Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vodní želva

30. 9. 2010 10:33
Já se zase nemůžu spolehnout na svého prezidenta

Nedávno měl projev v OSN, mluvil o klimatu a prohlásil: "Můj národ se obává..."  Za prvé mi vadí, že prezident hovoří jako jakýsi absolutistický monarcha, za druhé mi vadí, když si bere do svých úst slova můj národ. Jsem Čech jako poleno, ale jeho názory na klimatologii příliš nesdílím, tudíž patřím mezi ty, kteří se neobávají.

0 0
možnosti
P

petrhajek.blog.idnes.cz

30. 9. 2010 11:22
Re: Já se zase nemůžu spolehnout na svého prezidenta

Ale ne nahodou je v CR vic klimaskeptiku, nez jinde (pres ty ruzne medialni masaze), Takze v tomto souhlas. (kdyz jsme u toho - ze se sam velky Al Gore boji stretnout s Klausem na jednom podiu o necem svedci. Oba jsou politici a ne klimatologove, ale AG ma uz velkou praxi s vyplachovanim mozku a presto se vyhyba....)

0 0
možnosti
JK

Majkyho_pupik

30. 9. 2010 10:25
spacha vlastizradu....

;-Daspon se clovek zasmeje po ranuR^

0 0
možnosti
JK

holkazhane

30. 9. 2010 10:13
Své

výhrůžky evidentně myslíte vážně a kecáte vážně do všeho. Naštěstí máme každý právo na své názory, smíme je i v různě intelligentní formě prezentovat. Pro mě je váš pohled na věci kolem zcela nepřijatelný, ale nevadí mi. Doufám jen, že je vám jasné, že kolem vás jsou názory jiné či opačné - ne špatné, jen jiné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...