Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

“Above And Beyond” byl skutečně zážitek. Gillan se vyžíval, uvedl skladbu jako "something special".

 

“One Eye To Morocco” je i pro mě málo rockové :-)

 

Na albu Burn se mi snad ještě líbí "Mistreted", ale už to je odklon od Párplů s Gillanem. “Stormbringer” už je úplně "jiná skupina". Ale asi nejde jen o Coverdayla, ale hlavně o to, že Gillan chyběl i autorsky a Blacmoore více prosazoval svou inklinaci k sladšímu rocku. Ten odklon od hard rocku vyvrcholil albem "Come Taste the Band".

  Pro mě jsou Deep Purple s Gillanem vrcholem rocku a hudby vůbec V

0 0
možnosti
Foto

Zas se to nepodřadilo pod pana Kubiše. :-(

0 0
možnosti

Nazdárek, budu trochu off-topic. Před časem jsem si z nějakých ruských sitů postahoval hodně alb párplů od samých začátků. A konečně se mi vyjasnil jeden velký problém, s kterým jsem se trápil v podstatě od puberty - která u mě probíhala někdy v osmdesátých letech. Ten problém by se dal vyjádřit skoro básnicky v reminiscenci na známou detektivku Agáty Christie - a to "Proč vyhodili Evanse?" (Agáta má román "Why didn't they ask Evans?", já bych svůj problém formuloval "Why did they kick off Evans?") Vždycky mě přišlo, že na studiových albech zpíval celkem obstojně. Klíč řešení problému tkví v jejich koncertních albech, která jsem do té doby neznal. To se fakt nedá poslouchat :-)

0 0
možnosti
Foto

Kdyby nevyhodili Evanse, Deep Purple by dávno nebyli. Gillan není jen zpěvák, je to duch Párplů.

Evanse vyhodil zřejmě Blackmoore, který si vždy chtěl hrát na šéfa. Je dobře, že už je taky dlouho pryč, i když byl součástí zlatých časů DP. Ale kdykoliv vyhodili Gillana, nebylo to pravé Deep Purple.

Evans (Coverdale, Hughes, Turner) na Pana Gillana prostě neměli.

0 0
možnosti

J38i48r91i 23K87u47b63i28s

8. 8. 2013 15:01

Zdravím pane Streit, děkuji za report z koncertu a jsem rád, že to Párplům pořád šlape i přes nepřízeň počasí.

Bohužel jsem do Slavkova nemohl zajet, ale v červnu jsem si nechal ujít vystoupení dalších legend, Kanaďanů RUSH.

Můj názor na novinkové album "Now What?I" nabízím na

http://www.crazydiamond.cz/deep-purple-now-what-recenze/198

Keep rockin' !

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Vaši recenzi jsem přečetl. Album vnímám podobně. R^

Mám jedinou výhradu, a sice že jste v hodnocení 10 let zcela opominul podle mě jedno z nejlepších alb DP Rapture of the Deep a totéž v hodnocení 20 let, kdy jste nevzpomněl kvalitní Parpendicular. Nebyla jen 70. léta ;-)

Keep rockin' !!

0 0
možnosti

Fireball od DP byla první rocková deska, kterou jsem kdysivá coby mlaďoch dostal do rukou (a uší). A kupodivu dodnes jí mam radši než Machine Head nebo In Rock. Byť má většina fandů DP nejraději Smoke on the water, mě nejvíc "ladí" Fools ;-)

0 0
možnosti
Foto

Je trochu jiná, a uznávám, že taky kvalitní. DP nemají jednu polohu. Neustrnuli dodnes. Zkuste alba Parpendicular, Rapture of the Deep nebo Now What?!

0 0
možnosti
Foto

Kdo může, přečtěte si recenzi v Právu. Tentokrát nehodnotil Šulák, takže je to objektivnější. Výhrady mám jen proti tomu, že recenzent Šída nepochopil, že sólové improvizace k DP patří a že fanoušci právě na ně čekají. A ještě se neztotožňuji s procentním hodnocením, moje je 100%!!

1 0
možnosti

Deep Purple jsem mivaval rad. Jeste za dob Ritchie Blackmoora a Johna Lorda. Ten prvni dnes vali se svym naprosto skvelym solovym projektem a John Lord uz nas bohuzel opustil a s nejvetsi pravdepodobnosti vysvetluje v nebi andelum zaklady hard rocku. Dnes uz Deep Purple jsou jen odvarem toho co byli kdysi.

0 0
možnosti
Foto

Asi už nejste v obraze. Jestli jste opravdu měl rád původní DP, spíše by se Vám měli méně líbit Párpli s Coverdalem a Hughesem bez Gillana a Glovera. Lord byl taky génius, ale bohužel byl nemocen, tak od nich v dobrém odešel, protože se na sklonku života chtěl ještě věnovat vážné hudbě. Jediný, kdo se ctí mohl převzít jeho štafetu je právě Don Airey a myslím, že Lord by to potvrdil. Pokud se týká Blakmoora, ta výměna za Morsea DP prospěla. Morse je ještě větší virtuos a není takový sebestředný magor, který skupinu rozvracel. Morse+Airey předvádí fantastické improvizace, které snesou klidně srovnání s dvojicí Blackmoore+Morse.

