Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

exotopedik

8. 6. 2012 19:41
dodatek

Přečetl jsem si celou diskuzi.

Autore, naprosto hloupá příšernost, za kterou byste se měl sakra stydět.

Opravdu jste to psal a reagoval vy?

3 0
možnosti

Tomáš Jasný, PhD.

8. 6. 2012 21:42
Re: dodatek

opravdu ... stary, unaveny, vecne negativne naladeny, frustrovany duchodce ...

3 0
možnosti

exotopedik

8. 6. 2012 18:49
ale

Neskutečně populistický a hloupý článek.

Někdy píšete i lepší.

3 0
možnosti

Streit

8. 6. 2012 19:04
Re: ale

Tady nešlo o vzhled. Ale vy byste dal třeba Janu Volfovou na titulní stranu Playboye? Čili jde o drzost ignorující i marketing.

1 0
možnosti

Rostislav S.

8. 6. 2012 17:38
Ale jo, karma. :-)

Já byl vždycky proti posuzování lidí podle vzhledu. Ale u Drábka ... našel jsem si pro jistotu jeho FOTO ... ano, souhlas, prostě mimořádně joooo. ;-D;-D

0 0
možnosti

Streit

8. 6. 2012 18:59
Re: Ale jo, karma. :-)

Dík ;-)

0 0
možnosti

semelik

8. 6. 2012 16:53
Náhodou Danny Trejo v Machete byl VELMI kladný hrdina.

To se Drábkovi jen tak nepodaří.

1 0
možnosti

Streit

8. 6. 2012 18:56
Re: Náhodou Danny Trejo v Machete byl VELMI kladný hrdina.

Omlouvám se Danny Trejovi ;-)

1 0
možnosti

Stará kára

8. 6. 2012 16:24
Aha - a co jsem měl říkat já, když na mě vyskočila

blýskavá hlava Sobotkova. Nesrovnatelně větší děs.

1 0
možnosti

trophop

8. 6. 2012 16:53
Re: Aha - a co jsem měl říkat já, když na mě vyskočila

No tak Drábek by mohl strašit malý děti!;-D

0 0
možnosti

Stará kára

8. 6. 2012 16:22
No - slušný člověk ten germanizmus nepoužije

(kupodivu, prochází bez cenzury!)

1 0
možnosti

Streit

8. 6. 2012 18:58
Re: No - slušný člověk ten germanizmus nepoužije

Kdepak, expresivní výrazy jsou legální literární formou :-P

1 0
možnosti

Draggo

8. 6. 2012 15:15
Mate recht!

Dat si na bilboard takovej kuni ksicht neni dobry tah. Ale tim lip pro nas, ne?  Karma! R^

0 0
možnosti

Streit

8. 6. 2012 15:28
Re: Mate recht!

R^:-)

0 0
možnosti

Envynyiatar

8. 6. 2012 14:04
ahoj Dušane ..... včera byl Drábek překonán

takovou aroganci a hulvátství jakou u Jílkové předvedl exministr Besser, to být v tom studiu osobně, tak jsem ho fakt asi proplesknul ..... neskutečný .....píp ..... no však jsou vlastně z Drábkem z jednoho hnízda gaunerů ....

0 0
možnosti

Streit

8. 6. 2012 14:16
Re: ahoj Dušane ..... včera byl Drábek překonán

Naštěstí jsem to neviděl. Dej si vedle sebe Drábka, Kalouska, Schwarzenberga, Bessera....samí sympatičtí hoši;-)

0 0
možnosti

kuča

8. 6. 2012 13:46
Píšete mi z duše.....

:-).....každý jsme bohudík jiný, ale to je opravdu reprezentant ! Mele svoje pravdy, jak kafemlýnek, tváří se jak světec. lže ani brvou nehne. Na netu výstižné přezdívky - krysí xicht, další politik -kuní xicht, a nejslavnější, rybí hlava, aneb podle autora . suchý hadr. Velmi trefné ! R^R^R^

1 0
možnosti

Streit

8. 6. 2012 14:18
Re: Píšete mi z duše.....

Dík R^ I když "suchý hadr" jsem přičlenil k Nečasovi. Pro Drábka bych ho musel počůrat. ;-)

1 0
možnosti

patrik597

8. 6. 2012 13:21
Nabyl jsem dojmu,

že značně přeháníte. Sice nikoliv u Drábka, tam souhlasím na sto procent, ale zcela jistě se najdou  vyjímky, které potvrzují pravidlo, i když pan Drábek, timto příkladem zcela jistě není.;-)

0 0
možnosti

Streit

8. 6. 2012 13:26
Re: Nabyl jsem dojmu,

Velmi správně ;-) (viz má odpověď Dogovi níže)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...