Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

Jan.Veselý

10. 8. 2012 21:08
Tak za chvíli bude měsíc pryč...

a nevidím, že by si Kalousek balil...

Dokonce vás vaše noční můra dohnala k dalšímu článku. Mávejte křídly, mávejte.

0 0
možnosti
H

Halfunx

19. 7. 2012 14:24
Taky jsem měl trochu bobky

když měl jít Lessy na koberec. Ale morální podpora z hradu musela Kraďouska rýpnout do žeber. Teď ještě někoho kdo ho konečně kopne do zadele a poletí.

Já už mám napřaženo a stačí říct TEĎ. Čím nás bude víc tím větší prda to bude.

0 0
možnosti

zab5

19. 7. 2012 12:53
Pane Streite, zklamal jste mě

Doufal jsem, že uděláte změnu a napíšete sem nějaký pěkný článek na památku Jona Lorda:-(

0 0
možnosti
DS

Streit

19. 7. 2012 13:42
Re: Pane Streite, zklamal jste mě

Sem to nepatří, leč:

Jeho smrt mě zasáhla. Ale nejsem pisálek nekrologů. On to ani nepotřebuje. Jeho hudba bude žít navěky V

http://www.youtube.com/watch?v=5fZBiqVjEhw&feature=fvst

http://www.youtube.com/watch?v=BAk-LeWjh8M

R^R^R^

0 0
možnosti
MV

marek,voksay.idnes

19. 7. 2012 11:38
no..... doufejme Dušane ....

on je to veliký gauner a nevzdá se bez boje ...R^

0 0
možnosti
DS

Streit

19. 7. 2012 11:55
Re: no..... doufejme Dušane ....

Já vím. Je třeba kout železo, dokud je žhavé a nepřestávat. Zítra přiložím další polínko ;-)R^

0 0
možnosti
P

Pietrolini

19. 7. 2012 10:18
Pravidelná karma,o tom žádná

Tak jsem se ráno dočetl,že i Rathovo "konto" narůstá a tak policie,nezastavovat!! R^ Oni se taky nezastavovali celou dobu před ničím . ;-)

0 0
možnosti
JK

Nesehnutý

18. 7. 2012 21:39
Ten lubrikant mě dostal.

Karma pane ing. Streite. :-)

4 1
možnosti
M

mezzo

18. 7. 2012 23:29
Re: Ten lubrikant mě dostal.

úlisná pochvala o samotného bakaláře:-/Rv

1 1
možnosti
S

Světlonoš_v6

18. 7. 2012 21:02
pokud v naší politice je někdo horší než Kalousek

tak je to capo di tutti capi Klaus

1 1
možnosti
C

cato

18. 7. 2012 21:18
Re: pokud v naší politice je někdo horší než Kalousek

A Vy.

1 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

18. 7. 2012 20:22
Gratuluji pane kolego blogere!

Tak dlouho jste do toho neřáda Kalouska šil, až mu zcela povolili nervy a začal dělat obrovské blbiny. Jen nevíme KDY padne. Doufejme, že se bude u soudu za své činy brzo zodpovídat.

Ač o politice často nepíši, tak mě to po přečtení včerejších internetových novin nedalo a napsal jsem článek:

http://chudacek.blog.idnes.cz/c/279871/Koho-volit.html

Češi často na české politiky a českou politiku nadávají. Je však třeba situaci řešit. V článku jsem popsal dle mne jediné možné správné řešení české politické situace. Nevím však, zda se Češi o něco podobného začnou snažit.

0 0
možnosti
DS

Streit

19. 7. 2012 8:49
Re: Gratuluji pane kolego blogere!

Snad ta gratulace nevyzní naprázdno, díky R^

Na Váš článek kouknu :-)

0 0
možnosti
JSS

strasil

18. 7. 2012 18:50
jakého chcete prezidenta?

- snad KŘIVÁKA !!

      Klaus mohl se kroutit jinak - dovede to. Ale indicie Lessyho nevedou k ničemu nepravému.

Takže : NA CO TY OVACE - JSTE KYBIC- nebo to jde z  Vaší oblíbenosti Klause obecně ??

0 0
možnosti
DS

Streit

19. 7. 2012 8:52
Re: jakého chcete prezidenta?

Podpora správné věci není v politice vůbec samozřejmá.

Ale asi jsem kibic :-P

0 0
možnosti
V

VašekIV

18. 7. 2012 18:27
zubní kartáček a holení si chystat nemusí

to se tam fasuje;-D!!

0 0
možnosti
DS

Streit

18. 7. 2012 19:20
Re: zubní kartáček a holení si chystat nemusí

My s Rathem jsme to netušili ;-D

1 1
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...