Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BR

barbarrosa

11. 6. 2009 15:52
díval jsem se na vaše

dřívější články.Je možné,že byste už začínal prohlídat?Naše pravicové strany,ať už se jmenují jakoliv a hlavně jejich vedení,je jeden větší lotr a podvodník jak druhý.

0 0
možnosti
JJ

Yurek

14. 6. 2009 18:43
Re: díval jsem se na vaše

O jakých pravicových stranách hovoříte - tedy vlastně se chci zeptat, co vy považujete za pravicové strany? Já ať dělám, co dělám, vidím jen jednu - Svobodni.cz. A nezdá se mi, že pan Mach je lotr a podvodník. Mohl byste nějak přiblížit, proč to o něm říkáte?

Děkuji.

0 0
možnosti
S

SIDLSD

11. 6. 2009 15:24
Měl jsem Vás za chytřejšího.

Toto je hloupé, ubohé, lživé a sprosté. Pouhé urážení pro urážení. Já je volit nebudu, ale kéž by se jim zadařilo, mohla by zaplnit bílé místo a odsoudit ty nevolitelné strany k zániku včetně té vaší SSO:-(

0 0
možnosti
DS

Streit

11. 6. 2009 15:41
Re: Měl jsem Vás za chytřejšího.

S SSO ten Topolánkův přívěšek nemá opravdu žádný průnik.

0 0
možnosti
AK

Tonda Brno

11. 6. 2009 15:10
Pane Steit,

Nepohyboval jste se poslední dobou příliš blízko Paroubka? Mám takový dojem, že jste se od něj poněkud nakazil. Možná, že tato infekce se šíří i (zjednodušeně) po rozhlasových a tv vlnách.

0 0
možnosti
LM

Aaron71

11. 6. 2009 14:52
Ačkoliv jsem nikdy nebyl vůči Kalouskovi servilní

Jeho iniciativu vítám. A Karla Schwarzenberga pořád považuji za nejslušnějšího českého politika, který není hloupý. Takže TOP 09 má zatím mé sympatie.

0 0
možnosti
DS

Streit

11. 6. 2009 15:40
Re: Ačkoliv jsem nikdy nebyl vůči Kalouskovi servilní

Od eurofila to sedí.

A Schwarzenberg táhne Evropu do předminulého století. "Slušný", ale feudál. A Kalousek?  Neslušný, ale zato pragmatik až k hranici zpronevěry. Rv

0 0
možnosti
R

rojack

11. 6. 2009 14:50
Tak v textu jste třikrát zacílil na rozkrok či bimbuláka

Kdyby to bylo jednou, potom by to byl možná chytrý tah. Ale třikrát? Máte to ve svém věku zapotřebí?

Nemáte rád Kalouska. Budiž. Je to "potvora plazivá lidovecká". Ale založit na tom odsouzení nové politické strany a vůbec celý blog? Já se vám divím.

0 0
možnosti
DS

Streit

11. 6. 2009 14:56
Re: Tak v textu jste třikrát zacílil na rozkrok či bimbuláka

Někdo se rozkračuje s programem (Topolánek) a někdo bimbá, kam vítr, tam plášť (Kalousek). Co nepasuje? 8-o

0 0
možnosti
N

Novotnak

11. 6. 2009 14:45
Kritiku bych bral,

ale arogantní kritiku, založenou jen na jedu a nenávisti nikoliv. Přeji TOP 09, aby se spojila s dalšími dobrými lidmi, třeba i z SSO, pokud tam jsou, a slavila ve volbách úspěch.

0 0
možnosti
DS

Streit

11. 6. 2009 14:47
Re: Kritiku bych bral,

Proboha, vždyť je to trojský kůň pro autentickou konzervativně-liberální euroskeptickou pravici. :-(

Dobří lidé by s Kalouskem do komplotu nešli. 

0 0
možnosti
PK

Ccecil

11. 6. 2009 14:41
to je ale hloupost

a na to jste přišel sám?

0 0
možnosti
R

rojack

11. 6. 2009 14:39
haha

To je ale kravina. A všichni se třeste, co tenhle maník vypotí o eurovolbách. To bude tak zásadní, že si cvrkne i madquert.

0 0
možnosti
RS

Zly_Soused

11. 6. 2009 14:38
Karma

Ono je vůbec komické když chce dávat novou tvář pravicové politice Kalousek, archetyp české polistopadové politické špíny, údajný pravičák, který se po listopadu  89 neživil nikdy jinak než ze státních peněz.

0 0
možnosti
DS

Streit

11. 6. 2009 14:39
Re: Karma

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...