Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

Renard

15. 3. 2011 10:30
Já stále věřím,

že čeští dinosauři vyhynou. Jinak karma autore.R^

0 0
možnosti
DS

Streit

15. 3. 2011 10:38
Re: Já stále věřím,

Doufám, že ne sešlostí věkem? ;-)R^

0 0
možnosti
LS

Jednoho krásného dne ...

15. 3. 2011 10:29
on nic, on to "jenom" řídí

odpovědnost nesou ti pod ním. hlavně že si vysoké platy zdůvodňují vysokou odpovědností. akorát jsem si doposud té velké odpovědnosti nestačil všimnout. pokud by vládu řídil opravdový šéf, Vondra by musel okamžitě vypadnout, protože buď je to lump, který o všem věděl, anebo je to neschopný trouba, který o ničem neměl ani tušení. mě vychází spíše jako jeho charakteristika A) i B) zároveň. :-o

0 0
možnosti
DS

Streit

15. 3. 2011 10:39
Re: on nic, on to "jenom" řídí

Souhlasím

0 0
možnosti
M

MMORHO

15. 3. 2011 10:25
Na 100 % souhlasím !

R^R^R^[>-]

0 0
možnosti
N

nakazdousvinisevarivoda

15. 3. 2011 10:23
Trefné

R^R^R^ karma jako Brno

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...