Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Lex Barker

4. 1. 2011 17:38
skvele

jenom  bych podoknul je ze ta pani by se mnela spise opicovat a ne ocipovat!

0 0
možnosti
DS

Streit

4. 1. 2011 17:58
Re: skvele

Dík. Ale paní Bergerová se dost shodila sama, takže vulgarit netřeba.

0 0
možnosti
JL

J@kub17

4. 1. 2011 17:14
dobrý den

nemohu uvěřit, že jsem Vám zvedl karmu :D .)

Ale jen pár poznámek: V USA velmi kontrolují lidi, kteří nejsou bělochy. Sám vím z nedávné výpravě po státech. Češi jsou v pohodě, i když se na nás stále dívají jako na zaostalé komunisty. Důležité je, že nejsme jiné barvy. (nekorektnost:)

EU: Volný pohyb osob v Evropě je správný a také přísně kontrolovaný nejen na hranicích s třetími zeměmi, ale i vnitřní kontroly jsou někdy pro slušného člověka otravné viz Rakousko, Německo atd.

Takže nějaká obava s něčeho cizího v Evropě podle mě je iracionální. Všechny státy zpřísňují imigrační politiku a tato politika se netýká působnosti EU. Pokud chce nějaký stát více imigrantů, je to jeho suverénní právo, ale musí počítat s riziky. (Můj názor je možná ovlivněn tím, že víc cestuji a nejsem z generace vyrostlé v komunismu. U Vás obavy chápu, ale opravdu nejsou namístě.)

0 0
možnosti
DS

Streit

4. 1. 2011 17:56
Dík za první karmu od vás :)

Napsal jste: „Pokud chce nějaký stát více imigrantů, je to jeho suverénní právo“. Dále jste napsal: „Takže nějaká obava s něčeho cizího v Evropě podle mě je iracionální.“ To přece při otevřených hranicích v Schengenu není pravda a odporujete si! A co bezvízový styk s Albánci (Kosovci)? Také vám to nevadí, že k nám bude proudit zločin a drogy?

To nemá s tím, že jste nepoznal komunismus nic společného. Jen s deficitem zkušeností. A asi mám i nacestováno více než vy.

A ještě kvíz: Kde jste udělal ve vašich (mnou citovaných) větách pravopisnou hrubku?

0 0
možnosti
S

stepulka

4. 1. 2011 16:41
Pár slov ke článku

Na úvod chci zdůraznit, že váš příspěvek mi připomněl fakt, že je nutné v každém článku zdůraznit krátce osobní postoj a pak teprve psát podrobnosti k vybranému tématu. Jsem svobodomyslný člověk a omezení mi vadí.

Abych postihla všechny aspekty, musela bych napsat román, ne blog.

Překroucení významu vidím v tom, že já se zastávala návrhu pana Christopha Blumeho a pseudohumanismus a snahu o korektnost  vidím ve smetení jeho návrhu z německého politického stolu.

Protože tak nevidím jako reálnou možnost, rozdělení pasažérů do skupin, s nadsázkou jsem uvedla, že já se ráda nechám zařadit do té nejnebezpečnější skupiny (což je samozřejmě blbost, protože bych byla v té první bezproblémové :-)), pokud tím urychlím odbavení všem.

Otázka svobody a bezpečnosti nemá střed ani hranici. Svět máme takový, jaký si ho uděláme. Generalizace problému a poukazování na oběti na silnicích a pod. nic neřeší.

0 0
možnosti
S

stepulka

4. 1. 2011 16:43
..pokračování...

Navrhuji všem diskutérům, kteří mají výhrady k letištním kontrolám, ať místo náruživosti zde pod články, napíší promptně svou stížnost vládě, parlamentu, poslanci, kterého volili, správě letiště,  přednesou návrh změn na své partajní schůzi, a vyrazí s transparentem do ulic.

0 0
možnosti
U1

unBAN(g)able 1.2

4. 1. 2011 15:39
Bergerová rulezzz!

1) To, že Vás můj článek nadzvedlmě velmi těší. Právě proto píšu blogy.2) Můj článek jste jako někteří četl povrchně a překroutil význam.

Nějak vám to (slovy kroupy Vládíka) "palíruje", ne? Není to "kontraverzní"?

Gratuluji k logickému gordickému uzlu. R^:-)V

0 0
možnosti
VTK

Více takových Kožených

4. 1. 2011 15:26
Ja zaznělo dole

obětování osobní svobody za pocit falešného bezpečí - myslím že dokonce o tom existuje citát nějakého významného politika, již nežijícího. Tento falešný pocit bezpečí je o to směšnější, že pokud by teroristé opravdu chtěli začít jen zabíjet lidi, stačilo by jim vzít náklaďák a najet s ním někde do davu. Jenže oni to nedělají. Oni ani ta letadla neunášejí. Oni útočí zejména tam, kde jim křesťané přinášejí "demokracii" v podobě bomb. Každý by se měl zamyslet, jak by se asi choval, kdyby mu polovinu rodiny vyvraždila US army nebo IDF. Falešní moralisté.

