Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ale no táááák....sport je především zábava a ne abychom se v něm patlali jako v politice;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Zábava to je, když vyhráváme ;-D

1 0
možnosti

Po bitvě je každý generál...;-)

1 2
možnosti
Foto

Teď jste mě naštval. Po jaké bitvě? Podívejte se, že jsem byl generálem před bitvou:

http://streit.blog.idnes.cz/c/396101/V-Soci-jdeme-na-Svedy-Dedci-do-toho.html

1 0
možnosti

M41í60l54a 25Š63u47l89a

16. 2. 2014 10:05

.. jsem pouhý divák, sport byl pro mě zábava (když jsem byl ještě mladý a plný síly), na nějaký výkonnostní mi vždy chyběla vůle a na špičkový bych nikdy neměl .. tak to mohu hodnotit jen z pozice "trenéra" od obrazovky ..

.. Lojza je mým neoblíbeným trenérem od doby, kdy po sprostém napadení hráčů Sparty měl ještě tu drzost jít na Spartu trénovat .. tam rozvrátil celý mančaft, kdo ho zkritizoval za jeho chování, ten musel pryč (Richard Žemlička), nakonec si zase musel zbalit uzlíček a mazat zpět, odkud přitáhl (to, že to postihlo zrovna Spatru, je jen shoda okolností, s mými  prioritami  to nemá nic společného) ..

.. tu sestavu bychom mohli různě proházet a několik jmen i vyměnit a je pravdou, že nejlépe hrálo mužstvo, když "hvězdy" NHL odmítli reprezentovat při MS (nevím teď kterém, ale tam ještě hrál Jan Marek), za což je Jágr hodně zkritizoval .. nakonec snad i to MS vyhráli ..

.. takže z úhlu tohoto pohledu máte Dušane víc pravdy a rozumu, než ten Lojza .. R^

.. a kdyby se karmovalo, máte to tam, jak vyšitý ;-D

1 0
možnosti
Foto

Já jsem Hadamczikovi přál, ale je vidět, že mou přízeň měl nezaslouženě. Asi to bylo důsledkem jen mé patriotické priority ;-) Teď ukázal, že na to nemá...

Ten Marek byl jedním z mých nejoblíbenějších hokejistů ;-(

Bylo to asi v roce 2010:

http://streit.blog.idnes.cz/c/139699/Oda-na-hokej-Oda-na-vuli-radost-a-cesstvi.html

Snad se hráči pochlapí, aby to neskončilo ostudou!!

[>-] A děkuji R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...