Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VC

Z toho co jste tu napsal, pane Streite, je mi špatně.

0 1
možnosti
Foto

V54á60c98l42a84v 82V48e15n52c

21. 3. 2014 13:31

Výborný článek. Správná a racionální úvaha. Velkou otázkou zůstává - kdo bude schopen, nyní v nově politicky definované Evropě, se opravdu zabývat a prezentovat naše, české národní zájmy. Zdá se, že Slováci, podle vyjádření premiéra Fica, jsou dál.

1 1
možnosti
PS

Vážená česká menšino....ano,tak jsem si připadal včera večer ve vagonu metra,kam na Můstku přistoupila německy řvoucí skupina puberťáků...a kvičeli, bučeli až to ve mně přeteklo - a seřval jsem je,jak jsem jen byl v jejich řeči schopen....a ztichli,čuměli jak telata a s nimi i ruská,ukrajinská,vietnamská,slovenská a možná i česká menšina - při vystupování na další zastávce jsem měl velmi povznášející pocit.Že by ta čtyři piva,co jsem předtím měl???;-)

4 2
možnosti
JC

:-) R^ Mám stejné zkušenosti, akurát já jsem si netroufl je seřvat. Nicméně jsem byl doslova zhnusenej!

0 2
možnosti
JR

J85a48r44a 57R25a93n83k

21. 3. 2014 7:32

Takze cely zapadni svet bude za uzitecne idioty? Tak jako jsme kdysi bojotovali vino z Jizni Afriky, tak se ted bude bojkotovat G8, FIFA v Rusku, v dnesnich kanadskych zpravach bylo dokonce o moznem bojkotu veskerych alkoholovych vyrobku....uvidime:-/

0 0
možnosti
JC

Tak bojkotujte, bojkotujte, uděláte jenom dobře. Zdraví si šetřte!;-D

1 0
možnosti
Foto

Dobře napsáno. Při čtení jsem si vzpomněla na moji známou a její slova, když se v sedmdesátých letech vrátila z pobytu v NDR: "Kdyby něco, nejsou východní a západní Němci, jsou jen Němci". 

Přeji všem, aby si užili dnešního krásného jarního počasí podle sebe, aby kdo nemusí, neseděl u počítače a na blozích neklikal mínusy, tím se také necháváme manipulovat do role užitečných idiotů.

0 1
možnosti
JR

J91a57r90a 88R93a32n66k

21. 3. 2014 7:33

Pani Jarinko, dnes se neangazujete politicky, jako jindy, tak snad to minus neni nutne;-)

1 1
možnosti
MT

Posledni odstavec zcela presne vystihuje povahu znacne casti ceskeho naroda - hlavne si to s nikym nepodelat, ohnem se a nejak tema srackama proplujem. Je zajimave, jak odlisne je vnimani ukrajinske krize Polaky. Historicky velice podobna zkusenost, neprosto jine vnimani reality.

1 0
možnosti
JP

Z Německa bych se obával, kdyby se tam objevila vlna nacionalistických "Streitů" a hlasitě vyřvávala svoje "moudra" do světa. Naštěstí jste navzdory jménu Čech a my se zmůžeme jen na brblání a jalové žvanění. Ruské autoritářství, rozpínavost a strašení zbraněmi považuji za mnohem větší nebezpečí než demokratické Německo.

6 1
možnosti

On je problém v tom pane Streite, že někteří lidé mají páteř nejen z fyziologického hlediska, ale i morálně. Je mi jasné že moc nevíte o čem mluvím, tudíž se nikdy nebudeme moct shodnout.

Termín "užiteční idioti" se obvykle používá stejně jako když děti na někoho volají "zbabělče". Když se podíváme třeba na druhou světovou, páteř si udrželi Poláci. Sice dostali na hubu, ale jejich národní hrdost jim pomáhá desítky let. Zatímco Češi se vzdali a zlomená páteř nás desítky let pronásledovala. Je lepší, i za cenu dočasné bolesti a ztrát, mít páteř rovnou. Pak se totiž budete moci sám sobě podívat do očí.

Co se Německa a jeho velmocenských ambicí týče, jste k smíchu. Ano, mají ambice. Ale prosazují je ekonomicky a přes spolupráci.

7 1
možnosti
MP

Madam Hangebrauk, EU= soudružka Merkelová + Říše velkoněmecká. Kapišto? Nikdo jiný tady neporoučí.

1 9
možnosti
Foto

Nevim, jestli nejvic porouci, ale urcite nejvic na EU plati.

1 1
možnosti
MM

Můj problém spočívá v tom, že považuji současné Německo za demokratický stát, který se vyrovnal se svou minulostí a současné Rusko za autoritativní nedemokratický stát, který pokračuje v imperiální politice SSSR.

7 1
možnosti
Foto

Muj problemje, ze Putin posila vojska do jine suverenni zeme a pan Streit strasi Nemeckem.

3 1
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...