Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

sfs

21. 7. 2012 18:23
Trochu jsem byl zaneprázdněn a nesledoval dění.

Ferdu  Mravence už nominovali, nebo teprve sbírají podpisy?

0 0
možnosti
LV

delvete

11. 7. 2012 22:37
Kamarádky.

Myslím, že Táňa provedla nástřel pro kamarádku Dášu.

1 0
možnosti
DS

Streit

12. 7. 2012 10:09
Re: Kamarádky.

Nestrašte :-)

0 0
možnosti
VP

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

11. 7. 2012 10:31
Dana Kuchtová for president!!!

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
DS

Streit

12. 7. 2012 10:10
Re: Dana Kuchtová for president!!!

Taky jsem si mohl vzpomenout! ;-)

1 0
možnosti
H

hafusak2

11. 7. 2012 8:57
Tady se alespoň v plné míře odhaluje

ta personální bída naší pseudopravice. Víte co, zruště funkci presidenta i premiéra, zrušte sněmovnu i senát a p. M. Kalouska udělejte Velkým Vůdcem. Pana M. Bendu a pí K. Jacques mu dejte k ruce a nastane pravicový ráj na zemi nebo alespoň v ČR. Rv:-/

2 0
možnosti
DS

Streit

11. 7. 2012 9:15
Re: Tady se alespoň v plné míře odhaluje

Vám asi přeskočilo. Podívejte s do mých blogů, jestli Kalouska považuji za pravici či spásu. A Biomasa patří přece jako zelená do levice! 8-o

0 0
možnosti
SK

slušná kulhánková

11. 7. 2012 4:02
Náhodou, já bych pro Věrku byl!

Aspoň bychom si užili nějaké legrace. Vandasovci by dodali elegantní gruzínskou uniformu ... už je ověřeno, že by jí moc slušela ;-D:-), a horší, než dosud by to určitě nebylo :-P

0 0
možnosti
DS

Streit

11. 7. 2012 8:27
Re: Náhodou, já bych pro Věrku byl!

Ale bylo...

0 0
možnosti
KV

_-1-_

10. 7. 2012 20:30
Souhlas!

0 0
možnosti

Ghost Dog

10. 7. 2012 19:04
karma jako vždy :-)

.. dnes nic psát nebudu, abyste mě zase neumlátil odkazy na předešlé články ;-D ..

.. a ano, líbilo se mi to, tak karma bez připomínek .. R^

IV[>-] .. a hezký večer .. :-)

2 0
možnosti
DS

Streit

11. 7. 2012 8:31
Re: karma jako vždy :-)

Já Vás proboha nemlátil, ja obohacoval Vaši paměť ;-)

Jsem rád, že než na ten článek zapomenete, se Vám líbil ;-D

Děkuji za přání i karmu R^

Pěkný den (ve F-M zase asi bude pěkné vedro a dusno) :-)

0 0
možnosti
E

exotopedik

10. 7. 2012 17:22
ano

Tak pod takový názor bych se z fleku podepsal.

Já věřím, tomu, že ta světice by kandidaturu přijala. Přitom to její poslancování byla naprostá katastrofa. Poslankyně jen do počtu, hlasovací robot. Tak jako poslanec té doby - Karásek.

15 0
možnosti
DS

Streit

11. 7. 2012 8:32
Re: ano

Některé kruhy potřebují právě takového prezidenta R^

12 0
možnosti
P

Pietrolini

10. 7. 2012 15:04
Táňa Fischerová

Jistě čestná,milá,ale stačí to?? Na charitativní koncerty snad ano. Ale na prezidentku?? ;-)

3 0
možnosti
SK

slušná kulhánková

11. 7. 2012 4:05
Re: Táňa Fischerová

a není po zkušenostech s našimi prezidenty až dost? Čestná a milá? Co byste ještě chtěl?

0 0
možnosti
JK

holkazhane

10. 7. 2012 14:52
Autore,

vy ani já vskutku nereprezentujeme "většinový názor většinové společnosti". Funkce hlavy státu je už degradována pěkných pár let a "a to především mediálně". Pokud hodlá kandidovat Jakl a Zeman, může už kandidovat kdokoli. Nemyslím si ale, že kdokoli má možnost prezidentské volby vyhrát. Zakladatelé korupčního prostředí u nás, případně jeho němí svědci můj hlas nedostanou. Podle mě by paní Fischerová byla rozhodně lepší hlavou státu, než ta současná a její další odnože. Ale volit ji nebudu.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...