Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M46í89l26a 58Š13u86l74a

19. 4. 2013 20:57

.. no to je funkcí a aktivit, jestlipak má taky nějakou holku .. no to asi ne, na to mu nemůže zbývat ani vteřina času .. 

.. tady co bydlím je jeden člověk (muž), je to hodný člověk, ale býval milovníkem různých aktivit .. abych pravdu řekl, ani nevím v kolika spolcích a organizacích byl, ale tradovalo se, že je i ve Svazu žen ;-D .. 

.. ta část jeho práce (MU) je fakt výživná, jak s takovými bláboly mohl dostudovat VŠ je mi prosím záhadou .. že by to bylo tím, že je Uhl? (chtěl jsem něco napsat co se rýmuje, ale nechám si to raději pro sebe :-)) ..

.. karma jako vždy Dušane a hezký víkend R^

10 1
možnosti
Foto

Copak feminista a genderovec může mít holku? Snad nějakou vrhačku kladivem ;-D

To, že je Uhl mu jistě ve "studiu" pomohlo. Ale jinak to je obecná bída našeho školství, zejména vysokého. Korunu tomu nasazuje Univerzita Karlova:-(

Díky za karmu a příspěvek R^

Hezký víkend. Jakýpak je asi právě letní čas v Čečensku?;-)

4 0
možnosti

M38í63l59a 70Š63u40l69a

20. 4. 2013 15:23

.. nyní v 15:24 to je 18:24 :-), takže v 12:41 to bylo 15:41 ;-D

1 0
možnosti

J13i17ř33í 54E44u56l13e87r

20. 4. 2013 18:33

Tak tenhle příspěvek, pane Šulo, není nijak objevný. Pan DS poděkoval za karmu (má vás rád), ale za příspěvek? To nestálo za to. Jinak ovšem diskutovaný článek trefil hřebíček na hlavičku a zvyšuji karmu také. Autor trefně poukázal na existence, které tyjí z nedávné minulosti, kdy po rozpadu železné opony a vyprázdnění skladů od výrobků ze sametu se nevídaným a neslýchaným způsobem rozběhly aktivity vlastní postmodernímu obluzení vším, co je různé od reality a má aspoň závan esoteriky a tolerance vůči všem odchylkám od společensky normálního chování. Kritiky takového chování, postupů a aktivit není a nebude nikdy dost. Je to vskutku SISYFOVSKÁ práce.

1 0
možnosti

M95í29l30a 97Š82u59l56a

20. 4. 2013 19:03

.. no to je dobře, že vy jste pane Eulere na rozdíl ode mě objevil Ameriku ;-D .. jen tak mimochodem, já sem nepíši abych něco objevoval, navíc, pokud není k článku zas tak moc co dodat ..  ze slušnosti a vzdáleného přátelství, které mi Dušan projevuje, vyjadřuji zase jemu podporu v jeho snažení .. a k tomu přidám i pár řádek navíc .. nic víc a nic méně ...

0 0
možnosti

J32i27ř35í 56E30u86l92e17r

20. 4. 2013 19:35

No pane Šulo, pokud je mi známo, tak Ameriku objevil - aspoň je to tak zažité - Kryštof Kolumbus (tedy jestli to nebyl rudobradý viking), takže na to si nárok nedělám. Jen jsem poznamenal, že na vaše renomé tady to bylo jaksi slabší. Nic víc a nic méně.

0 0
možnosti

M55í82l95a 29Š62u17l82a

20. 4. 2013 20:08

.. tak nevím, jestli mám být potěšen, že máte na srdci moje renomé :-) .. já si na něm vážně nijak nezakládám ..

0 0
možnosti
Foto

Chlapi, nechte toho. :-/ Někdy není objevný článek, někdy komentář. ;-)

Já jsem rád když ni čtenář sdělí slušně svůj názor, u Míly jsem rád, když připojí pár přátelských slov a někdy i vtípek.

A víte Vy vůbec, kolik má ta objevená Amerika časů? ;-D

0 0
možnosti

M76í77l22a 85Š37u13l23a

20. 4. 2013 21:59

.. já si nezačal ;-D .. 

.. 7 .. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...