Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V roce 2012 byl schodek státního rozpočtu 101 miliard korun.

0 0
možnosti
Foto

Naletěl jste Kalouskovi, který lže, kudy chodí.

http://cs.wikipedia.org/wiki/St%C3%A1tn%C3%AD_dluh_%C4%8Cesk%C3%A9_republiky

Bez započtení církevních "restitucí" to máte tady z MF:

http://www.euroekonom.cz/grafy-data.php?type=cesko-rozpocet-rok

0 0
možnosti

Kalouskův hlavní zločin (mimo šílených zahraničních závazků, které jste vyjmenoval) je v tom, že nepochopil, jak se makroekonomickými nástroji ladí ekonomika, takže do toho vlítnul jak slon do porcelánu, brutálně zvyšoval daně, zároveň přiškrcoval poptávku, no deb*l.

0 0
možnosti
Foto

N42e57l18a 77P86a78l59o84v60á

10. 8. 2013 22:28

KarmaR^

Nesouhlasím s Vámi pouze v tom, že by se mohlo oteplit.

To ani náhodou!!;-D Jen ať je pěkně kolem dvaceti a ani stupeň nad.:-)

2 0
možnosti
Foto

U nás se už trochu oteplilo i rozjasnilo :-)

Jinak děkuji R^

0 0
možnosti

Závazek vůči církvím se ještě o něco zvýší, protože Jeho eminence ráčí nakoupit státní dluhopisy, čímž (dle svých slov) umožní, aby stát stržený peníz použil na potřebné věci, např. na odstranění povodňových škod.

ČIli peníze, které dostane od státu v rámci restitucí, použije na nákup státních dluhopisů, abychom mu ještě zaplatili úroky. 

Alelujá !!!

0 0
možnosti
Foto

;-( Ano. R^

A v dalších letech dostanou úroky z úroků, protože inflace už je zahrnuta v zákoně ;-€

1 0
možnosti

Já jsem šetrnější než Kalousek - dokázal jsem si pořídit nejnutnější krášlící a jiné desinfekční prostředky za méně než 200,- korun (na asi 6 měsíců), a to v místecké drogerii, kde před třemi léty napsali na dveře: I přesto, že daně platíme, na Kalouska ...eme. Další karma pro Tebe.

2 0
možnosti
Foto

:-)R^ Dík, to mi ušlo. Já blbec kupoval v Makru ;-D

0 0
možnosti
Foto

90%? To mám více jak Deep Purple ve Slavkově od našich takyrecenzentů ;-D

Takže DÍÍÍÍK!!:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak mi cenzor úzkoprse smazal docela slušné zanadávání, že se můj příspěvek nepodřadil pod Mílův komentář. Místo aby zařídili nápravu software, mažou :-(Rv

1 0
možnosti

M37í20l85a 91Š58u81l13a

9. 8. 2013 17:28

.. a zase ten Kalousek .. no, teď jen doufám, že konečně zmizí z našeho života (nejlépe na ten jeho hrad ........ Mírov), takže se mi i ustálí krevní tlak a tep :-) .. 

.. nemám co bych k tomu dodal, jediné ekonomice, které mohu nějak rozumět je ta rodinná, takže jen s tím, jak to cítím mohu jen souhlasit R^ .. 

.. jen dodatek: členem NERVu byl i Pavel Kohout, pohříchu několikrát s tím snad i prásknul, protože ten NERV nikdo ve vládě nebral vážně a jejich rady a návrhy naprosto ignoroval .. to bylo takkové házení perel maminkám selátek ..

no a jako vždy, když souhlasím aspoň z 90% a více, či i méně ..... KARMÁÁÁÁÁÁÁ!! :-)

2 0
možnosti
Foto

Dnes bez rozporů a s karmou;-)R^

4 0
možnosti

Píšete něco o zprofanovaných žvanilech a členů různých NERVů. Já mám docela dobrou paměť a tak si vzpomínám, že členem NERVu byl i ten Vámi do nebes vynášený Rusnok.

1 7
možnosti
Foto

Vy už neumíte ani číst?:

"Neříkám, že Rusnok jezodpovědnější hospodář. Nezapomeňme, že byl členem Topolánkova NERVu a také předsedouAsociace penzijních fondů."8-o

 Kde ho vynáším?;-€

7 1
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...