Diskuse

Babrák

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Lex Barker

21. 10. 2008 15:17
Bravoooo!

R^R^R^[>-]

0 0
možnosti
K

kion1

20. 10. 2008 21:56
Volič Národní strany

Není co dodatR^[>-]

0 0
možnosti

Mumat

20. 10. 2008 17:01
Ale, ale

Pane S. jen pár dotazů.

1 VAE. Co na tom prosím zbabral? že se někde nepovede investice je celkem běžná záležitost a že své akcie prodal je taktéž běžné,

2.Tlustý? Proč píšete, že se ho zbavil po volbách, když se ho zbavil až po Tlustého působení na MF, kde se jmenovaný projevil jak neřízená střela, nekoukající vpravo vlevo?

3. Co řeknete na dnešní posílení koruny? Že je důsledkem zpětného přílivu peněz z bank v zahraničí?

Já p. Topolánka taky moc nemusím ale nasazovat mu psí hlavu tímto stylem mi přijde trochu out.

0 0
možnosti
JB

jekkal

20. 10. 2008 16:13
Tož

ač se modrá média snažila sebevíc, občanstvo již modrejm báchorkám a bubákům nevěří

0 0
možnosti
PV

Alcator

20. 10. 2008 15:51
Výborně napsáno

Napsal jste to skvěle. Bez přehánění jste jasně a přesně pojmenoval, v čem spočívá problém celé ODS zvaný "Topolánek". Doufejme, že to její příznivci pochopí a tu očistu provedou zevnitř.

0 0
možnosti
A

a11

13. 4. 2009 12:05
Re: Výborně napsáno

Obávám se, že ODS je nereformovatelná. Rv:-©

0 0
možnosti
GKB-

Glock každopádně bez -e

20. 10. 2008 14:36
Pane S.

Doufám, že se Vám Vaše hloupé absolutistické soudy nevymstí. Ač věkem stár, máte extrémní názory náctiletého pitomce z učňáku. Ten mladý nekňuba s toho možná vyroste (a možná ne), ale u Vás bude ta netolerance asi doživotní. Pár takových lidí vídám ve svém okolí a vůbec nejsou oblíbeni, váženi a tolerováni.

0 0
možnosti
DS

Streit

20. 10. 2008 14:46
Re: Pane S.

Naopak, vy doufáte, že se mi vymstí, co mi připisujete. ;-)

Jinak jsem se vždy snažil zařídit se tak, abych na toleranci druhých nebyl závislý. A dosud se mi to daří, ačkoliv bych se zase tak "stár" necítil. :-)

V čem nemám pravdu? Věcného jste neřekl nic, takže u mě jste si o oblibu ani vážnost neřekl. :-(

0 0
možnosti
K

KJV

20. 10. 2008 13:05
Topolánek = Urbánek (poslední séf KSČ)

Tak, jak se Topolánek vyjádřil ke krizi (státy ji prý předstírají) a tak jak se vyjadřoval v otázkách V.Moravce, je zřejmé, že je to člověk, který příliš často vůbec neví, která bije. Silně tak připomíná posledního tajemníka KSČ Urbánka v listopadu 1989,

0 0
možnosti
PV

petrs51

20. 10. 2008 11:51
Zapoměl jste na jednu věc

Topolánek prohrál první volby 8x vyhrál. Paroubek vyhrál poprvé ostatní všechny prohrál. Tak kdo je babrák.

0 0
možnosti
PH

pavel64

20. 10. 2008 12:13
Re: Zapoměl jste na jednu věc

Pokud jste fanoušek ODS, pak mám radost, že takto uvažujete. Krize této strany bude ještě větší.

0 0
možnosti
DS

Streit

20. 10. 2008 11:45
U vás mám vždycky pocit,

že nerozumíte psanému textu a ztrácíte paměť. Já jsem Topolánka kritizoval dlouhodobě, však jste se také pod články ozýval. Zapomněl jste?

Teď musí odstoupit, aby se zachránilo, co se dá. Když to nechápe sám, musí se mu to říct.

0 0
možnosti
DS

Streit

20. 10. 2008 11:46
Re: U vás mám vždycky pocit,

Patří p. Farskému, pardon.

0 0
možnosti
MK

weneto

20. 10. 2008 11:45
U Vás mi to nevadí

Obecně Vás považuji za jedneho mála z voličů ODS s nímž se v 90% shodnu - vím že jste Topolánka kritizoval před volbami ( kdo ne tak je asi slepý ) tudíž to jako okop mrtvoly neberu.

Osobně jsem v horší situaci kdy právě díky neschopnosti mistra Topolánka je Paroubek v čele ČSSD zase na pár let neodstranitelný

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...