Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Vážený pane Streite, na vašem profilu čtu, že jste nevěřící Tomáš a že vždy si děláte na vše vlastní názor. Vážím si lidí, kteří mají vlastní názor a to i tehdy, když s jejich názorem nesouhlasím. O to více si vážím lidí, kteří si vždy kladou otázky PROČ a hledají na ně odpovědi. Proto mě mrzí tón vašeho článku, který vyznívá tak, že máte odpovědi hotové dříve, než jste si začal otázky klást. Mám pár otázek proč, na které bych rád znal vaši odpověď:

Proč se Miloš Zeman stal předsedou ČSSD, když nebyl vůbec

jejím členem? Proč se Miloš Zeman se svou ČSSD spojil se svým proklamovaným

protivníkem Klausem a jeho ODS do velké koalice a hlavně proč za působení této

koalice vznikly nenehoráznější tunelářské a korupční kauzy, když předtím Miloš

Zeman tak hlasitě kritizoval korupci za vlády ODS? Proč se Miloš Zeman vždy stáhl do ústraní, když byla ve hře nadějná kandidatura Václava Klause na prezidentský úřad, a proč se vždy objevil jako pámbu z mašiny, když byl úspěch Klause v ohrožení? Proč Miloš Zeman nikdy nekritizoval Klausovo skandální jednání v prezidentské funkci, když jako představitel opozice za ČSSD vyhlásil politiku nulové tolerance Klausově ODS? Proč Klaus doporučuje za nejlepšího svého nástupce právě Miloše Zemana? Mohl bych pokračovst dál, ale nestačí mi odstavce. Já pro sebe zatím našel odpovědi mimo jiné na tomto odkazu :http://www.kpv-praha15.wz.cz/kpv_zpravodaj_clanek123.htm - Nezlobte se, ale podle mě je Miloš Zeman pro tuto republiku větší hrozbou než celý rod Schwarzenbergů od 12tého století.

3 4
možnosti
Foto

Jako mnozí další budu velice nerad volit ve 2. kole M. Zemana. Jedním z důvodů je politická minulost K. Schwarzenberga. Poprvé ho podporovala při volbách do Senátu US-DEU, zvolen nebyl. Podruhé kandidoval do Senátu jako člen ODA, tentokrát úspěšně. Na ministra zahraničí ho v roce 2007 nominovali Zelení. Naposledy se stal předsedou nové strany TOP 09, jíž fakticky vládne M. Kalousek. Nechť se na mě příznivci pana Schwarzenberga nezlobí, ale jeho politický turismus mi moc zásadový nepřipadá. Mnozí si jistě vzpomenou, jak si K. Schwarzenberg v roce 2008 objednal audit J. Čunka kvůli podezření, že pan Čunek přijal půlmilionový úplatek. V případě zjištění Čunkovy korupce a jeho setrvání ve vládě, prohlásil pan Schwarzenberg, že z vlády odstoupí. Dopadlo to tak, že Jiří Čunek nepředal k auditu kompletní policejní spis. Ze 4 700 stránek jich chybělo 700, oba jmenovaní pánové zůstali ve vládě a Čunkovo stíhání nadvakrát ukončilo duo Vesecká a Salichov.

S panem Schwarzenbergem mám i téměř osobní zkušenost. Kdysi navrhoval, aby byl jako státní svátek vyhlášen i Velký  pátek. To mě jako zaměstnavatele rozčililo a napsal jsem mu, že by chtěl rozdávat peníze z cizího a je tedy levičák. Budiž panu Schwarzenbegovi přičteno ke cti, že mi odpověděl. Ovšem jeden z jeho argumentů pro zavedení dalšího státního svátku byl fantastický. Mám se prý podívat na dálnice, jak v pátečních dopoledních hodinách odjíždějí proudy aut z Prahy, takže se vlastně stejně nepracuje. Ještě jsem mu odepsal, že se asi jedná o zaměstnance ministerstev a dalších úřadů, ale lidé ve výrobní sféře a ve službách pracují v pátek stejně jako v kterýkoli jiný pracovní den. Tím naše korespondence skončila.

4 1
možnosti
MK

To je zase věc. Schwarzenberg je špatný, volte Zemana. Zemana za jehož vlády byly vyjednány podmínky našeho vstupu do EU a na které si autor stěžuje. Zemana, za jehož vlády byla snaha zavraždit novinářku Slonkovou. Zemana, kdy Šlouf díky svému vlivu přes Zemana zlikvidoval dva vyšetřovací útvary majíci složky na svinstva ČSSD a jejich členů. Nemluvě o Grossovi, Krausovi a dalších

3 6
možnosti
Foto

Dobře napsáno, ale byl bych vůči Schwarzenbergovi tvrdší. Jeho získání majetku u nás, privatizace Becherovky... Jeho podíl na současném stavu v ČR jste vyjmenoval.

