Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

F37i95l98i21p 17F23u40c22h70s

11. 3. 2014 19:53

Pročítám si tuto diskuzi a je mi z vás smutno, vážení. Pan Streit měl opět pravdu. Nejste totiž opravdu nic jiného, než banda zkrachovalých, neúspěšných a závistivých provokatérů. Měli byste se stydět. Rv

F.F.

12 0
možnosti
Foto

Taková zdrcující kritika 8-o Nebudu z toho spát ;-D

2 0
možnosti
LN

..praveno s vrozenou slušností a nevýslovným taktem....;-)

0 0
možnosti
Foto

Stydím se až na dno své zkrachovalé duše;-(

0 0
možnosti
JC

Jsem přesvědčen, Šárko, že pan Streit o Vás nepsal. Zbytečně se řadíte tam, kam nepatříte.:-)

0 0
možnosti
Foto

Já jen legračím, pane Chrástku;-)

0 0
možnosti
JC

Tak to v tom případku ano. Je dobře, že Vás neopouští humor a přeji jenom sam úsměvR^ :-)

0 0
možnosti
Foto

Mě opouští málokdy, jen mě někdy převálcuje vztek a pak pálím za sebou mosty:-))

0 0
možnosti
JC

:-) tenhle blogerskej byste ale mohla znovupostavit, zrekonstruovat, je ho škoda. :-/

0 0
možnosti
KB

K36a35r87e22l 66B26o32č67e24k

12. 3. 2014 18:20

Filipe, stydím se, ač sem nechodím běžně. Stydím se. Poslyšte, když už vás tak vidím, je nějaká šance, že bude ten blog s houbama obnoven?

1 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...