Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jste si poplakal, ulevil?  :-))

0 0
možnosti

..když už jsem byl jmenován...tak se vyjádřím...nepočítal jsem to...ale domnívám se mé reakce pod vašimi deseti posledními články by se daly spočítat na prstech jedné, maximálně dvou rukách....

...nevím jestli se mám cítit poctěn nebo dotčen...pohádal jsem se s vámi sna jen jednou nebo dvakrát.....pokud dnes vaše články čtu...tak ale zpravidla nereaguji....stejně jako u několika dalších autorů...narozdíl od vás je jmenovat nebudu, ale oni vědí.......tato praxe se mi osvědčila ...a také přispívá k uchování mého duševního zdraví..

...hezký den...

1 0
možnosti
Foto

R^

K tomu se připojuji,

0 0
možnosti
Foto

Nejhorší situace nastává, když trollem je sám autor a oprávněnou kritiku zove trollováním.

1 1
možnosti
Foto

Á, můj oblíbenec Chrástek. Díky. :-P

0 0
možnosti

Dneska je nějaký náboženský svátek, že tu ještě nejsou?

2 0
možnosti

M28í54l87a 76Š12u70l24a

5. 3. 2014 14:21

.. ještě že jste je všechny nevyjmenoval, to by byl sakra dlouhý článek ;-D ...R^

0 0
možnosti

A nebyl. To "zdravé jádro" není zase tak početné.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS