Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

barman

29. 4. 2011 16:09
Občas

jsem sledoval přenos ze svatby a viděl jsem hrdý britský lid, který je pyšný na své tradice. Po přečtení tohoto článku jsem v autorovi viděl uprděnýho malýho čecháčka.

0 0
možnosti
DS

Streit

29. 4. 2011 16:19
Re: Občas

Musel jste se dívat na Havlovu podobiznu nebo do zrcadla :-P

0 0
možnosti
OU

29. 4. 2011 16:03
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
OU

29. 4. 2011 17:40
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
HA

hrabě Artstetten

29. 4. 2011 14:29
Tak zatím nashledanou, pane Streite!

Zas Vám někdy přijdu oponovat, dovolíte-li. ;-)

0 0
možnosti
DS

Streit

29. 4. 2011 14:31
Re: Tak zatím nashledanou, pane Streite!

Nashledanou ;-)

0 0
možnosti
IX

IfčaX

29. 4. 2011 14:24
Teda,

proč z toho dělají velkou událost média, to pochopím spíš, než proč na toto téma píše každý druhý bloger. A zcela nepochopitelné je mi napsání dlouhého článku se zdůvodněním, proč ho tato akce nezajímá...

Já tuto událost zaznamenala okrajově, že teď někdy má být a až ráno ve vlaku jsem se z rozhovoru na protější sedačce dověděla, že je to právě dnes. Asi ta média a bulváry prožívám o dost míň než autor.

0 0
možnosti
DS

Streit

29. 4. 2011 14:28
Re: Teda,

Asi si nepouštíte zprávy a neotvíráte noviny.

Článek není dlouhý.

S tím, co píší ostatní blogeři, nemám nic společného.

0 0
možnosti
DN

Englishman

29. 4. 2011 14:17
Hloupému vše hloupé

Princ William bude s velkou pravděpodobností jednou (asi brzy) hlavou řady států, ve kterých celkem žuje opravdu dost lidí. To samo o sobě ještě neznamená, že by se davy lidí měly zajímat o jeho osobní záležitosti. Svatba je ale výjimkou - z jeho manželství s Kate pravděpodobně vzejde jeho nástupce a tento sňatek je tedy příslibem pokračování tradice, která vás sice nezajímá a nejste schopen ji ocenit a pochopit, ale stovky milionů jiných lidí ano. Označovat za hlupáky ty, kteří chápou to, co vy ne, o vás nic moc pěkného nevypovídá. Rv

0 0
možnosti
DS

Streit

29. 4. 2011 14:20
Re: Hloupému vše hloupé

Na české - dokonce ani bavorské - pivní slavnosti se Britové nebudou také dívat několik hodin v TV.

Navíc ta hlava států je veskrze ceremoniální.

0 0
možnosti
HA

hrabě Artstetten

29. 4. 2011 14:04
Děje se plno jiných věcí, např.:

ČSSD spřádá plány: vládnout nám pomůže KSČM --- Policie má střelivo nové generace: Na extremisty bude střílet míčky (jeden stojí 840 Kč) --- Žalobkyně: A. J. nejspíš zabil Tomek, kauza je uzavřena --- Ropákem roku je exministr Drobil --- Myši jsou pryč, Albert v Praze 9 může otevřít

Ale marná sláva, ta svatba mi z toho vychází nejlíp.

0 0
možnosti
DS

Streit

29. 4. 2011 14:11
Re: Děje se plno jiných věcí, např.:

Zase ta negativní argumentace...

Je to fakt lepší než reportáže z vážných dopravních nehod, u nichž mě zvláště dojímá nastavování mikrofonu pozůstalým. ;-€

0 0
možnosti
KD

akaja

29. 4. 2011 13:54
Odvést pozornost

Koukejte se všichni lidi, to se jen tak neuvidí! Zaslouží si to vaši pozornost, zapomenete na svou starost! Elita vám dá hry, můžete se koukat, nad svým osudem nebudete chvíli zoufat.

0 0
možnosti
DS

Streit

29. 4. 2011 14:04
Re: Odvést pozornost

Ano.

0 0
možnosti
V

VašekIV

29. 4. 2011 13:47
Chvíli jsem se díval na obřad,

Katedrála je vskutku úchvatná. Naštěstí se v Anglii nemusí církev soudit ze státem, kumu že patří. Líbí se mi, že v Anglii ctí tradice. ( Co je nám do jejich tradic ). Otevřel jsem si k té podívané Staropramen - to je zase naše tradice. Neměnil bych.

0 0
možnosti
DS

Streit

29. 4. 2011 13:48
Re: Chvíli jsem se díval na obřad,

:-)

I když...ten Staropramen už se začíná blížit europivu :-(

0 0
možnosti
MM

mosulsky machredz

29. 4. 2011 13:40
oo

No víte soudruhu máte prozatím převrácený hodnoty - až bouchne supervulkán Yelklowstone nebo Toba tak byste to tisíckrát radši vyměnil za podobné bulváry "bulvár" - ale to Vám ještě nedocvaklo - takže u mě je tohle pokrytectví nejhrubšího zrna Rv

0 0
možnosti
KB

Kolokol

29. 4. 2011 13:30
Taková událost má význam pro dva druhy lidí

Jedni to sledují a druzí mají proti čemu se vymezovat. Oběma druhům to přináší radost.  .Zbytku je to jedno.

0 0
možnosti
DS

Streit

29. 4. 2011 13:32
Re: Taková událost má význam pro dva druhy lidí

Ale mi by to bylo lautr jedno. Jenže se tomu nelze vyhnout, takže mě to obtěžuje.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...