Říkat, že DP jsou odvarem svědčí spíše o tom, že jejich tvorbu už nesledujete. Navšivte aspoň Youtube ;-)

0 0
možnosti

J78i35ř78í 90E18u57l34e20r

6. 8. 2013 18:28

Mám dobrý hudební sluch a cit pro melodii, proto se vyhýbám "hudbě", kterou provozují party potetovaných a i jinak zpotvořených oškubanců, hudbě, která většinou postrádá jakoukoliv melodiku a je založena na stereotypním basování, kytarových rifech, chraplavých řvounech a hlavně na převelikém rámusu. Ať se na mne nikdo nezlobí a nechci se fanoušků této muziky dotknout, ale můj "šálek kávy" to rozhodně není. Tím neházím do toho stereotypního pytle všechny kapely, skladby některých z nich si docela rád vyslechnu (aspoň kousek), třeba již zde zmíněných Škorpíků, u kterých mě vzaly jejich rockové balady, ale drtivá většina kapel, ať už jsou heavymetalové, hardrockové, punkové, skinské a bůhví jaké ještě, je mi fakt u zadku. Včetně u nás adorovaných Kabátů. Jo - může mi, laikovi, někdo vysvětlit, jaký je rozdíl mezi hardrockem a heavymetalem, když se to tady tak striktně odděluje?

0 3
možnosti

Dobrý večer, viděl jste a slyšel někdy Deep Purple? Nikdy nebyli potetovanci

ani oškubanci, nejsou nijak extravagantni. Na rozdíl od jiných skupin, stavějí

na hudbě, ne na vnějších efektech. Hrají variace i na vážnou hudbu a všechny

jejich skladby mají melodii. Všichni ovládají virtuozně své nástroje. Takže neházejte všechny do jednoho pytle bez bližších znalostí.

0 0
možnosti

M49í74l84a 60Š80u73l98a

6. 8. 2013 15:22

.. jasně, docela slušná dechárna, ale na Vaška a Evu to fakt nemá ;-D ..

.. tak teď trochu vážněji .. to potěšení vám ze srdce přeji, vy to takhle máte rád, já jsem spíš pro studiovky, ale na druhou stranuá ta atmosféra koncertu dokáže i ze slabšího kousku udělat pecku .. a to je dobře :-) ..

.. označovat Párplíky za heavymetal by se mělo trestat trestem smrti , to je hardrock ve své původní čistotě .. 

.. hudební kritici, vlastně kritici obecně jsou lidé, kteří říkají a píší, jak by to dělali oni, kdyby to uměli ;-D .. 

.. no, bouřka tu byla taky, trochu nám to po okolí polámalo stromy a hlavně nezabránila Spartičce vyklepnout brněnské venkovany ;-D .. 

.. hezký zbytek dne Dušane a karmička nejen za lásku k dobré muzice R^

2 1
možnosti
Foto

Ne každou skupinu bych chtěl poslouchat naživo. Řekl bych, že vlastně jen Párpli dokážou zahrát ještě kvalitněji než na albu. Profíci to prostě umí naživo a navíc to obohatí vždy novými improvizacemi. 

Jasně Párpli jsou hardrocková klasika !! (Iron Maiden nebo ACDC jsou přece jen něco jiného).

S kritiky máte většinou pravdu. Teď jsem se zleknul, že odteď bych vlastně už měl jen chválit ;-)

Ani nevím, jak bylo ve F-M, musím se podívat ;-)

Díky za podporu i karmu R^

1 1
možnosti
Foto

Pravá bitva se koná až nejbližší víkend k 2.prosinci pod Santonem...cca 10 km vzdáleném. Příští víkend v době napoleoských slavností jsou v zámeckém parku jen ukázky výcviku a drobné šarvátky. viz

http://sisa.blog.idnes.cz/c/308468/Slavkov-2012-Bitva-tri-cisaru-Fotoreportaz-z-bitevniho-pole.html

Ta nejpravější bitva se však konala v roce 1805:-)

2 0
možnosti
Foto

velice mile jste mě překvapil...jsme kolegové hned 2x :-) Bohužel jsem tentokrát chyběl. Můj poslední dotyk s Párpli jsem měl ještě za komančů v Ostravě. Jako zanícený napoleonista však ve Slavkově nebudu chybět příští víkend...pošlapali jste zámecký park hodně?8-o:-)

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že až pod kašnou. Tam někde proběhla stejně bitva, ne? :-)

Ale skuteční rockeři se chovají a chovali slušně. R^

0 1
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...