Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No ten Ivan Mládek mě překvapil, měl jsem za to, že patřil do Klausova tábora...

1 0
možnosti
Foto

V umělcích se člověk nevyzná - široká duše jde často na úkor zdravého rozumu...

2 1
možnosti

J58i82ř85í 74B69o57b29e54k

7. 1. 2013 20:43

ano, zamkněte se na těch 7 západu, to bude nejlepší...R^

1 2
možnosti
Foto

Až bude Švarcnberk prezidentem ;-D

1 1
možnosti

Klaus má malér, tak Streit se pustí do Havla :-/8-o

3 4
možnosti

:-) Řada lidí z vyjmenovaných je mnou celkem uznávána i obdivována, motivace k jejich rozhodnutí je mi nepochopitelná. Inu, každý jsme jiný ! Pro Vás: R^R^R^

6 1
možnosti
Foto

Víte, máte-li na mysli umělce nebo "umělce", tak nadání nesouvisí s morálkou nebo zdravým rozumem.

Navíc tito lidé se rádi cítí "vyvolenými", a tak jim sekta VH vyhovuje.

3x díky ;-)R^

5 4
možnosti

M26í98l58a 12Š16u15l68a

7. 1. 2013 12:57

.. ono se k tomu moc napsat nedá .. pro nás dva je to jasná záležitost, tedy bych překvapil  jedině příklonem k dědovi vševědovi, ale to se bohdá nestane :-) .. 

.. trochu mě překvapila některá jména na seznamu vlezdobruselistů, ale jeden neví, co se takovým "umělcům", nebo umělcům (abych neurazil Michala Pavlíčka, nebo Miloše Formana) honí hlavou .. 

.. Vám karma a to nejen za umělecký dojem ;-D .. 

P.S. bych se tám ani nechlubil, že jsem vám dal nominační hlas, to je snad samo sebou .. no né? :-)R^

6 4
možnosti
Foto

K umělcům a "umělcům" jsem se vyjádřil výše. I v hisorii najdeme mnoho umělců, co kolaborovali. Že tam nejsou žádní soustružníci a zedníci? ;-)

Dnes jsem si zahrál na "umělce" ;-D

Díky za Vaši samozřejmost R^

2 4
možnosti

Pane Streite, s tímto blogem to nesouvisí, ale chci, abyste věděl, že včera jsem Vám kliknul hlas do ankety Bloger roku.

8 4
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...