Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M69í27l89a 46Š74u97l89a

22. 11. 2012 14:53

mimo téma: Václav Chytrá Horákyně Klaus nepodepsal zákon o majetkovém vyrovnání s církvemi, ale ani ho nevetoval .. důvody nepodpisu nebudu uvádět .. jen bych si dovolil parafrázovat:

.. to auto má vadný motor, nejdou stěrače, nesvítí a volant má nepřípustnou vůli .. přesto ho do provozu pustíme, protože to výrobce nemá vůbec lehké .. 

.. na jednu stranu se mu moc nedivím, když vidí, jak se v PS kupčí s hlasy (Fuksa do čela Aeroholdingu), na druhou stranu, pokud něco označím jako zmetek, nepouštím to dál do provozu .. 

.. nejsem proti "restituci", jsem jen proti způsobu "restituce" ...

2 0
možnosti
Foto

Váš příspěvek jsem četl teprve dnes. Včera jsem byl zhnusen VK natolik, že jsem neměl chuť a raději jsem běhal ve smogu a pak ještě cvičil ve sklepě ;-)

Hezky jsme se s tou Chytrou Horákyní zřekli :-)

A dík R^

1 0
možnosti

P90e41t53r 82P48á80l60k28a

21. 11. 2012 23:46

jelikož jste můj celkem oblíbený bloger, se kterým se z 80% neshodnu, dám vám, Okamura neokamura, malou radu. Snižovat svoje celkem zajímavé čláky tím, že na nich budete dělat reklamu žumpě údajného "pravicového novináře", snad nemáte zapotřebí. Ten pán se naučil psát i zvracet, která z obou vlastností z něj dělá novináře?

0 0
možnosti
Foto

Nedá se nic dělat, Lukáš Petřík je publicista, jak jsem psal, protože vede internetový server. S panem Petříkem se obecně shoduji tak na 70%, pokud tedy zrovna nepíše o církevních záležitostech nebo o Mašínech. Také bych mohl mít výhrady k agresivitě jeho titulků. Ale nedá se nic dělat, je to pravicový publicista.

Jenže ten odkaz není kvůli reklamě ani kvůli autorovi. Mě zaujal článek, s nímž ve velké míře souhlasím (tedy až na ty Mašíny). Dokazuje, že nejsou všichni pravičáci antikomunisty. Klobouk dolů, když se komunistů zastane někdo, kdo je na opačném konci spektra, tedy napravo od Okamury.

Nepřičítejte mi žádné skryté motivy a úmysly.

0 0
možnosti
Foto

Já vždycky měla Okamuru za dobrého a chytrého člověka, ale už z jiných, dřívějších článků na jeho blogu je patrné, že když začne nad něčím do hloubky přemýšlet, končí to katastrofou. Chtěla jsem jej  původně ve volbách podpořit, ale nechci za prezidenta naivní holku.

4 1
možnosti
Foto

Mám podobné pocity :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pěkný článek. Umíte přesně a racionálně bez emocí myslet a to cením. Karma.

Pro notorické kritiky p. Streita dodávám, že ne vždy s jeho články souhlasím a vím, že někdy - jako asi každý - emocím podléhá.

4 1
možnosti
Foto

Dobrý večer, cením si toho, zvlášť od inteligentních lidí. Díky R^

Bez emocí by ten svět byl šedivý ;-) Ale zase ty blogy tak neprožívám, jak to možná vyznívá, takže to opravdu neohrožuje moje zdraví. O soudobé politice se to už však říct bohužel nedá...

1 0
možnosti
Foto

Pozorně jsem si přečetl článek a dávám mu karmu. Pravděpodobně budu p. Kulou také jako Ing. Streit označen za zakukleného bolševika, ale z toho se snad nep ... :-)

6 2
možnosti

P87e95t22r 32K86l48í24č

21. 11. 2012 15:53

Ruku na srdce, platí vám pan Okamura za tuhle reklamu, nebo mu jí děláte zdarma, z idealismu? Dnes se tady už objevilo snad patnáct článků o něm, a to jistě není jen tak. ;-D

3 7
možnosti

P96a50v70e30l 98K62u14l51a

21. 11. 2012 16:07

Ale on Streit na komunismu také nevidí nic špatného

3 6
možnosti

P85a24v49e63l 41K18u77l74a

21. 11. 2012 14:26

Jestliže Okamura tvrdí, že: "KSČM nikdy nestála za miliardovými zlodějnami jako většina vládních stran?“, tak je to jako kdyby říkal, že Japonci nenapadli Pearl Harbor.

