Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mirexvo

16. 10. 2009 17:10
Konečně mi někdo píše z duše...

Vážený pane Streite,konečně jsem narazil na Vaše nádherné články!!!!!!!!!!!!Musím říci,že mi mluví z duše.Nechápu,jak je možné,že v našem státě,kde si o sobě říkáme,jak jsme vzdělaný národ,existuje tak vysoká míra tupanství,skoro by se dalo říci kreténismu.Sám jsem denně v kontaktu s několika desítkami svých spolupracovníků,ty však většinou zajímá,kdo se s kým vyspí v dalším díle Růžové Gynekologie Na Ulici Velmi Kluzkých Zvratků.Bohužel,tihle všichni se už do té teplé náruče bruselských JISTOT těší a dost těžko si dají něco takového vymluvit.Sám také nejsem žádný intelektuál,ale snad na rozpoznání toho velkého nebezpečí,které nejen našemu státu a národu hrozí,by mohl postačovat obyčejný selský rozum.!!

0 0
možnosti

regulator

10. 11. 2009 13:31
Re: Konečně mi někdo píše z duše...

..von prave ten konzumni zpusob zivota nese  uz sve plody. !!!!!!!!!

..lidi nechtej myslet, mladi nemaj zase  zivotni zkusenost....ti se pohrnou celkem kamkoliv, kde bude vymalovano v zarivych barvach a narod ?.........ten uz bere za sve. Bude nareden desetitisicemi novych imigrantu z Afriky a Asie......a nase narodni kultura a tradice jim bude viset vite kde....oni se svoji kultury nevzdaji a ta nase jim bude muset udelat misto, na ukor nas. K zbliti.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...