Ale jeho zahraniční politika, kdy protlačil vládou uznání Kosova, schvalování humanitárního bombardování Srbska, schvalování "bezletové zóny" v Lybii je schvalováním porušení mezinárodního práva a válečných zločinů.

Schwarzenberga mám nejníže ze všech politiků po r. 1989, i David Rath je ve výčtu těchto činů proti Schwarzenbergovi morální hvězdou! A to už je co říct, protože o vině Davida Ratha jsem přesvědčený.

12 7
možnosti
JA

J58o33s35e25f 87A41n54t93o18š

14. 1. 2013 14:37

Plkejte si co chcete, ale Zeman nic dobrého nepřinese, volím Karla.

7 10
možnosti
PS

Nic dobrého, ale méně špatného.

2 0
možnosti
TB

Nechci Vám sahat do svědomí ale v této volbě odsoudit jednoho kandidáta mi přijde přinejmenším velmi povrchní. Oba dva bych přirovnal k mincím..oba mají svůj rub i líc. I Miloš Zeman disponuje minulostí, vlastnostmi, osobními vazbami a názory, které budou této republice škodit. A zcela upřímně přiznávám, že neumím říci, který z nich je ono pověstné menší zlo.

Proto jsem se rozhodoval ze zcela odlišného úhlu pohledu: prezidenta volíme na 5 let. Vzhledem k tomu, že tu po roce 2014 budeme mít levicovou vládu s pravděpodobně ústavní většinou v parlamentu považuji za vhodnější, když v rámci rovnováhy sil bude alespoň prezident pravicového smýšlení.

10 7
možnosti
Foto

U obou vidím spíše rub. Ten Schwarzebergův převažuje.

Ani jeden z nich není pravicový ani levicový.

Navíc, kdyby se stal Zeman prezidentem, musel by Dluhoslav pěkně skřípat zuby. Už teď jim postoupivší Zeman v ČSSD pěkně zavařil ;-D

14 3
možnosti
Foto

Vynikající, pane Streite. Dokážete bravurně vypsat ten základ. Tento článek včetně Vašeho předešlého by měly být šířeny i jinými způsoby než zde na Blogu.idnes a doufám, že se už na tom pracuje. Vyvěsit jen "volím Zemana" nestačí k tomu, aby si mladí některé věci uvědomili a pozměnili do druhého kola voleb svůj názor.

11 12
možnosti
Foto

Děkuji R^

Máte-li možnost šiřte dál ;-)

7 2
možnosti
MR

Pane Streit, já vcelku chápu, nemá-li Schwarzenberg Vaše sympatie. Jen moc nechápu, že se Vám zdají lidé kolem Zemana jako menší zlo, než lidé kolem Schwarzenberga... Mně ta skupinka přijde naprosto hrozivá...

5 9
možnosti
AK

Pan Streit by rád zaplatil zas nějskou tu nejdražší dálnici na světě.

Taky by neškodilo zas na ministerstvo vnitra dosadit nějakého Standu Grosse, aby si zas mohl vytvořit nějaký ten tajný tým, o kterém neměl nikdo z vlády ani tucha, aby mu mohli donášet na všechny ostatní. Taky takoví Šloufové a Kavanové, kteří si objednávají vraždy nepohodlných novinářů a ukrývají miliony v krabicích taky nejsou špatní kámoši. A když se mu nebude někdo líbit, tak zas nějaký ochotný človíček provede nějakou tu akci olovo.

4 5
možnosti
OF

Ale, ale... jedna naše občanka, paní Josefa B. , 96 let mi kdysi řekla : " Zažíla jsem Masaryka, Hitlera, Husáka.........ale takový bordel jako za Klause, to si nepamatuji, to tady nikdy nebylo. Drahý Dušane, i kdyby na hradě po 5 let seděla opice, horší to už být nemůže. / Pokuď má někdo pocit,že se v diskusi opakuji, má bohužel pravdu....já si však nemohu pomoct./ :-(

2 11
možnosti
MP

Ještě bych zmínil Vladimíra Dlouhého.

Jinak máte můj hlas na Blogera roku R^

6 2
možnosti
Foto

Vážím si toho, děkuji. R^

Ale i Bloger se bude rozhodovat ve 2. kole ;-)

3 2
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...