Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Souhlasím až na 2 výjimky:

- pokus o rozvrat důchodového systému finančním „letadlem“

To bych doplnil o slůvko "neudržitelného"

- to, že jsme dopustili rozvrácení úřadů práce a sociálních služeb

Tady bych byl ještě tvrdší - to, že jsme ještě nezrušily nesmyslné úřady práce

0 0
možnosti
Foto

Omlouváme se za lhaní (kdyby lidé věděli, co chystáme, tak bysme nikdy nevyhráli - nebudeme zvyšovat daně - nechystáme žádné zdravotnické poplatky), podvody (Říman: s rovnou daní jsme podvedli voliče, Julínek: Neukazujte mi nesmyslné letáčky (volební leták ODS, Topolánek: náš program plnit nejde a už před volbami jsem to věděl).

0 0
možnosti

Jenom mě napadá,jakou odpovědnost měl (sub)guru Nečas. Když se podívám na hříchy jeho vlády, které jste tady vyčetl, to odstoupení a nyní ta omluva je výsměchem celému národu.

1 0
možnosti

Paní Miroslava Němcová by ještě mohla přidat:

" Přes to všechno, byť s omluvou souhlasím, jsem přesvědčena, že nemůžeme, nesmíme ustoupit, vyklidit posty, máme svá nezadatelné práva na pozice ve vedení státu a parlamentu a JENOM JÁ jsem ta jediná, která je schopna být předsedkyní vlády!"

:-)

2 0
možnosti

Jsem zapoměl pochvalu a karmu za skvělý článek a trefnou ironii.R^

1 0
možnosti

Omlouváme se za všechny lumpárny, co jsme prováděli. A teď nás koukejte znovu zvolit, ať v nich můžeme pokračovat. To je skutečný význam "omluvy" modrých pechfóglů.

4 0
možnosti

Z27d58e74n14a 19K85o45č12í

4. 7. 2013 12:39

To tažení proti policejním plukovníkům bych ale vyjmul z omluvy. ;-)

1 0
možnosti

M27í48l80a 92Š35u59l87a

4. 7. 2013 11:27

.. kdyby ta omluva zajistila této tříkolce opětovné vítězství, určitě by nikdo z nich neváhal a ještě by si k tomu i klekl na hrách .. 

.. jinak k tomu není ani moc co dodat, souhlasím s Rudi Gašparem, že je to spíš na obžalobu ..

.. karma R^ ..

.. a včil Mudruj Miroslave ;-D ..

6 0
možnosti

No konečně, kde jste byla tak dlouho? Už je mi lépe a svět je zářivější a jasnější!

0 3
možnosti

Podobné ptákoviny můžete psát skoro neustále.

A jak to tak vypadá, tak to bude ještě horší.

1 3
možnosti

Chtěl jsem k článku vyjádřit svůj názor, ale nejsem si jistý. Počkám až co ta dlouhovlasá slečna Míla.

1 3
možnosti
Foto

Nemá ta slečna nějaký velký nos? ;-D

1 0
možnosti
Foto

mně to silně připomíná agitky z Dikobrazu

1 4
možnosti
Foto

A za co agituji 8-o

Ale jinak opravdu kauza Nečas-Nagyová-tajné služby, to je něco mezi červenou knihovnou a Dikobrazem.

4 0
možnosti

Toto vše co jste napsal, můžete říci téměř v bleděmodrém o všech vládách EU. A závěr, bude to ještě horší.

1 1
možnosti
Foto

Protiargumenty nemám :-/

Ale jsem skeptik-optimista ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...