KSČM je pokračovatelkou KSČ, k čemuž se hrdě hlásí (až na těch pár přehmatů, pochopitelně). A co jiného, než BILIONOVÉ zlodějiny bylo, znárodňování, združstevňování a měnová reforma ?

6 4
možnosti
Foto

Nikdo nepolemizuje o úloze KSČ. (Ta ovšem také byla v područí KSSS.) Já jsem si nevšiml, že by se KSČM hrdě hlásila ke znárodnění. Jestli jste schopen to prokázat, dejte návrh na její úřední zákaz.

Jak vy to Kulo děláte, že se vám to vždy podaří mimo mísu? ;-D

6 4
možnosti

M75í39l75a 26Š42u10l74a

21. 11. 2012 13:45

.. donutil jste mě přečíst si blog Tomia okamury .. tedy aspoň jeho poslední článek ..

.. asi bych mohl polemizovat o tom, zda si komáři zaslouží ovlivňovat můj život (no, jako bych to mohl nějak sám ovlivnit) .. dnes jsou zatím neviditelní, to se ale mění, zatím na krajské úrovni (tu obecní nepočítám, to je taková sousedská záležitost) .. tak uvidíme, jestli jsou skutečně již demokratičtí, nebo to jsou zase jen stejné sliby, jako ve sedmačtyřicátém ..

.. v jeho článku nějaký příklon ke komáří ideologii nevidím, to jen "demokraté" spustili křik .. smutné je, že si ten jeho článek moc lidí nepřečte, zato si mohou zanadávat na toho asiata nad články v  Blesku (a jemu podobném bulváru) .. 

.. trochu mě zarazilo to hodnocení francouzské revoluce .. tedy to masakrování těch mírumilovných revolucionářů zlými kapitalisty, tedy pravicí .. a ty stohy, kdy pravice masakrovala levici bych také rád viděl ..

.. občas to má popletené, ale kam se hrabe na GWB  .. Franz for prezident :-D

2 1
možnosti
Foto

No, ty komuny, v tom právě vidím ten intelektuální deficit.

Ale správně jste pochopil, že ti bulvárně ukřičení "demkraté" na tom nejsou o nic lépe (zase takový bolševický pseudopravicový přístup).

Je to tragédie, ale oproti GWB je Okamura prudký intelektuál ;-DR^

Jsem rád, že jste velkoryse nekomentoval "náboženskou utopii". Pro vás: Má slova se vztahují jen na fanatiky! ;-)R^

3 0
možnosti

"Ukradl" jsem vám obrázek. Jako omluvu příjměte ode mne karmu. R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, já ho také "ukradl", nedělám si nárok na autorská práva :-)R^

2 0
možnosti

J41o20h50n 76P38e12t18r41e45s

21. 11. 2012 12:09

Dobrý den.Myslím,že je třeba rozlišovat mezi příznivcem myšlenky nebo programu či fanatickým vyznavačem(i odpůrcem,že...)téhož.O chytrosti p.Okamury bych nepochyboval,zejména když tato stačí (v její výši!)i současnému prezidentovi8-o..Mne více zajímá ta jeho(Okamurova) jaksi neovladatelná(japonsky) touha po moci, vládnutí a ovládnutí...Z toho na mně padá tíseň,neb toto bude jeho jízdenka pro vstup do spolku současných kmotrů...;-(

1 0
možnosti
Foto

Ono je to tak: Ti chytří ideologie vymýšlejí (a přizpůsobují, i když jim třeba ani nevěří). Ti hloupí se stávají fanatickými zastánci. Ale fanatický odpůrce se může rekrutovat jen ze stoupenců konkurenční ideologie. Na tom třeba stojí celá "hra" na pravici a levici.

Podle mě to Okamura myslí upřímně. To ale neznamená, že by nemohl propadnout moci. Už dnes se někdy chová jako celebrita.

Z jeho článku na mě čišela upřímnost, chytrost ale neprokázal. Snad není vychytralý :)

Klaus je podle mě intelektuálně výše. Ale pozor, i on je politik se svými zájmy.

5 2
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...