Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nejvíc vám to ale sluší v oranžovém tílku a s pivem.

Opravdu.

0 0
možnosti

J32i56r59i 71K34u65b43i94s

9. 3. 2014 3:02

Vaše články čtu rád, i když ne vždy se nimi ztotožňuji. Mě na nich baví ten jiný pohled, který je téměř vždy podán srozumitelně a stejně tak podpořen srozumitelnými souvislostmi, a který mi pomáhá formovat svůj vlastní názor resp. rozšiřuje myšlenkový horizont. Dle mě, blogování by mělo být o hlavně výměně názorů a jisté protiváze profi žurnalistice-masáži-výplachu (nastavit to zrcadlo). Nikoliv kavárenská slepičárna.

 

Hlas v anketě jsem Vám nedal, a to proto, že bytostně nesnáším jakékoliv ankety. Tímto bych Vám chtěl poděkovat za články a hlavně piště dál, a to i přesto, že Vás vykmitli z fór, což také o něčem svědčí. K tomu Vám přeji hodně pevného zdraví..

2 0
možnosti

Zbytnělá karma, lidí nic moc, sem tam troll, to je najednou Pohodička, co?

0 0
možnosti
Foto

A že to bylo nějakých čtenářů! By si mohli dát všichni sraz ve výtahu. Redakce tentokrát bohužel zveřejnila čísla.

11 1
možnosti

M71í20l13a 40Š85u19l16a

7. 3. 2014 16:31

.. tak já jsem si to poděkování od vás nezasloužil, já dával nominace jiným blgerům .. 

.. bloger roku 2013:  Lubomír Šula

.. foto bloger  2013: Lubomír Šula

.. blogerka roku:      Martin Kavka

.. objev roku 2013:  Lubomír Šula

.. literát roku 2013: Lubomír Šula .. tak se Dušane nezlobte, ale jeho počiny v loňském roce byly skutečně naprosto nepřekonatelné  .. .. jen škoda, že nebyl ještě vyhlášen diskutér roku, tam by bezkonkurenčně musel zvítězit Pavel Provaz, za jeho naprosto vyčerpávající, až geniální glosy .. fakt jsem si početl ..  .. no a teď si tedy utírám slzy zklamání, že jste od minulého hlasování postoupil o tři místa dopředu (to bylo vlastně pro ptáka Kavku, když měl o mě takovou starost) ..  .. a nesmějte se, famílie je famílie ;-D;-D

2 3
možnosti

Vy jste skoro tak vtipný jako Štrajt, jako to děláte? :-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...