Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To mě těší a zavazuje, že ve mně máte takovou důvěru. Ale myslím, že mám spíše schopnost systémového a analytického myšlení, což mi mj. vydělává peníze i profesně ;-)

Dnes jsem se byl jen projít kolem lesa, to vedro je u nás už úmorné. Všechny bouřky, které jdou od západu, se vždy nejpozději nad Hranicemi rozpadnou, takže už dlouho nespadla ani kapka (teda v neděli a v pondělí nevím, užil jsem si bouřky ve Slavkově) ;-)

K běhu se snad odhodlám zítra, zatím jsem regeneroval po tom výletě.

Vy už musíte mít zavařenin plný sklep :-)

Karmy pro Deep Purple si vážím zvlášť, díky R^

1 2
možnosti
Foto

Zas to nepodřadilo pod p. Jarmilu Černou, ten systém funguje nespolehlivě Rv

0 2
možnosti

M27í35l29a 60Š58u46l89a

7. 8. 2013 21:21

.. dnes mám pocit, jako bych stál uprostřed jámy plné exkrementů a ať šlápnu kam šlápnu, pořád budu v těch exkrementech .. ani nemám ten pocit, že by to nové volby vyřešily lépe a radostněji  .. 

.. dnes je asi jedno, jestli je Bohouš za kašpara, Mirek za něco horšího, dnes to má na triku Miloš, který se tím asi dobře baví, jen nehledí na to, že tuhle zábavu mu zaplatíme my .. 

.. vám Dušane karma R^

3 2
možnosti
Foto

Ty pocity máme podobné.

Po nových volbách to nedopadne lépe, ale s každým dnem klesá pravděpodobnost nebezpečí, že to dopadne ještě hůře (socani+Kalousek) :-(

Miloš už to má spočítané, biologické limity to vyřeší :-/

A děkuji, jako vždy, Mílo ;-)R^

0 2
možnosti
OU
Foto

Máte velmi ubohé a paranoidní duševní pochody. Za třiadvacet let jsem volil ODS jednou a to už je hodně dávno. Všem radím volit malé neparlamentní strany. :-P

1 2
možnosti
NO

no a pritom skonala Milcina stojednicka :-)EUR^

1 0
možnosti
Foto

Ještě bude legrace, jak budou sbírat 120 hlasů kapříků pro své vypuštění z rybníku ;-D

1 1
možnosti
Foto

Opravdu nepotřebuji číst zprávy. Všechno se dozvím na Vašem blogu. Netvrdím, že mi tyto informace k něčemu jsou, ale ať jsem alespoň trošinku v obraze, když Vy jste tak moc. Jste dobrý psycholog, tím pádem i dobrý prognostik, to byste mohl využít i profesně. Přeji příjemné běhání letním podvečerem, já zase jdu vyrábět rybízový sirup. Samé užitečné věci. Karmu posílám i k včerejšímu článku.

0 2
možnosti
Foto

Odpověď - viz výše.

Podřadí to do vlákna, nebo budu za vo..?

0 2
možnosti
Foto

Já budu volit Svobodné. Hloupých se i beze mě najde dost :-P

0 3
možnosti
Foto

Zas to nepodřadilo pod Jiřího Bobka. :-/

0 2
možnosti
JS

Zeman nemusel ze Sobotky kaspara delat. O to uz se postarali jeho rodice.

1 1
možnosti
Foto

:-)

I když... každý člověk za hodně odpovídá sám.

0 1
možnosti
JB

J57i66ř82í 46B34o63b98e45k

7. 8. 2013 17:28

Takže co doporučujete? Volit Okamuru, nebo Babiše? ;-D

0 0
možnosti
ZK

Z98d65e81n98a 61K86o31č36í

7. 8. 2013 21:33

Někdo ať volí Okamuru a jiný zas Babiše. Nebylo by dobré aby všichni volili jen jednoho. ;-)

0 0
možnosti
JL

Tak jste nám sdělil, že pravice i levice v ČR je rozložená. No a pak jedna technická - termín řádných voleb je za necelých 10 měsíců - a to je méně než jeden rok, nikoli více, jak uvádíte v článku.

0 2
možnosti
Foto

Pro takové "chytráky" jako jste vy je napsáno, že citace je z března, kdy chyběl více než rok. Aby to pochopili i méně bystří, napsal jsem citaci kurzívou a opatřil uvozovkami.

Jak vidno, některým ani fakta dávaná po lopatě nepomohou. Rv

4 2
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...