem sledoval. Necas s Kalousekem se za to celkem naruzive bili. Karel si odrikal to svoje. Zbytek VV vystupovali proti. Pavel Bemu tak trochu taky proti. Jirka Paroubek to pojal trochu komicky, ale taky samozrejme pro. No maji cely Kveten na "presvedcovani".

1 0
možnosti

Streit

11. 5. 2012 13:37
Re: Diky za prispevek.

Taky děkuji R^

0 0
možnosti

Team

11. 5. 2012 11:59
Irové odmítají platit státní dluh

Dovolím si vložit trošku mimo téma: http://www.vlastnihlavou.cz/irove-odmitaji-platit-statni-dluh/

1 0
možnosti

Streit

11. 5. 2012 13:42
Re: Irové odmítají platit státní dluh

Dík za odkaz. U nás to Kalousek dělá licoměrněji...

Ale nakonec podobné tažení půjde celou EU, z Řecka přes Španělsko...

0 0
možnosti

modrénebe

11. 5. 2012 11:21
Já jsem panu Nečasovi dost věřil,

ale tímto to definitivně u mne prohrál. Sledoval jsem diskuzi v senátu a bylo mě strašně co jsou schopni politici udělat a jak prodat republiku.

1 0
možnosti

debater

11. 5. 2012 11:36
Re: Já jsem panu Nečasovi dost věřil,

bohužel tohle není jediná sviňárna, kterou tenhle parlament hodlá zařídit svému národu. Před několika dny prošel Zákon o podporovaných zdrojích energie, který prošel až dojemnou shodou napříč politickým spektrem, které jinak není schopno se shodnout ani na nepodstatných věcech a jde proti sobě jen z principu. Zákon o POZE nám přináší jistotu, že jejich podpora se nejenom nesníží ale z dnešních cca 40mld.kč bude dále stoupat. To ve chvíli, kdy tady Kalousek zvyšuje a vymýšlí nové daně a ždíme daňové poplatníky o další a další stokoruny, je neuvěřitelné. Nenažranci a zloději v parlamentních lavicích se už ani nenamáhají své hlasité mlaskání skrývat.

2 0
možnosti

Draggo

11. 5. 2012 11:12
Tak Bandit uz mele neco o vnejsi pomoci

Recku, jinak, pry dojde k vojenskemu prevratu! ze by se chystala nejaka "bratrska pomoc"?:-P

1 0
možnosti

Jan Ruzicka

11. 5. 2012 11:58
Re: Tak Bandit uz mele neco o vnejsi pomoci

Jojo, taková internacionální pomoc se osvědčila jak v Rakousku v osmatřicátém, tak u nás v osmašedesátém.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...