Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BT

pana Streit vy jste se s noblesou nepotkal nikdy takže od vás to opravdu sedí ;-D

13 12
možnosti
Foto

To jsem rád. Slovo "noblesa" pravdoláskaři zprofanovali stejně jako pravdu a lásku. :-/

13 13
možnosti
BT

ne pane Streit, noblesa se nedá zprofanovat, tu buď máte nebo nemáte, stejné je to z láskou a pravdou faktická podstata těcht slov zůstává stále stejná a naopak já si myslím že ze slovního spojení "pravda a láska" udělali svůj bič podobní vám, ti co za nimi vidí ty co myslí jinak než oni, a to se přece neodpouští každý musí myslet přece stejně , jaké ideály jaká velká slova vždyť je to směšné že?

noblesa je prostě noblesa no vy ji nemáte a asi ani nikdy mít nebudete, vy budete vždy ukřičený brblal

11 8
možnosti
Foto

Jistě, obsah pojmů zprofanovat nelze. Ale slova ano, a to nevhodným používáním. Nejhorší je, když si je někdo přisvojí a chce být arbitrem, co je pravda, láska nebo noblesa. Vidíte, a když tato slova vysloví pravdoláskaři, já za nimi vidím pokrytectví, faleš a elitářství doprovázené spasitelským mudrlantstvím.

Já jsem rocker, žádný snob. Cením si upřímnosti, nezávislosti, nezlomnosti a vlastní integrity. "Spačkovská noblesa" mě opravdu neoslovuje.

7 7
možnosti
BT

ano máte pravdu a vy to neděláte?

rocker a noblesa se nevylučuje a už vubec není spojitost nezi noblesou a snobstvím, poněkud se vám ty pojmy pomíchaly, snob si na noblesu hraje ale nemá ji, i nadávat lze s noblesou, s noblesou lze člověku vynadat lépe než jakoliv jinak ;-D

8 7
možnosti
Foto

Pane, kdyby lidé neviděli za Schwarzenbergem šlechtický titul (mimochodem neplatný), mnohá jeho slova a nadávky by se vůbec nejevily noblesně, ale sprostě. Když byste je přečetl a neznal autora, mnohdy byste řekl, co to bylo za burana...

8 8
možnosti
BT

jak se dá zneplatnit šlechtický titul? to by mne opravdu zajímalo, podívejte kníže jistou noblesu má asi ne dle vašich poněkud romantických představ a zase omyl, šlechtický titul neznamená noblesního člověka to je zase jen představa, i šlechtic může být buran ale lež zůstane lží ať ji řekne kníže či zeman

6 9
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...