Netuším, proč se mi můj příspěvek  níž v diskuzi zobrazuje jen ve "smazaných".

0 0
možnosti
MK

sarumánek

4. 1. 2011 17:33
Re: Ja zaznělo dole

O vyvražďování, tedy úmyslném zabíjení nevinných civilistů nic nevím. Nic nevím ani o hromadném bombardování zalidněných oblastí. Nic nevím ani o tom, že Al-kajdá se rekrutuje především z válečných sirotků či vdovců s povražděnými rodinami.  Já bych tyhle příspěvky mazal nikoliv kvůli zaníceným obhajobám terorismu, ale kvůli nebetyčné blbosti.

0 0
možnosti
S

stepulka

4. 1. 2011 14:42
To, že Vás můj článek nadzvedl

mě velmi těší. Právě proto píšu blogy.

Můj článek jste jako někteří četl povrchně a překroutil význam. A také se sluší uvést na něj aktivní link: http://bergerova.blog.idnes.cz/c/170910/Radeji-osahana-a-naskenovana-nez-mrtva.html

Kolega Gorazd Richter také reagoval článkem a link už přidal.

Vrátím se sem ještě s delším komentářem, nyní se pracovně omlouvám.

S pozdravem Štěpánka Bergerová

0 0
možnosti
DS

Streit

4. 1. 2011 14:51
Re: To, že Vás můj článek nadzvedl

Odkaz jsem dal. Že nebyl aktivní snad přežijete, každý si umí článek třeba podle autora najít. Navíc skoro každý jej už četl, když jste byla na titulce č. 1 :-)

Nic jsem nepřekroutil. Význam skrytý ve vašem článku lze odečíst už z jeho titulku. A je strašně nebezpečný pro lidi, jimž je vlastní svobodomyslnost. Nic na tom neokecáte.

Taky zdravím, ale distancuji se co nejrozhodněji od vašich názorů.

0 0
možnosti
U1

unBAN(g)able 1.2

4. 1. 2011 14:22
Kroupo, Vládíku! Vykašli se na to!

Fakt nevidíš, že jsi pro smích? S tím svým akčním filmem, vojenským a stádně - ustrašeným uvažováním? Tak běž k bergerový, můžete si navzájem přitakávat, chválit se, posílat si palečky a srdíčka. Navíc, dle tvýho posledního blogu, jsi nějak sexuálně frustrovanej a bergerová vypadá celkem dobře - třeba povolíš to překrvení, což? :-)V

0 0
možnosti
EK

Deleter

4. 1. 2011 14:09
Obětování

svobody za pocit falešného bezpečí se vždy vymstí, to je stará ověřená pravda.

0 0
možnosti
VTK

Více takových Kožených

4. 1. 2011 15:21
Re: Obětování

Myslím že dokonce o tom existuje citát nějakého významného politika, již nežijícího. Tento falešný pocit bezpečí je o to směšnější, že pokud by teroristé opravdu chtěli začít jen zabíjet lidi, stačilo by jim vzít náklaďák a najet s ním někde do davu. Jenže oni to nedělají. Oni ani ta letadla neunášejí. Oni útočí zejména tam, kde jim křesťané přinášejí "demokracii" v podobě bomb. Každý by se měl zamyslet, jak by se asi choval, kdyby mu polovinu rodiny vyvraždila US army nebo IDF. Falešní moralisté.

0 0
možnosti
AA

Saša

4. 1. 2011 13:49
Když je pan Kroupa ochoten vyměnit

nebezpečnou svobodu za bezpečnou otrokářovu klec, připomíná mi to kocourka, kterého jeho "panička" nechá vykastrovat, aby se netoulal venku a nesebral ho dravý pták nebo zlý pes.

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

4. 1. 2011 14:01
Re: Když je pan Kroupa ochoten vyměnit

Tohle není argument, zkuste to znovu, prosím...:-)

0 0
možnosti
LS

Jednoho krásného dne ...

4. 1. 2011 13:43
přesně tak

necháváme se šikanovat kvůli menšině a jsme na to hrdí, místo abychom šikanovali onu menšinu (a´t se srovnají do latě sami), na což se stydíme jen pomyslet

0 0
možnosti
DS

Streit

4. 1. 2011 14:04
Re: přesně tak

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...