Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

jáša

14. 1. 2011 23:20
Kdo nemá o čem psát....

Mám za to , že svým příspěvkem jsem neporušil žádná pravidla pro diskutování, proč   jste mně vymazali. To bych také rád věděl  ?

0 0
možnosti
Z

zabanovanýradepur

14. 1. 2011 23:24
Re: Kdo nemá o čem psát....

P. Jášo, prosím nějaký důkaz o devastační činnosti p. Topolánka! O devastační činnosti p. Paroubka na můj žaludek mám důkazů dost!;-)

0 0
možnosti
LC

jáša

14. 1. 2011 23:14
Kdo nemá o čem psát....

Kdo nemá o čem psát , piše o Jiřím Paroubkovi. Je zajimavé, že všechny tyto příspěvky jsou si podobné tím, že kydají hnůj na p.Paroubka a jeho rodinu. Je zajimavé, že činnost p. Topolánka v čele vlády byla daleko víc devastační, než činnost p.Paroubka, a o něm nikdo nic nepíše. Rád bych věděl proč ?

0 0
možnosti
HMP

hujeroskeptický modrý pohůnek

14. 1. 2011 22:40
Streit utekl,

8-o ale možná tak akorát hrobníku z lopaty.:-/

0 0
možnosti
SG

strycek-Joe GmbH

14. 1. 2011 22:31
Co jste svým článkem chtěl říci, Štreite ?

Vám se nelíbí že pan Paroubek nechal knihu stornovat a nyní se Vám zase nelíbí, že ji nechá vytisknout. Takovým vrtochům nerozumím a pan Paroubek jistě také ne Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...