Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Jen Já

5. 8. 2008 11:10
Pane autore, já Vám pomůžu...

...jeden můj známý je prý docela dobrý psychiatr, ten by Vám mohl pomoct. Soudě podle těch bludů, které tu píšete a kterým věříte, byste potřebovl odbornou pomoc jako prase drbání. Ono to vypadá, že se neustále utápíte v nějakých depresích a komplexech, které si pak hojíte psaním oněch blogů, i na té fotce vypadáte smutně. Úsměv patří každému. Ještě byste mohl docházet na terapie s panem Křížem a Polaneckým, to by mohlo pomoct :-)

0 0
možnosti
M

milanm.

5. 8. 2008 11:17
Re: Pane autore, já Vám pomůžu...

pane Jen Jáji, autor má pravdu a s tím nic nenaděláte.....apropos, už jste si vzal prášek?

0 0
možnosti
VR

vver440 re-powering

5. 8. 2008 11:00
mno já si na hradě dokážu představit myrdu

a to by bylo 1000x horší než zeman

0 0
možnosti
M

milanm.

5. 8. 2008 11:18
Re: mno já si na hradě dokážu představit myrdu

pravil socan..

0 0
možnosti
PV

Kylchap

5. 8. 2008 10:55
Přání

otcem myšleky. Zeman nebyl a není buran. Není u nás lepšího rétora než on. Mluvit bez papíru jako on neumí nikdo.

0 0
možnosti
M

milanm.

5. 8. 2008 11:19
Re: Přání

tak to bylo hustý - kriminalizovat podnikatele, urážet kohokoliv, na to musí mít papír jen extrémní blb, zeman je jen žumpa...:-©

0 0
možnosti
T

tromi

5. 8. 2008 10:43
co to kecáš za kraviny

v mnoha věcech s tebou sounaprosto souhlasím, ale Zemanův zhoubný vliv na čssd? On ji dostal nahoru a udělal z ní vládní stranu, ti co přišli po něm už byl průser, zatím nikoho lepšího neměli

0 0
možnosti
DS

Streit

5. 8. 2008 10:48
Re: co to kecáš za kraviny

Ano, technolog moci byl slušný. Pak začal vlastní straně z pomstyctivosti škodit.

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

5. 8. 2008 10:31
A já bych zase Zemana nechal...

..aby si v tom vymáchal držku a s ostudou odtáhl na smetiště dějin(Česka)

Jako by mu to nestačilo od vlastní strany při volbě presidenta...

0 0
možnosti
JD

icmek

5. 8. 2008 10:19
mimochodem

to, že je starý znamená, že je špatný? Vy taky nejste nejmladší. já nevim, politika mě veskrze nezajímá, ale soudit člověka podle stáří...;-D

0 0
možnosti
JD

icmek

5. 8. 2008 10:17
...

že Vás to politický plkání furt baví. steně je to jenom Váš názor, tím pádem nemá žádnou váhu. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...